Ontevreden over GoT

Pagina: 1
Acties:
  • 264 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuker
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-07 00:58
Ik ben al een tijdje actief op dit forum, maar er zijn een aantal zaken waarover ik een beetje ontevreden ben.

Het gedrag van sommige mensen die posten. Daarmee wil ik zeggen dat ik me erger aan sommige mensen die domme post plaatsen alleen maar op hits te krijgen. Al snap ik het nut niet helemaal nu de huiskamer alleen voor bepaalde serie gebruikers toegankelijk is.

Posters die de vragen van iemand niet goed lezen en over heel andere zaken beginnen te kletsen in plaats op de vraag antwoord te geven.

Mod’s die bij elke scheet een ban op gaan leggen. En zonder waarschuwing nog wel. (mij over komen)

Het forum is naar mijn idee niet logisch ingedeeld. Mijn ervaring is namelijk: Ik probeer altijd een topic op de goede plek te plaatsen, omdat ik denk dat bijv het probleem bij het moederbord zit. Komt er een slotje op, om dat de mod van mening is dat het in een ander gedeelte van het forum thuis hoort.

En daarmee kom ik op het feit dan je hier niet genoeg ruimte krijgt om een serieus probleem wat je zelf hebt te kunnen posten en eventueel nog antwoord te krijgen.

Ook het lijkt me overigens logisch dat als je een probleem hebt dat je eerst de search raadpleegt of jou probleem al een keer is voor gekomen. En dan nog komen de mod’s met een slotje en argument is al een keer langs geweest. Nu kan het zo zijn dat er niet goed gezocht is omdat er bijv andere zoekwoorden zijn opgegeven, maar ik heb dit meerdere keren mee gemaakt, dus volgens mij mag er een keer een serieuze blik de zoek machine geworpen worden.

De mentaliteit van veel mod’s vind ik kort af en mijn gevoel bij hun posts is een beetje van kijk eens hoe goed wij zijn.

Het niet te horen krijgen waarom je bijvoorbeeld bent afgewezen bij een aanvraag voor de Huiskamer. Overigens als je in het begin een keertje een slechte post plaats word je ontzegd tot eventuele toegang tot de huiskamer. Bijv als je in het verleden zomaar gebanned word zonder daar echt aanleiding voor is kan je het dus ook al vergeten. Dit is kinderachtig.

Misschien een leuk idee om iedereen in de huiskamer te laten en alleen een selecte groep die er bijv nu al is alleen mag posten. Word er in een irc channel een post gelinkt kan ik hem niet bekijken omdat die in de huiskamer is. Beetje jammer.

Ik heb al gemerkt dat ik niet de enige ben die op dit moment zo over GoT denkt. Toch?

Doe iets met deze post in het opzicht van het verbeteren van jullie dienstverlening.

p.s. En volgens mij hoort dit hier thuis. Zo niet? dan moeten die onderteksten maar eens veranderd worden. Tenminste ik kan niet aan de onderteksten ontdekken dat het ergens anders moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 20:08

ALH

Ik denk persoonlijk dat je het beter bij LA kan posten ?

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
LA is de plaats om te klagen ;)

offtopic:
Hé shit, net te laat :( ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Chevy454 op 22-10-2003 23:07 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe maar een schopje naar LA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuker
:(
Stuffis Generalis
Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen.
Lieve Adjes
Voor al je opmerkingen en suggesties aangaande ons mooie forumpje. Vragen over moderaties graag via de mail naar de betreffende moderator.
Kijk dit bedoel ik nou ook!
Aan de ondertekst is die een serieus onderwerp - Geen lief adje

Neem die benamingen eens onderhanden mensen!!!

