Toon posts:

+/- DVD brander de NEC 1300 of Lite-On LDW-411S

Pagina: 1
Acties:
  • 339 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Oke deel 2 hiervan aangezien de vorige gesloten is maar ik enkele vragen heb die onbeantwoord zijn...

Vraag 1
Heb gezocht maar staat nergens vermeld of de NEC 1300 een burnproof heeft, de Lite-On kan dit wel en dat staat ook bij de specs, iemand die weet of de NEC dit ook heeft ???

Vraag 2
De Lite-On support overburnen van de NEC 1300 niks over te vinden. kan de NEC 1300 dat ook ???

Vraag 3
Kan je voor die Lite-On brander een zwart frontje krijgen ???

hoop spoedig op antwoord want ik wil er zo snel mogelijk 1 kopen, maar ik heb alles zwart en die Lite-On zie ik overal alleen in wit.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2003 02:17 ]

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Verwijderd schreef op 23 oktober 2003 @ 00:57:
Oke deel 2 hiervan aangezien de vorige gesloten is maar ik enkele vragen heb die onbeantwoord zijn...

Vraag 1
Heb gezocht maar staat nergens vermeld of de NEC 1300 een burnproof heeft, de Lite-On kan dit wel en dat staat ook bij de specs, iemand die weet of de NEC dit ook heeft ???
Ja, JustLink

Vraag 2
De Lite-On support overburnen van de NEC 1300 niks over te vinden. kan de NEC 1300 dat ook ???
Ja, tot 90 minuten. 99 minuten cd-r's werken (nog) niet.

Vraag 3
Kan je voor die Lite-On brander een zwart frontje krijgen ???
Waarschijnlijk wel, voor de NEC is 100% zeker een compleet zwarte versie te krijgen (incl. volumeknop ;) ).

hoop spoedig op antwoord want ik wil er zo snel mogelijk 1 kopen, maar ik heb alles zwart en die Lite-On zie ik overal alleen in wit.
Ik kan je zelf de 1300A aanraden. Prima apparaat, zeker met gehackte firmware. Een paar media werken niet/niet goed:

Helemaal niet:
SKC 1-2x

Problematisch:
BASF/Emtec: Zijn veel problemen met geconstateerd, sommige batches branden helemaal niet :( Andere batches werken prima!

Princo: Ongeveer 15% van alle Princo's werkt op 4x. Met hacken kan ik dat misschien op 30% brengen. Dit alles doordat Princo zich niet aan de DVD-R specs houdt :(

Voor de rest heb ik geen problemen gehoord m.b.t. media :) Wat niet gesupport wordt voegen we toe :9~

webOS all the way!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-03 00:48

job

deze al gezien??
NEC 1300A of Lite-on LDW 411s?

ohja, Hermanvh , top wat je allemaal doet voor de nec :)

[ Voor 30% gewijzigd door job op 23-10-2003 09:34 ]

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-03 13:09
Ik heb zelf de zwarte liteon 401S. Dus ja die is er. De 411S zal er dus ook zijn. Liteon kennende. Zoek eens bij de pricewatch, daar zal het wel tussenstaan.
Ik kan echt de liteon aanraden, nog geen een dvdtje verknalt omdat ie het niet deed. Alles werkt bij iedereen.

Verwijderd

Paultje3181 schreef op 23 October 2003 @ 11:44:
Ik kan echt de liteon aanraden, nog geen een dvdtje verknalt omdat ie het niet deed. Alles werkt bij iedereen.
Alles werkt als in: alle media doen het ?
Dat is moeilijk te geloven zit altyd wel een merk tussen dat moeilijk doet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 00:57:
Vraag 1
Hmm hier ben ik ook wel benieuwd naar... Ik heb een paar minuten geleden nml een NEC 1300 gekocht, zit er net in... :D

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-03 00:48

job

misschien handig als je het topic ook even doorleest voordat je een vraag stelt:
Hermanvh in "+/- DVD brander de NEC 1300 of Lite-On L" staat gewoon in de 2e post van dit topic.

[ Voor 94% gewijzigd door job op 28-10-2003 16:25 ]

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 16:06:
[...]

Hmm hier ben ik ook wel benieuwd naar... Ik heb een paar minuten geleden nml een NEC 1300 gekocht, zit er net in... :D
Ja, heeft buffer van 2 MB en 'JustLink' of een andere gerelateerde techniek :) Ook al is ie niet altijd selecteerbaar in Nero, deze wordt standaard ingeschakeld :)

webOS all the way!

Pagina: 1