Toon posts:

DIVX en XVID lopen vast na een paar seconde

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand en oplossing voor het probleem dat bepaalde films vastlopen na een paar seconde? Het geluid gaat vrolijk verder maar het beeld niet. Ik heb windows XP, mediaplayer 9 en NIMO codecpack 5.0 build 7

Ik heb het bv bij die nieuwe american pie film (the wedding)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Nimo staat bekend om enkele problemen bij sommige mensen (althans, ik heb er meerdere gehoord), ik zou eens proberen een ander codec pack (Tsunami Filter Pack bijvoorbeeld) te installeren, of de losse XviD en DivX codecs en het dan overnieuw te proberen :)

[ Voor 11% gewijzigd door G33rt op 22-10-2003 23:13 . Reden: links naar xvid en divx codecs ]

Verwijderd

Gewoon de losse codecs installeren, dus Xvid & DivX en dan FDDshow installeren werkte bij mij.
Zelf gebruik ik BS-Player, deze is minder zwaar dan WMP9 en ondersteund ook meer opties.

Ik zou persoonlijk geen Codec Packs gaan installeren, omdat die een hoop overbodige rommel installeren die je eigelijk nooit nodig zal hebben. Wanneer je alles appart installeert hou je meer overzicht.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 23:33 ]

• G33rt
Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 23:32:
Zelf gebruik ik BS-Player, deze is minder zwaar dan WMP9 en ondersteund ook meer opties.
Indien we het toch over players gaan hebben: imho kan je dan beter aan het Tsunami Pack (is zweer erbij), aangezien dat echt een hele reutemeteut aan codecs bevat, en ook Mediaplayer Classic (6.4), die ook erg licht is, maar net zo werkt als nieuwe versies (wat met name fijn is als je het bij mensen installeert die WMP gewend zijn) :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb een aantal van de "oplossingen" geprobeerd, helaas zonder succes. Je zou bijna denken dat die films gaar zijn. Maar waarom hebben zoveel mensen ok kazaa ze dan?!?!? De meeste films doen het gewoon goed, maar ee paar stoppen meteen in het begin. echt vaag. Nog meer ideeen?

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Wat ik altijd doe is simpel:

-Nieuwste Divx Bundle Installen
-Nieuwste Xvid Installen
-Nimo Codec build 8 installen met alleen de decoders
-FFshow installen
-Ac3 Installen

daarna werkt praktisch alles. Verder heb ik powerDvD nog voor mpeg meuk enzo.

//edit
Als je je films via KazaA haalt is de kans dat je rotzooi binnenhaalt. Als bovenstaande niet lukt... download dan ergens anders die meuk weg. (Niet hier vragen waarweg ;) )

[ Voor 28% gewijzigd door Raku op 23-10-2003 01:12 ]

Raku

• G33rt
Verwijderd schreef op 23 oktober 2003 @ 01:09:
Ok, ik heb een aantal van de "oplossingen" geprobeerd, helaas zonder succes. Je zou bijna denken dat die films gaar zijn. Maar waarom hebben zoveel mensen ok kazaa ze dan?!?!? De meeste films doen het gewoon goed, maar ee paar stoppen meteen in het begin. echt vaag. Nog meer ideeen?
dan zijn hoogstwaarschijnlijk je films nogal gaar, als het _echt_ een xvid of divx was had het gewerkt :)

Verwijderd

neem geen nimo,. probeer gewoon de losse codecs of kazaa lite codec pack te installeren,. ik ken zoveel klachten na een nimo pack 8)7

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 15:37

neanderthaler

Are friends electric?

Als je ze via Kazaa Lite binnenhaalt, na een redelijk percentage gedownload te hebben, even checken met Avi Preview!

Anders met Virtual Dub bekijken of die nog iets kan repareren.

• G33rt
Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 11:11:
neem geen nimo,. probeer gewoon de losse codecs of kazaa lite codec pack te installeren,. ik ken zoveel klachten na een nimo pack 8)7
Dat is al gezegd, en hopelijk valt het ook onder dat 'aantal' oplossingen :)
G33rt schreef op 01 January 1970 @ 01:00:
Nimo staat bekend om enkele problemen bij sommige mensen (althans, ik heb er meerdere gehoord), ik zou eens proberen een ander codec pack (Tsunami Filter Pack bijvoorbeeld) te installeren, of de losse XviD en DivX codecs en het dan overnieuw te proberen :)
Verwijderd schreef op 01 January 1970 @ 01:00:
Pagina: 1