Beste mensen,
Ik heb eergisteren Halo gekocht maar tot mijn verbazing werkt het helemaal niet lekker.
Ten 1e krijg ik als ik in Halo zelf in het configuratiemenu mijn resolutie verander, een bluescreen: Page_Fault_in_Non_Paged_Area.
Dit wijst er dus op dat het geheugen brak is of de HD niet goed is.
Dus heb ik daarom de Maxtor Tools gedraaid en 0 bad sectors dus helemaal goed.
Toen memtest gedraaid en ook 100% goed.
Nou dus ik een fresh install van XP gedaan met SP1 erop en alle updates en voor de zekerheid Halo op een andere HD geinstalleerd, nu kreeg ik even geen fouten meer, maar uiteindelijk toch weer 1 : Bad Pool Caller.
Nu zou ik dus echt niet weten waar het aan ligt, ik heb Omega Ati Driver geprobeerd orginele nieuwe drivers van de site en ook alle oude drivers.
Niks wil helpen om die bluescreens weg te halen, ook niet -use1.4.
Zelfs een paar PCI kaarten eruit getrokken maar geen resultaat.
En ook heb ik last van shockies in het spel terwijl ik toch 40 a 50 frames heb heel merkwaardig allemaal.
Ik heb geen Anti-virus scanner op de 8tergrond aanstaan.
Airflow is goed kaart word niet warmer dan 35 graden (met thermometer gemeten)
Mischien ligt het wel aan de soundcard dus ik audigy eruit gehaald een als4000 erin maar geen nut.
SystemSpecs:
P4 1.8 GHZ Northwood
512 Kingston Memory pc2100
60 + 40 GB Maxtor
Ati Radeon 8500 (64 mb)
350 Watt A-Open voeding
Lite-on Brander/Dvd Speler
Creative Soundblaster Audigy Platinum
Ik heb eergisteren Halo gekocht maar tot mijn verbazing werkt het helemaal niet lekker.
Ten 1e krijg ik als ik in Halo zelf in het configuratiemenu mijn resolutie verander, een bluescreen: Page_Fault_in_Non_Paged_Area.

Dit wijst er dus op dat het geheugen brak is of de HD niet goed is.
Dus heb ik daarom de Maxtor Tools gedraaid en 0 bad sectors dus helemaal goed.
Toen memtest gedraaid en ook 100% goed.
Nou dus ik een fresh install van XP gedaan met SP1 erop en alle updates en voor de zekerheid Halo op een andere HD geinstalleerd, nu kreeg ik even geen fouten meer, maar uiteindelijk toch weer 1 : Bad Pool Caller.
Nu zou ik dus echt niet weten waar het aan ligt, ik heb Omega Ati Driver geprobeerd orginele nieuwe drivers van de site en ook alle oude drivers.
Niks wil helpen om die bluescreens weg te halen, ook niet -use1.4.

Zelfs een paar PCI kaarten eruit getrokken maar geen resultaat.
En ook heb ik last van shockies in het spel terwijl ik toch 40 a 50 frames heb heel merkwaardig allemaal.

Ik heb geen Anti-virus scanner op de 8tergrond aanstaan.
Airflow is goed kaart word niet warmer dan 35 graden (met thermometer gemeten)
Mischien ligt het wel aan de soundcard dus ik audigy eruit gehaald een als4000 erin maar geen nut.
SystemSpecs:
P4 1.8 GHZ Northwood
512 Kingston Memory pc2100
60 + 40 GB Maxtor
Ati Radeon 8500 (64 mb)
350 Watt A-Open voeding
Lite-on Brander/Dvd Speler
Creative Soundblaster Audigy Platinum