Heb gisteren van een collega een Ipaq 3630 gekregen, maar nu doet hij het alleen als hij in de lader zit (en ook niet altijd), dus de batterij is helemaal dood. Nu las ik echter in een oud topic dat je er een expansion voor kan kopen waar een aparte batterij in zit(heb geen zin om naar compaq te sturen aangezien ze 268 euro ex. btw vragen) en ook gelijk geheugen in kan doen. Nu vroeg ik me af of deze nog ergens te kopen zijn en hoeveel ze kosten. Iemand die me hier mee kan helpen?
gewoon even zelf zoeken?
http://www.handheldshop.nl
EUR 119
heb een 3760 en open gehad omdat het touch screen het niet meer deed en volgens mij kan je die accu ook best zelf vervangen. -> even zelf zoeken op GoT of via google dus.
http://www.handheldshop.nl
EUR 119
heb een 3760 en open gehad omdat het touch screen het niet meer deed en volgens mij kan je die accu ook best zelf vervangen. -> even zelf zoeken op GoT of via google dus.
Heb zojuist eindelijk dat dingen open weten te maken en die batterij (nou ja, dat plastic zakje dat erin zit) makkelijk is los te maken (weet niet of dat ook van de achterkant af zo makkelijk gaat). Had zelf al bij pdashop gekeken, daar was het uitverkocht en ik ga altijd liever naar winkels toe om m'n spullen te halen (misschien ouderwets, maar ja).
spullen voor de 38 en 39 series passen ook op de 36. Mediamarkt heeft wel wat geloof ik.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados
Heb er eentje gekocht van memplug bij de pdashop, nu ben ik net thuis en de batterij doet het perfect (dus ben er weer mobiel mee), alleen heb ik het probleem dat die Ipaq die expansion pack niet pakt, krijg :
"Expansion pack initialization failed. please contact your expansion pack manufacturer".....heb er helaas niets op de site van pitech (de manufacturer) over kunnen vinden....iemand die dit zelfde probleem gehad heeft?
"Expansion pack initialization failed. please contact your expansion pack manufacturer".....heb er helaas niets op de site van pitech (de manufacturer) over kunnen vinden....iemand die dit zelfde probleem gehad heeft?
Heb inmiddels het probleem op weten te lossen, een hogere rom versie was de oplossing.
Ik heb zelf precies hetzelfde probleem. Mijn ipaq laadt nog wel ..maar zodra ik em uit de lader haal valt ie binnen 1 sec uit. Accu is dus dood. Opzich wil ik best een accu aanschaffen a 89,- maar als jouw manier ook werkt is dat nog beter! Heb je nu de primaire accu uit je ipaq gesloopt? Of zit die er ook nog in als loos object?Walkman schreef op 26 oktober 2003 @ 00:15:
Heb inmiddels het probleem op weten te lossen, een hogere rom versie was de oplossing.
De oude accu zit er nog wel in (volgens mij niet eens meer aangesloten....maakte me niet zo uit...maar dit werkt echt perfect....
Je woont toevallig niet in de buurt van eindhoven? Zou het graag willen proberen alvorens ik 130 euro uitgeefWalkman schreef op 20 november 2003 @ 14:07:
De oude accu zit er nog wel in (volgens mij niet eens meer aangesloten....maakte me niet zo uit...maar dit werkt echt perfect....
edit: zou je me kunnenn mailen op
[ Voor 9% gewijzigd door Wimo. op 23-07-2008 12:19 ]
Pagina: 1