Lol dit is het 5de topic wat geopend wordt over deze site.
Search doet het geloof ik nog niet dus opzoeken heeft weinig zin. Komt er in de topics op neer dat je er NIET moet KOPEN.
Search doet het geloof ik nog niet dus opzoeken heeft weinig zin. Komt er in de topics op neer dat je er NIET moet KOPEN.
Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)
Ik heb er gewoon een laptop besteld met de uitdrukkelijke opmerking dat ik de zending alleen onder rembours wil ontvangen,.. kijken wat ze gaan doen.
AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64
Zal jij ff raar staan te kijken als ze ineens voor de deur staan met een doos met stenenall_by_myself schreef op 23 oktober 2003 @ 10:18:
Ik heb er gewoon een laptop besteld met de uitdrukkelijke opmerking dat ik de zending alleen onder rembours wil ontvangen,.. kijken wat ze gaan doen.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Kijk maar uit dat ze je afgekeurde laptop uit het 386 tijdperk inpakken en naar je opsturen in een mooie doosall_by_myself schreef op 23 October 2003 @ 10:18:
[ Voor 6% gewijzigd door under-world op 23-10-2003 10:24 ]
Iedereen krijgt eerst z'n muismat en dan gaat de heleboel op onverklaarbare wijze falliet.Artikel 6 Verzending en aflevering ...
6.2 compies.nl is gerechtigd tot het doen van deelleveringen.
Senile! Senile Oekaki
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()