Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
De reden ervoor dat er duidelijk aangegeven staat dat er een dubbelkleurenscherm aanwezig is, wat dus niet het geval is en inruilen voor een s300.
de S500 heeft ook een hogere resolutie en een beter scherm (TFT i.t.t. UFB-LCD)
ik zou dus echt wel de S500 houden of je moet echt nut zien in dat externe kleurenscherm
....of spel-verslaafd zijn, maarja, dan had je wel een GBA gekocht....
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 23-10-2003 07:49 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.
de S500 is een stuk mooier...
dat moet het om de camera gaan in die E700....nou, ik kan je nu al zeggen dat je daar niet blij van wordt
kun je beter voor het geld dat je nu bij je S500 moet leggen een Trust kopen van 100 euro
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Serve The Humanity , Be Server
ja gister dus. bij belcompany.. ik hoop dat ik em kan ruilen..Neoz schreef op 23 October 2003 @ 14:14:
Ligt eraan waar je de telefoon hebt gekocht en hoe lang geleden bij bijv. Bel Company kun je hem binnen 2 weken omruilen als je er niet tevreden mee bent mits alles onbeschadigd is. De zogenaamde Toestel content garantie.
jup, kan ook wel, maar denk er eerst ff bij na...als je de E700 wil je binnen een week wéér een nieuweElmarNieser schreef op 23 October 2003 @ 15:37:
[...]
ja gister dus. bij belcompany.. ik hoop dat ik em kan ruilen..
Verwijderd
Bij BelCompany heet dit geen "Toestel content garantie", maar "Toestel tevredenheids garantie" en deze valt samen met de 30 dagen "Toestel kwaliteits garantie" en nog andere garantie bepalingen onder de "BelCompany content garantie's".Neoz schreef op 23 October 2003 @ 14:14:
Ligt eraan waar je de telefoon hebt gekocht en hoe lang geleden bij bijv. Bel Company kun je hem binnen 2 weken omruilen als je er niet tevreden mee bent mits alles onbeschadigd is. De zogenaamde Toestel content garantie.
Let wel op dat niet alleen je toestel onbeschadigd moet zijn, maar ook acessoires als accu, lader, headset, e.v.t datakabel en software. Ook moet de doos met het daarbij behorende imei nummer (staat op een sticker en met barcode op de doos) en de kassabon aanwezig zijn.
/me Vaste klant bij BelCompany daardoor is
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"