Bestaande website in kaart brengen met diagram

Pagina: 1
Acties:

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-07 09:03

x-man

Proud newbie!

Topicstarter
Ik loop nu stage bij een bedrijf waar al door een andere stagiair een systeem is ontwikkeld in php/mysql. Ik moet het systeem verder ontwikkelen.

Nou moet ik de workflow in kaart brengen van het verschillende taken die nu in het systeem uitgevoerd kunnen worden.

Dus gebruiker logt in en maakt een advertentie, waarna de administrator de advertentie goedkeurd of afkeurd, waarna de gebruiker weer wat gegevens kan veranderen. Maar voordat de veranderingen te zien zijn, moeten deze eerst gevalideerd worden door de administrator.

Ik heb dit geprobeerd in kaart te brengen door deze diagram diagram en natuurlijk heb ik uitgebreid in GOT zitten zoeken, maar niets kunnen vinden wat me verder geholpen.

Het probleem is dat ik een systeem in kaart moet brengen die een overvloed heeft aan functies in de webpagina die ook ergens anders gewijzigd kunnen worden.
Zoals de gebruiiker kan op verschillende plekken in de webinterface een advertentie wijzigen. Bovendien heb ik ook te maken met verschillende gebruikers met verschillende bevoegdheden.
Nou ben ik aangenomen om problemen in het systeem op te lossen, maar aangezien ik samen met andere mensen in het project ga werken, moet ik voor hun goed in kaart brengen hoe het systeem in elkaar zit. En hoe ze bijvoorbeeld een advertentie succesvol in elkaar kunnen zetten.

Het moet een soort routekaart worden van de website met processen erin gebakken. :)

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Misschien is het mij niet duidelijk maar wat zoek je eigenlijk? Een tool om deze klus te klaren? Een vraag over welk model te gebruiken (stroomschema's, UML, enz)?

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:38
Met Visio een uitgebreidde Flowchart maken? Volgens mij kan je daar zeker 80% van je info in kwijt en voor de rest heeft Visio vast wel een andere oplossing.