Toon posts:

Om te janken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eerst die verzameling tandeloze bejaarden die denken dat ze IETS van chipontwerp snappen en dom bazelen in de Itanium thread, (en vandaag hebben we alweer een posting daarover en de eerste DOMME reactie is al weer binnen!), lees ik eens wat reacties door in de microsoft doneert blabla aan blabla thread:

http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=14743

Nu weet ik het niet, maar het is ZO INTENS zielig... niet te geloven... Veel sterkte met het downmodereren van die 80 grappen en grollen. :r:r:r:r:r

Is er ook een optie om GEEN reacties te zien meer bij t.net? Want ik hou zo geen zakdoeken meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

:? Waarom toch ben ik niet verbaasd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Is er ook een optie om GEEN reacties te zien meer bij t.net?
Ja. Minimumniveau 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

;( Niet goed voor m'n penalty ratio deze draden, maar ach, ut dient een hoger doel zal ik maar denken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Helemaal mee eens, het is altijd gezeik, ik zat er aan te denken om maar eens te gaan posten in de andere win2k thread maar ik weet dat ik me dan weer boos ga maken en flamen, want de reacties waren daar nog triester. Echt mensen die de meest ongenuanceerde dingen beweren over win 2k , mooiste voorbeeld was nog die gast die gaat zitten blaten dat een laptop met win 2k advanced server problemen kreeg tijdens een presentatie op een beamer, tsss. Zakt je broek gewoon van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Dit is ook weer zo'n potentiele jank draad, hoewel het nu wel weer meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Die draad van Jaymz...... Ik loop maar een blokje om. Iets met die draad te maken hebben is eigenlijk tweaker-onwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Mja, 't hoort erbij denk ik maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij dit soort onderwerpen weet je van te voren al wat voor soort reacties eraan komen. Ik doe allang geen moeite meer om ze te lezen, het is niet de moeite waard om voor 1 goede reactie er 10 slechte te lezen.

Oha lees ik steeds minder reacties, hoe zou dat toch komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

D'r zijn er, met een zeer sterke geestelijke weerstand, die zich er doorheen weten te worstelen denk ik.

Keep up the good work guy's !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Ik zie deze: http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=14748
inderdaad als "vrolijke" noot tussen het serieuze nieuws. Je voelt hem al aankomen ja. (sorry kon het zelf ook niet laten... :) )

Is toch ook weer niet zo heel erg. Dat van die win2k draad is inderdaad een ramp...

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Deze draad bestaat voor mij niet meer, kost me gewoonweg TEveel punten. (nee, die punten boeien me niet, maar ik wil ze graag gebruiken als het ECHT nodig is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Er zitten toch best grappige reacties tussen. Probleem is alleen dat de gemiddelde t.net bezoeker alles grappig vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 11:37 schreef irrelevant het volgende:
Er zitten toch best grappige reacties tussen. Probleem is alleen dat de gemiddelde t.net bezoeker alles grappig vindt.
Nee, de gemiddelde bezoeker (die standaard alles grappig vindt) heeft nu óók invloed, vroeger werd dat naar de donkere catacomben (zou Otis zeggen) verbannen en dan riep de ene grap niet de andere op.

Tegenwoordig wordt je royaal beloond voor de onderbroekkenlol en wat roept dat op:

"Gaaf, laat ik dat ook gaan doen..."

En, hupla, weer 50 pubers met 2 karmapunten kado en een harde plasser.

/me is weer lekker cynisch bezig, hoe zou het toch komen... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Tsja. Een goed modsysteem geeft het goede voorbeeld. Mensen kunnen zien wat wel en wat niet gewaardeerd wordt.

Een slecht modsysteem daarentegen...
Pagina: 1