Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[tplQuote tekst gaat door rechterrand heen

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Deze heb ik nog niet gemeld gezien. Ik ben hem een paar keer tegengekomen.

Zie plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://criticalhit.eurolords.com/got/buginquote.jpg

Het gebeurt niet altijd, en niet altijd bij dezelfde post. Het lijkt een beetje random op het eerste gezicht, maar tot nu toe heb ik het alleen nog bij quotes gezien.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik heb het ook weleens gehad (Mozilla FireBird 0.7 @ 2k) Een reload lost het echter altijd op. De vraag is of dit probleem aan GoT of aan de browser zelf ligt :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik browse nu al een tijdje met Mozilla, maar ik heb dit onder React 1.8 nooit eerder gezien. Het zou kunnen dat er iets in de code van het forum is veranderd, waardoor het nu in sommige browsers nog steeds goed werkt, maar in Mozilla niet altijd meer.

Verwijderd

Ik ben dit ook een aantal keren tegengekomen met Mozilla Firebird. In Opera en IE werkt het wel goed, dus het zou best een bug van de Gecko rendering engine kunnen zijn, maar aan de andere kant heb ik in React 1.8 en andere forums nooit een dergelijk probleem gezien. Overigens werk ik met Windows, ben benieuwd of het probleem ook optreedt met Gecko browsers onder Linux e.d.

Het valt me ook op dat er totaal geen vrije ruimte zit tussen de rechterrand van het forum en de teksten in de topics. Misschien een idee om hier een pixel of vijf padding tussen te voegen om het geheel wat beter leesbaar te maken?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

fixed

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.