Ik heb Office 2000 prenium NL geinstalleerd.
Nu werkt echter de woordafbreking niet. Als tip wordt dan door Microsoft gegeven om SP-3 te installeren, alleen moet je dna wel eerst even sr-1a installeren. En dat lukt nu juist niet.
Die geeft tijdens de installatie steeds de volgende foutmelding:

Als je dan OK klikt regent het vervolgens foutmeldingen van het formaat:
PTGA.tmp in c:\config.msi\
PTGE.tmp
PT72.tmp
etc...
zoekwerk levert opdat je je wellicht de registry repair utility moet gebruiken, resultaat is echter nog steeds dezelfde foutmeldingeng tijdens de installatie van de SR-1a.
Een andere tip van Ms is om Office te verwijderen en opnieuw erop te knallen. werkt ook niet.
Ze adviseren Outlook te deinstalleren, helpt ook niet.
Help, want de woordafbreking is een van de redenen waarom ik wilde upgraden van 97 naar 2000. Die liep namelijk constant vast in 97.
Wie helpt mij verder?
Nu werkt echter de woordafbreking niet. Als tip wordt dan door Microsoft gegeven om SP-3 te installeren, alleen moet je dna wel eerst even sr-1a installeren. En dat lukt nu juist niet.
Die geeft tijdens de installatie steeds de volgende foutmelding:

Als je dan OK klikt regent het vervolgens foutmeldingen van het formaat:
PTGA.tmp in c:\config.msi\
PTGE.tmp
PT72.tmp
etc...
zoekwerk levert opdat je je wellicht de registry repair utility moet gebruiken, resultaat is echter nog steeds dezelfde foutmeldingeng tijdens de installatie van de SR-1a.
Een andere tip van Ms is om Office te verwijderen en opnieuw erop te knallen. werkt ook niet.
Ze adviseren Outlook te deinstalleren, helpt ook niet.
Help, want de woordafbreking is een van de redenen waarom ik wilde upgraden van 97 naar 2000. Die liep namelijk constant vast in 97.
Wie helpt mij verder?