Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VRAAG] Forum trager?

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-11 16:07
Beste,

Klopt het dat de nieuwe versie van react een stuk meer rekenkracht van mijn CPU eist? Als ik bv een willekeurig topic aanklik in het active topics overzicht, dan duurt het zeker 2,5 sec. voordat de pagina geladen wordt. Terwijl ik een 1mbit verbinding heb?

Dank je!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Roelant in "Woensdag 22-10 overstap react 1.8 -> 1.9"

Daar zal het waarschijnlijk aan liggen :)

C:\>_

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Komt dat misschien door die flash banner van Cinenova bovenaan? Als ik 5 tabs of meer openhad met Firebird ging het ook een stuk trager, dat ding slurpt CPU power. Zie ook CPU-hoggende flash banner

edit:
Als mod heb je ook een abbonement, en toen ik de banners uitzette ging het wel lekker snel. Zodra deze campagne is afgelopen zet ik de banners weer aan, maar zo kan ik niet normaal GoTten :o

[ Voor 30% gewijzigd door Rafe op 23-10-2003 09:49 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

het rare is, dat het forum een stuk trager is dan gister.
gister tijdens de spits ging het super snel.

en nu op een rustig tijdstip is het afentoe erg traag.

[ Voor 3% gewijzigd door job op 23-10-2003 09:52 ]

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-11 16:07
Rafe schreef op 23 oktober 2003 @ 09:48:
Komt dat misschien door die flash banner van Cinenova bovenaan? Als ik 5 tabs of meer openhad met Firebird ging het ook een stuk trager, dat ding slurpt CPU power. Zie ook CPU-hoggende flash banner

edit:
Als mod heb je ook een abbonement, en toen ik de banners uitzette ging het wel lekker snel. Zodra deze campagne is afgelopen zet ik de banners weer aan, maar zo kan ik niet normaal GoTten :o
Hey Rafe,

Nee, er zijn geen banners te bekennen. En ik heb geen abo.

Verwijderd

Rafe schreef op 23 oktober 2003 @ 09:48:

edit:
dat lijkt me niet, want die flashbanner was er voor de upgrade al, en toen ging het gewoon nog lekker vlot.
Zijn de cachingproblemen wellicht nog niet opgelost ?

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 14:20

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ehm, hier nog iets, ik krijg allemaal meldingen van scriptfouten door Internet Explorer :X Ook is mijn Quick Reply box weg, wat toch best wel onhandig is als je die altijd gebruikt :P
De fouten die ik van IE krijg toegesmeten zijn bijna telkens verschillend; syntaxfouten, missende functies, enz, enz...

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op 23 oktober 2003 @ 09:59:
Ehm, hier nog iets, ik krijg allemaal meldingen van scriptfouten door Internet Explorer :X Ook is mijn Quick Reply box weg, wat toch best wel onhandig is als je die altijd gebruikt :P
De fouten die ik van IE krijg toegesmeten zijn bijna telkens verschillend; syntaxfouten, missende functies, enz, enz...
Quick Reply vind je in de prefs (staat standaard uit)
En die scripterrors is al het nodige over bekend zeg maar, kijk maar eens rond ;)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:18

chem

Reist de wereld rond

er gebeurt een hoop op dit moment. Topics worden opnieuw geparsed en de indexer draait. Dat houdt in dat mysql het soms nog ff te kwaad heeft, maar dat trekt met een dag of 3, 4 wel weg.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.