Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature] Password mailer

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
In de admin kan ik volgens mij alleen een user een nieuw password geven door z'n mailadres naar poep te veranderen en vervolgens terug naar het origineel. Een grote knop 'Mail this user a new password' zou veel handiger zijn :)

Professionele website nodig?

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
offtopic:
nog bezig geweest met passwords resetten dan ;)
Het werkt nu weer, thanx

• curry684

curry684

Topicstarter
M0rpheus schreef op 23 oktober 2003 @ 01:35:
offtopic:
nog bezig geweest met passwords resetten dan ;)
Het werkt nu weer, thanx

Kun je nagaan hoeveel werk ik met jou had om je 3-4 keer een nieuw password toe te sturen :)

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
curry684 schreef op 23 oktober 2003 @ 01:47:

[...]

Kun je nagaan hoeveel werk ik met jou had om je 3-4 keer een nieuw password toe te sturen :)
offtopic:
kreeg een paar seconden geleden het zoveelste mailtje binnen met mn nieuwe wachtwoord. In de header zag ik dat het mailtje verstuurd was van tweakers rond 15:45. Dus daar zal het probleem niet hebben gelegen, de hotmail server? Maar ja, gelukkig weer ingelogd :)
sorry voor het offftopic gaan.

• curry684

curry684

Topicstarter
M0rpheus schreef op 23 October 2003 @ 01:50:
[...]

offtopic:
kreeg een paar seconden geleden het zoveelste mailtje binnen met mn nieuwe wachtwoord. In de header zag ik dat het mailtje verstuurd was van tweakers rond 15:45. Dus daar zal het probleem niet hebben gelegen, de hotmail server? Maar ja, gelukkig weer ingelogd :)
sorry voor het offftopic gaan.

Hoeft niet offtopic, is namelijk ook iets buggy. Er is vandaag heel veel fout gegaan met de passmailer, er loopt iets stroperig als dikke str*nt door die mailserver sinds de upgrade van React: we werden vandaag overstelpt met bounces van de passmailer (niet van jou overigens, ik heb ze nagekeken ;) ).

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-11 16:42

chem

Reist de wereld rond

curry684 schreef op 23 oktober 2003 @ 00:24:
In de admin kan ik volgens mij alleen een user een nieuw password geven door z'n mailadres naar poep te veranderen en vervolgens terug naar het origineel. Een grote knop 'Mail this user a new password' zou veel handiger zijn :)

Je wil dan in 1x een nieuw password instellen + mailen, zonder bevestigingsmailtje?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• curry684

curry684

Topicstarter
chem schreef op 24 October 2003 @ 10:32:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]

Je wil dan in 1x een nieuw password instellen + mailen, zonder bevestigingsmailtje?

Nieuw password direct kunnen instellen zou helemaal d:)b zijn, heb ik afgelopen dagen met de trubbels met de passmailer diverse malen nodig gehad (uiteindelijk via kees gedaan).

Ik ben daarnaast echter al gelukkig met een dikke knop 'Send new random password' zodat ik dus niet 2 keer emailadres hoef te veranderen.

• chem

chem

Reist de wereld rond

hmz...
even met ACM overleggen hoe we dat rechten-wise gaan doen.

• curry684

curry684

Topicstarter
De grote knop kan gewoon in de banrechten erbij toch, het is alleen een shortcut voor iets dat we toch al kunnen doen.

De 'set password' functie is idd wat nastier, toegegeven. Wellicht dat je die automatisch een mail wil laten sturen naar user met een CC naar de serverbeheerders?

• chem

chem

Reist de wereld rond

done, linkje + form gemaakt die een password mailtje stuurt, gebruiker moet bevestigen etc.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.