Toon posts:

vage mic :x

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik met headset geluid afspeel en met mijn microfoon op een praatprogramma actief ben horen degene die ook op dat chatprogramma zitten alles wat ik door mijn headset hoor x;. Geluidskaart opnieuw geinstalleerd heb ik al geprobeerd maar eht probleem blijft

Iemand enig idee???

Dank U ! :p

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
het enige wat ik kan bedenken is, dat je als recording device "whatihear" geselecteerd hebt ipv microfoon.
deze optie had ik altijd op mijn SB live, je nam op wat er uit je speakers kwam.
in dit geval kom hun geluid er dus uit en gaat dus weer terug naar hun.

een andere mogelijkheid is dat je je koptelefoon ERG hard hebt staan :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mr.Nobody op 23-10-2003 00:45 ]

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 00:38
Mr. Nobody geeft waarschijnlijk het antwoord al met de "WhatIhear" optie, maar wat je ook nog even zou kunnen testen is om tijdens een 'gesprek' de luidsprekerplug van je headset los te halen van de geluidskaart (en de mic-plug dus wel laten zitten) - als de andere geluiden dan nog steeds doorkomen, dan zit het in ieder geval niet in de headset :)

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-07 13:13
Ik heb dit ook vaak. In het opname paneel van windows moet je gewoon even checken of Mic wel aangevinkt staat, ipv Stereo-mix (of dergelijke benamingen hiervoor), zo dus:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mrherman/opname.jpg

Bij mij switch hij automatisch op 'Stereo-mix' of 'Line-in' als ik programma's draai die bijvoorbeeld opnames van televisie maken. Elke keer, de eerste keer dat ik wat wil gaan zeggen op Ventrilo (wat wij gebruiken om te lullen), en ik let niet goed op of stereo-mix aanstaat schrikt iedereen zich het lazeres. Gewoon even netjes aanvinken dus, thats all... simpel is that. :)

Verwijderd

Topicstarter
hehe, opgelost !! :>>>>>>

Mijn dank is groot :p