Toon posts:

Welke Pocket PC voor TomTom & goed geluid & goed scherm?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist heb ik mijn Toshiba e330 Pocket PC verkocht, die op zich ideaal was voor navigatie i.c.m. TomTom2. Maar ik was niet helemaal tevreden over het scherm (te fletse kleuren) en de speaker (weinig volume en brak geluid).

Nu wil ik dus graag een nieuwe Pocket PC kopen. Deze zal hoofdzakelijk gebruikt worden voor de navigatie (TomTom2). Daarnaast wil ik graag een mooi scherm (had ooit een Sony NR70V en die had een geweldig mooi scherm) en goed geluid (is bij de 5000-serie van iPaq een probleem qua volume). Verder wil ik toch wel een behoorlijke processor erin (liefst 400 mhz) Heeft iemand een suggestie voor me? Prijs maakt niet uit.

Ik had mijn oog al laten vallen op de Fujitsu-Siemens LOOX600 (liefde op het eerste gezicht!), maar ik hoorde al verhalen over een slechte beeldkwaliteit.

Verwijderd

'k heb hier een Pocket Loox600 .. en geen klachten over de beeldkwaliteit.
Enige wat niet zo geweldig is is de ingebouwde speaker, maarja.. niet veel PDAs besteden daar aandacht aan dus je zult echt een 'speciale' PDA moeten zoeken voor geluidskwaliteit.

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-02 18:28
Ik heb een IPAQ 3970, werkt mijns inziens perfect! (goed beeld,redelijk goed geluid (beter is er volgens mij niet voor een pda)