• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-02 20:04

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Topicstarter
Ik heb dus deze telefoon, maar nu las ik dat het schermpje bovenop het klepje 256 kleuren heeft en het schermpje aan de binnenkant 16.000 kleuren heeft.

Maar ik zie dus helemaal geen kleur in het buitenste schermpje, weet iemand hoe ik dat tevoorschijn kan toveren?.

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-02 17:14
Alleen de s300 heeft aan de buitenkant een kleurenscherm. De s500 volgens mij niet. Ga terug naar de winkel en zeg dat dit niet het produkt is dat je verwachtte.

De reden ervoor dat er duidelijk aangegeven staat dat er een dubbelkleurenscherm aanwezig is, wat dus niet het geval is en inruilen voor een s300.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

S500 heeft geen extern kleurenscherm en geen java, maar is wel een stuk minder vrouwelijk als de S300.
de S500 heeft ook een hogere resolutie en een beter scherm (TFT i.t.t. UFB-LCD)

ik zou dus echt wel de S500 houden of je moet echt nut zien in dat externe kleurenscherm 8)7
....of spel-verslaafd zijn, maarja, dan had je wel een GBA gekocht....

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 23-10-2003 07:49 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Topicstarter
Bedank jongens, ik ga eens kijken of ik hem kan ruilen voor de e700. okal heb ik dus een orange abbonnement en dan denk ik niet dat ik em kan ruimen :(

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08-2025

limit28

Loading.....

opzeg is die s500 een mooie mobiel. alleen wat minder functie

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Topicstarter
Mee eens het is inderdaad een heele mooie telefoon. maar als ik hem zou kunnen ruilen voor een e700 zou ik dat wel willen. ik ag eens even de orange site raadplegen hoe dat zit met ruilen. ik heb hem gister gekocht.

• Mooody

Mooody

elmoody

waarom zou je hem willen ruilen voor de E700 :?

de S500 is een stuk mooier...

dat moet het om de camera gaan in die E700....nou, ik kan je nu al zeggen dat je daar niet blij van wordt

kun je beter voor het geld dat je nu bij je S500 moet leggen een Trust kopen van 100 euro :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-02 16:27

Neoz

Neoz & Hobbes

Ligt eraan waar je de telefoon hebt gekocht en hoe lang geleden bij bijv. Bel Company kun je hem binnen 2 weken omruilen als je er niet tevreden mee bent mits alles onbeschadigd is. De zogenaamde Toestel content garantie.

Serve The Humanity , Be Server

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Topicstarter
Neoz schreef op 23 October 2003 @ 14:14:
Ligt eraan waar je de telefoon hebt gekocht en hoe lang geleden bij bijv. Bel Company kun je hem binnen 2 weken omruilen als je er niet tevreden mee bent mits alles onbeschadigd is. De zogenaamde Toestel content garantie.
ja gister dus. bij belcompany.. ik hoop dat ik em kan ruilen.. :D

• Mooody

Mooody

elmoody

ElmarNieser schreef op 23 October 2003 @ 15:37:
[...]

ja gister dus. bij belcompany.. ik hoop dat ik em kan ruilen.. :D
jup, kan ook wel, maar denk er eerst ff bij na...als je de E700 wil je binnen een week wéér een nieuwe :)

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Topicstarter
helaas, 170 euro bij betalen. sorry maar dat vind ik dat foto toestel niet waard :D ik ben ook heel blij met deze :)

Verwijderd

Neoz schreef op 23 October 2003 @ 14:14:
Bij BelCompany heet dit geen "Toestel content garantie", maar "Toestel tevredenheids garantie" en deze valt samen met de 30 dagen "Toestel kwaliteits garantie" en nog andere garantie bepalingen onder de "BelCompany content garantie's".

Let wel op dat niet alleen je toestel onbeschadigd moet zijn, maar ook acessoires als accu, lader, headset, e.v.t datakabel en software. Ook moet de doos met het daarbij behorende imei nummer (staat op een sticker en met barcode op de doos) en de kassabon aanwezig zijn.

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:25

SkyStreaker

Move on up!

Ik noem dat gewoon service en dat vind je niet bij vele andere telecomwinkels.

/me Vaste klant bij BelCompany daardoor is

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-02 21:34

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Het Samsung S500 topic

Ik denk dat we het beter even centraal kunnen houden?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1