Toon posts:

Hk toegang

Pagina: 1
Acties:
  • 391 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lieve Adjes,

Om de een of andere reden heb ik sinds de update van vandaag geen toegang meer tot HK...

Bekend probleem of enig idee waar het aan ligt?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:05

Arno

PF5A

Had je niet beter even kunnen mailen aan gathering (A) tweakers.net ? ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist niet echt waar ik het kan posten en las toen dit:
Voor al je opmerkingen en suggesties aangaande ons mooie forumpje. Vragen over moderaties graag via de mail naar de betreffende moderator.
Dat vond ik wel van toepassing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Zou je sinds kort HK toegang moeten hebben? Dan is dit topic misschien ook wel voor jou bedoelt: HK-toegang geven tijdelijk niet mogelijk :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste: je rechten staan inderdaad zo. Ten tweede: ik kan nergens terugvinden dat je ooit toegang tot de HK hebt aangevraagd, kun je hier even opheldering over geven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ik zie in je profiel idd geen rechten voor de HK... Maar ik zie ook geen "Welkom in de HK"pushmessage die je gehad moet hebben in het verleden als je toegang had gekregen. Noch zie ik daarover iets in je usernotes en ik kan ook geen topic in HK Screening vinden over jouw HK-toegang... Dus ik denk dat je [rml]***[ HK] Belangrijk nieuws voor users met ID 1-60.000***[/rml] eens moet lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m-m schreef op 22 October 2003 @ 23:22:
Ik zie in je profiel idd geen rechten voor de HK... Maar ik zie ook geen "Welkom in de HK"pushmessage die je gehad moet hebben in het verleden als je toegang had gekregen. Noch zie ik daarover iets in je usernotes en ik kan ook geen topic in HK Screening vinden over jouw HK-toegang... Dus ik denk dat je [NOHTML][rml]***[ HK] Belangrijk nieuws voor users met ID 1-60.000***[/rml][/NOHTML] eens moet lezen :)
Tenzij hij heel in het begin HK-XS heeft aangevraagd, of het al had n.a.v. de eerste screening, maar na een korte blik in GCC zie ik al dat dat niet het geval was ;)

Je zult dus idd bovenstaande link moeten volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

OK, de antwoorden zijn dus gegeven, lijkt me logisch enzo

Ennuh, overal hebben we logs van, dus probeer dit soort onzin niet weer, je schiet er weinig mee op..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.