[Desktop] Desktop.htt error

Pagina: 1
Acties:

• Maximilian
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09-2025

Maximilian

You've been Maxxed...

Topicstarter
Ik heb de myreact.html op mijn achtergrond gezet en nou krijg ik foutmeldingen als ik refresh zoals:

code:
1
2
3
4
5
Regel: 2
Teken: 1
Fout: ongeldig argument
Code: 0
URL: file://C:\Documents and Settings\Maximilian\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Desktop.htt

Hoe kan ik dit verhelpen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Maximillian - zou je je post eventjes willen updaten met welk besturingssyteem je gebruikt?

Verder snap ik je vraag niet zo goed - die "myreact.html" - zouden we die moeten kennen ?

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:14
je kan met http://gathering.tweakers.net/download/forum/myreact downloaden ofsow.

• Maximilian

Maximilian

You've been Maxxed...

Topicstarter
Ok, erhm, hoe kan ik mijn topic veranderen? (nooit gedaan)
sorry elevator, kep um door... (tis laat)

WinXP

ik heb dus gewoon een rechtermuisknop gedaan op "MyReact" en dat doel opgeslagen
Dat is dus een HTML en die heb ik dus als achtergrond ingesteld

[ Voor 16% gewijzigd door Maximilian op 22-10-2003 23:44 ]

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:14
Ik denk dat er een javascript mist zo te zien.

• elevator
  • Niet online

elevator

Maximilian schreef op 22 oktober 2003 @ 23:38:
Ok, erhm, hoe kan ik mijn topic veranderen? (nooit gedaan)
Je kan je post aanpassen door op het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knopje te clicken. Je topic titel kan je niet zelf aanpassen maar dat kan ik wel voor je doen (als ik weet welk Operating System je draait ;) )
ik heb dus gewoon een rechtermuisknop gedaan op "MyReact" en dat doel opgeslagen
Dat is dus een HTML en die heb ik dus als achtergrond ingesteld

Zoals Syphon al aangeeft mist er waarschijnlijk iets.

Volgens mij kan je bij een ActiveDesktop ook een "webpagina" als achter grond instellen - heb je al eens geprobeerd deze in te stellen en dan de link naar MyReact (http://gathering.tweakers.net/forum/myreact) te gebruiken ?

• Maximilian

Maximilian

You've been Maxxed...

Topicstarter
Dat heb ik al gedaan maar dan is word mijn proc wel iets zwaarder gebruikt dan normaal.

Als ik dus alleen de html gebruik hoeftie alleen de spullen voor de opbouw te downloaden ipv de volledige site.

En, als ik dus alleen de link daar neerplant krijg ik een scrollbar aan de zijkant die hoogst irritant is.

En nog iets, dan word de site aligned naar rechts, dit kan ik wijzigen maar dan heb ik een irritante bar aan de linker zijkant van mijn scherm die ook hoogst irritant is 8)7 :P

Of zeggen jullie van : "ah man, zeik zeur niet"

[ Voor 3% gewijzigd door Maximilian op 22-10-2003 23:53 ]

• elevator
  • Niet online

elevator

[nohtml]
Maximilian schreef op 22 October 2003 @ 23:51:
Dat heb ik al gedaan maar dan is word mijn proc wel iets zwaarder gebruikt dan normaal.

Als ik dus alleen de html gebruik hoeftie alleen de spullen voor de opbouw te downloaden ipv de volledige site.
Maar hoe zie je dat voor je dan? Als je nu toch jouw "MyReact' op de achtergrond zet, gaat deze nooit meer verversen?
En, als ik dus alleen de link daar neerplant krijg ik een scrollbar aan de zijkant die hoogst irritant is.
Is het als Tweaker zijnde niet juist de bedoeling het precies zo te krijgen als je zelf wilt? ;)

Lees anders dit: [rml]Active Desktop - Hier is ie [ Deel 4][/rml] - eens door, hierin gaat het over Active Desktop en dergelijke en is er volgens mij ook veel informatie over te vinden.

• Maximilian

Maximilian

You've been Maxxed...

Topicstarter
Zal ik doen

maar als ik dus ververs krijg ik die foutmelding
Pagina: 1