Ik zat gisteren te kijken naar een vervanger voor chello, ik heb een poos aan demon zitten denken maar heb gisteren www.fast-xs.nl gevonden heeft iemand hier ervaringen met dit bedrijf?
Nog geen ervaringen. Wel gisteren aangevraagd in de Extreme versie. Mij benieuwen. Iemand anders?
Het onderscheid tussen kunstmatig en natuurlijk is even kunstmatig als natuurlijk
Verwijderd
Er heeft hier al eens eerder wat gestaan over fastxs, maar dat topic is gesloten door de moderator. Was iets met een draad opgestart door iemand van fast xs zelf. Daar stonden wel wat reacties over fastxs. Zelf heb ik tot volle teverdenheid speedxs hehe klinkt bijna hetzelfde zelfs de abbo's beide extremetoktokcity schreef op 23 October 2003 @ 08:52:
Ik zat gisteren te kijken naar een vervanger voor chello, ik heb een poos aan demon zitten denken maar heb gisteren www.fast-xs.nl gevonden heeft iemand hier ervaringen met dit bedrijf?
Wat voor download / upload / ping haal je? Wat zijn je ervaringen met P2P?Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 10:27:
[...]
Zelf heb ik tot volle teverdenheid speedxs hehe klinkt bijna hetzelfde zelfs de abbo's beide extreme
Het onderscheid tussen kunstmatig en natuurlijk is even kunstmatig als natuurlijk
Kijk maar eens in de search naar fast-xs, dan weet je genoeg.
Verwijderd
Met speedxs haal ik meestal tussen de 750 en 850 down, up is ca 85, Ik speel alleen Counter Strike, maar op de xs4all servers heb ik meestal een ping van tussen de 20 en 35, en P2P gebruik ik eigelijk nooit. Sorry ben een gamerWat voor download / upload / ping haal je? Wat zijn je ervaringen met P2P?
Edit, nu met de CS 1,6 servers is dat wat hoger, ongeveer ping 40
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 22:48 ]
Verwijderd
Sinds gisteren een extreme abbo via Fast-XS en het werkt Super.
Helaag geen 8mbit, maar 6120kbps, maar ik zit dan ook 2980 meter van de centrale af. ik klaag du niet. een upload van 896kbps vind ik ook aanvaardbaar.
verder snelle service.
Helaag geen 8mbit, maar 6120kbps, maar ik zit dan ook 2980 meter van de centrale af. ik klaag du niet. een upload van 896kbps vind ik ook aanvaardbaar.
verder snelle service.
Er is echt voldoende te vinden over Fast-XS
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()