[NES] Ghosts en Goblins uitspelen. JA!!

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Note, hij had ook gewoon even gemoved kunnen worden hoor......

Oke, ik geef het toe: IK BEN GEFRUSTREERD. Als sinds ik m'n NES gekocht heb ooit begin jaren 90 heb ik dit spel en ik kan niet verkroppen dat ik het nooit uit heb kunnen spelen. Ik ben dus aan de emulator geslagen. Nu zoek ik een pro action replay of game genie code waarmee ik onkwetsbaar ben zodat ik dit spel eindelijk geheel kan bekijken want het is ZOOO TAAI. Deze codes heb ik gevonden. Zijn er mensen die nog meer codes hebben van dit spel? (ik heb gezocht op grote sites van emulators, de site van gamegenie (die bestaat nog!) en via google.

<<codes>>

GHOSTS 'N GOBLINS (nes)
checked-yes
=>Stage Select: On the title screen, hold R and press Bx3. Now, press U Bx3 L
Bx3 D Bx3 START. You must do this before the demo begins.
=>Bug: In one of the two levels before the last one, where the bosses are one
or more Satans, kill the Satan(s) and wait for the key to fall. It should
land above some stairs. Walk to the platform below, climb the stairs very
slowly until you just barely touch the key. Take the key, climb back down
the stairs, and you will begin running to the right, through many odd
screens and scenes, before you begin the next level.

GAME GENIE

1 life for players 1 and 2:
PAEKPTLA
6 lives for players 1 and 2:
TAEKPTLA
9 lives for players 1 and 2:
PAEKPTLE
Unlimited lives for players 1 and 2:
SZEGNOVK
4 lives for player one:
VAEKZVSE
Faster game:
ZAKILZLA
Slower game:
GAKILZLA
Stop timer:
SXOITUVK

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Waarom zou je nog meer codes nodig hebben?

Met Nesticle (of wat voor emu ook) kun je de Game Genie codes invoeren en Unlimited Lives + evt. Slower game lijkt mij al meer dan voldoende.

Great minds think in parallel gutters.

Verwijderd

Vraag en gaat dus naar SPV :)

• Toink
  • Niet online
Waarom vraag je? Ghosts 'n Goblins is volgens mij het taaiste spel dat op de markt is. Als je rondzoekt op internet en je leest erover dan weet je dat het nagenoeg ondoenbaar is. Oneindig veel levens is daarbij niet van belang want je hebt al unlimited continues, en de gameplay is lichtelijk frustrerend waardoor de snelheid ook niet helpt.

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:05

inXs

known as inXs

Toink schreef op 23 October 2003 @ 11:03:
Waarom vraag je? Ghosts 'n Goblins is volgens mij het taaiste spel dat op de markt is. Als je rondzoekt op internet en je leest erover dan weet je dat het nagenoeg ondoenbaar is. Oneindig veel levens is daarbij niet van belang want je hebt al unlimited continues, en de gameplay is lichtelijk frustrerend waardoor de snelheid ook niet helpt.
Dat is ook 1 van de weinige spellen die ik ook nooooit heb kunnen uitspelen :(

superB

• Toink
  • Niet online
Geloof het of niet: Vanmiddag heb ik 'm met behulp van de debugger in fceu096-emulator 2 keer uitgespeeld (moet twee keer voor het echte einde). Ik dacht dat ik bij level 5 al aardig ver was maar als ik zie wat ik nog moest verslaan dan is het gewoon ondoenlijk. Echt, dit is taaier dan een diamant.

Niet eerlijk, maar wel fijn om het toch een keer helemaal gezien te hebben. Zoek met de debugger naar het verschil tussen knipperen (nadat je geraakt bent - onkwetsbaar) en kwetsbaar zijn. Zet dan dat knipperen permanent aan en je loopt er binnen een uur doorheen!
Pagina: 1