Toon posts:

firmware download E-Tech Wireless ADSL router mislukt

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
bij mijn E-Tech Wireless ADSL router is er iets mis gegaan denk ik ..je kan daar via het menu nieuwere firmware downloaden ..nu is er denk ik iets mis want ik kom met 10.0.0.2 niet meer in het menu..heb ik nu echt een probleem...resetten en zo helpt ook niet meer..wie weet raad |:(

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Wat is het standaard ip adres van dat ding.??

Want het wil wel eens gebeuren dat een device na een bepaalde firmware update teruggaat naar een door de fabriek bepaald ip adres.

Heb ik met m`n access points ook wel eens gehad. Dan gewoon ff zoeken op google wat het default ip adres zou kunnen zijn en even je pc verhuizen naar hetzelfde subnet. Dan het ip van je ADSL router weer terug zetten naar het adres wat hij voor de update had. En dan zou alle weer moeten werken.

TENZIJ je update natuurlijk echt mis is gegaan. Heb je de update via de wireless verbinding gedaan of via de ethernet verbinding ?

Hoe zit het met pingen naar 10.0.0.2 ? lukt dat wel dan kan het zijn dat je gewoon even je modem spanningsloos moet maken en rebooten.

P.S. Had je zelf al iets geprobeerd ? Zo ja zeg dan even wat is altijd makkelijker om dan iemand te helpden

[ Voor 17% gewijzigd door raymonvdm op 23-10-2003 00:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
pingen naar 10.0.0.2 lukt niet meer...volgens het boekje zou die dat moeten zijn 10.0.0.2 ....verder als ik reset en weer opstart brand het groene lampje van adsl ook niet meer [voorheen wel] de router werkt nog wel heb verder nog een netwerk verbinding

• ToriHino
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-01 00:24

ToriHino

Eg wel!

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 00:19:
pingen naar 10.0.0.2 lukt niet meer...volgens het boekje zou die dat moeten zijn 10.0.0.2 ....verder als ik reset en weer opstart brand het groene lampje van adsl ook niet meer [voorheen wel] de router werkt nog wel heb verder nog een netwerk verbinding
Ikzelf heb ook een wireless E-tech router, maar bij mij staat dat ding standaard op 192.168.1.1 (Dit is dus de 54Mbit uitvoering).

Intel Core2 6600 @ 2700Mhz | Asus P5W DH | 2048 MB | NVidia Geforce 7950GX2 | Raptor 160GB + WD 260GB

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2003 @ 00:19:
Ik heb dus precies hetzelfde, wie weet wat wij moeten doen?