Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bugjes

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:17

Exirion

Gadgetfetisjist

Topicstarter
Misschien waren ze al genoemd maar ik heb gekeken:

- Bij het posten werken dingen als Ctrl-X en Ctrl-V, en Del (om een selectie te wissen) vaak niet. Je moet dan de muis (en dan rechterknop voor popup menu) gebruiken en dat is op z'n zachtst gezegd niet zo handig. Om niet te zeggen KUT.

- Bij het reageren moet ik vaak m'n login+password geven terwijl ik ingelogd ben? Ook na opnieuw uitloggen+inloggen blijft dit probleem bestaan. Tamelijk groffe bug.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-11 16:35

André

Analytics dude

Exirion schreef op 23 October 2003 @ 01:09:
Misschien waren ze al genoemd maar ik heb gekeken:

- Bij het posten werken dingen als Ctrl-X en Ctrl-V, en Del (om een selectie te wissen) vaak niet. Je moet dan de muis (en dan rechterknop voor popup menu) gebruiken en dat is op z'n zachtst gezegd niet zo handig. Om niet te zeggen KUT.
En ik maar denken dat mijn 'del' knop niet goed funtioneert. Ik heb het ook een paar keer gehad en heb het wissen maar met de backspace gedaan.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:02
Heb exirion's 2e bug ook ervaren, en ben er zacht gezegd niet kapot van.

Tevens gaat bij het klikken op een link niet naar de laatste pagina meer door ( staat wel in prefs)

MSN gegevens zijn gewist , waardoor me MSn-icon niet meer getoond wordt(opnieuw invullen wordt niet onthouden).

[ Voor 35% gewijzigd door Sjah op 23-10-2003 02:09 ]

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:07

TheDane

1.618

Exirion schreef op 23 October 2003 @ 01:09:

- Bij het reageren moet ik vaak m'n login+password geven terwijl ik ingelogd ben? Ook na opnieuw uitloggen+inloggen blijft dit probleem bestaan. Tamelijk groffe bug.
Dit probleem had ik net ook. 't grappige was dat ik username en password in dat formulier (dus boven m'n post) _niet_ heb ingevuld, maar dat ik toch (als mezelf) het bericht kon posten.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Deze al gelezen? [rml][ 3x bug]reply scherm[/rml]
Je browser al gesloten en geherstart?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Exirion schreef op 23 oktober 2003 @ 01:09:

Dat gebeurt als je op de reply knop druk als je op de 2e of latere pagina zit te kijken.
React geeft dan het pagina nummer mee
(http://gathering.tweakers...essage/825892/<b>last</b> bijvoorbeeld) om de laatste replies onderaan weer te geven (mits dat aanstaat in je prefs). Maar kennelijk verslikt React dan zich en geeft 'ie een loginbox :o

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 00:20

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Rafe schreef op 23 October 2003 @ 09:45:

[...]

Dat gebeurt als je op de reply knop druk als je op de 2e of latere pagina zit te kijken.
React geeft dan het pagina nummer mee
(http://gathering.tweakers...essage/825892/<b>last</b> bijvoorbeeld) om de laatste replies onderaan weer te geven (mits dat aanstaat in je prefs). Maar kennelijk verslikt React dan zich en geeft 'ie een loginbox :o
Misschien niet helemaal correct dat ik het hier achteraan plemp, maar het heeft zijdelings wel met gekwoote post te maken. Ik heb "Topic link leidt direct naar laatste pagina" in prefs aanstaan, maar, dat doet ie dus niet bij. Ik heb al ff in en uitgelogd, maar dat schijnt ook niks op te lossen. Win2k icm IE6.

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 19:18

chem

Reist de wereld rond

het komt door het reply-op-de-juiste-page
will fix

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.