• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-02 16:07

alienfruit

the alien you never expected

Topicstarter
Ik vroeg me af jullie misschien een digitale camera weten waarbij ik gebruik kan maken van onze ouwe Minolta AF lensen. Ik kan er zelf niks over vinden, behalve die "digitale filmrol"

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:27

Jaymz

Keep on moving !

Ben je al bij de (lokale) fotoboer geweest ? :)

Daarnaast issut wel handig als je aangeeft waar je al gezocht heb en wat je er evt. van bent opgestoken enzo :P

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:23
Volgens mij nog niet.

Ik zit met hetzelfde probleem, ik wil eigenlijk mijn Minolta zooi niet inruilen voor een Canon of Nikon collectie, maar toch graag ook een digitale body. Ik denk dat ik er niet onderuit ga komen.

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Voor hardware moet je toch meer bij GT zijn.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-02 16:07

alienfruit

the alien you never expected

Topicstarter
Oh. Ik dacht dat het Thema Fotografie beter bij de vraag pastte.
Maar de lokale fotoboer had ook geen idee :(

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:38

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

De enige digitale SLR camera van Minolta is de Minolta Dimage RD3000 maar die zul je dan ergens tweedehands moeten zoeken omdat hij al jaren niet meer verkocht wordt en inmiddels zwaar verouderd is.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:23
Johnny schreef op 23 October 2003 @ 11:31:
De enige digitale SLR camera van Minolta is de Minolta Dimage RD3000 maar die zul je dan ergens tweedehands moeten zoeken omdat hij al jaren niet meer verkocht wordt en inmiddels zwaar verouderd is.
En die gebruikt dus Vectis lenzen, Minolta V mount. Dus helaas niet de AF mount van de standaard SLR's.

Toch denk ik dat Minolta nu wel eens met een echte D-SLR moet komen, nu Canon de 300D heeft uitgebracht kunnen ze toch niet achter blijven?

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Pagina: 1