En alleen al door dit bericht te verplaatsen van SG naar LA snap je dus al eigenlijk niet wat hier staat :/

[ Voor 12% gewijzigd door Beuker op 22-10-2003 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, de ontvredenheidstopic zijn in op het moment ;)

But for what is't worth:

Ik ben het met je eens.. Diverse mods doen erg hun best flink te laten zien hoeveel macht ze hebben, waardoor ze precies het conflict opzoeken. Dit terwijl de conflicten 9 van de 10 keer eenvoudig zijn te voorkomen door iets weg te editten of even te sussen... (overigens zijn ze er wel, de mods die de situatie meestal goed aanvoelen/oplossen)

Dan hebben we natuurlijk de wanabee-mods die zo vaak mogelijk laten horen hoe geweldig je mods zijn... En we hebben de users die bij een scheet al pissed-off zijn.....

en dan hebben we mijn soort, probeert af en toe eens flink te schoppen tegen het beleid ;)

De verdraagzaamheid daalt op got weer in een hoog tempo...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Dit is commentaar/kritiek op de gang van zaken op GoT. Zoiets hoort in LA thuis. SG is meer voor de andere serieuze onderwerpen. :)

Ik wil geen wannabee-mod zijn zoals de meneer boven mij beweert, maar de mods doen toch echt gewoon hun taak. En dan kan het wel eens zijn dat er verkeerde beslissingen genomen worden. Fouten zijn menselijk. Zowel aan de kant van de users als aan de kant van de moderators.

[ Voor 52% gewijzigd door _the_crow_ op 22-10-2003 23:15 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:21

SmartDoDo

Woeptiedoe

Nou TS, begin maar met een paar feiten neer te leggen dan kan ik zeggen of ik je mening deel of niet ;)

Wat zaken als topics betreft, daar zijn bepaalde regels voor. Ik zal ze niet aanhalen, maar ik heb nog nooit gehad dat een topic van mij op slot ging vanwege een verkeerde startpost. OK, ik doe er dan wel wat moeite voor, maar dat is ook wel vereist wil je er wat voor terug krijgen :)

Andere zaken als machtsgeile modjes.....Ik weet niet waar ji ze vandaan haalt, maar die indruk heb ik nog steeds niet. Natuurlijk zijn ze niet allemaal even aardig :>, maar zakelijk gezien "betrap" ik er nooit een op raar gedrag oid :)

Maar noem eens iets concreets, wellicht gaan mijn ogen dan open.
DJ_Flowerz schreef op 01 January 1970 @ 01:00:

Het onderwerp is ook serieus, maar dit betreft het forum en is dus in LA goed op zijn plek lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
DJ_Flowerz schreef op 22 October 2003 @ 23:11:

[...]

[...]

Ik had wel verwacht dat je daarmee zou gaan komen, maar lees het nog eens goed. Voor de wat serieuzere onderwerpen die niet in andere forums thuis horen, daarmee worden non-tech-topics bedoelt, bijvoorbeeld over ziektes etcetera, als je iets op te merken hebt over GoT zelf, wat jij nu dus hebt moet je toch echt in LA zijn: Voor al je opmerkingen en suggesties aangaande ons mooie forumpje. Ik vind nu dus niet dat de teksten onder het forumdeel te vaag zijn :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

niet om je af te kraken, want daar ben ik helemaal niet op uit, maar ik vind het nogal een loos verhaal wat je nu allemaal typt. We staan allemaal open voor kritiek, en als je hier een serieus verhaal typt, en heel belangrijk: onderbouwd adhv voorbeelden, dan krijg je altijd serieus antwoord terug (als het aan mij ligt natuurlijk :P)

Nu begin je een beetje met een wel heel algemeen verhaaltje, en kom je tot de conclusie dat onze dienstverlening zuigt. Ik heb nergens concreet gezien waar dat aan ligt, iig niet met voorbeelden ofzo. Ik denk zelf dat de dienstverlening wel erg meevalt hier, of zelfs wel een beetje vooruitstrevend is te noemen (met bv een bemiddelteam, en een organisatie die mensen regelt om speciaal in LA vaak aanwezig te zijn en helpt met het beantwoorden van vragen en problemen).

Of zie ik dit totaal verkeerd?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 01-10 12:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als eerste mag ik zeggen dat ik dit een enorm ononderbouwd loos stuk vind? Ik zal er even stuk voor stuk op ingaan (ik lijk wel gek)...

[nohtml]
DJ_Flowerz schreef op 22 October 2003 @ 23:03:
Het gedrag van sommige mensen die posten. Daarmee wil ik zeggen dat ik me erger aan sommige mensen die domme post plaatsen alleen maar op hits te krijgen. Al snap ik het nut niet helemaal nu de huiskamer alleen voor bepaalde serie gebruikers toegankelijk is.
Dat heb je altijd en we doen ons best, op dit forum valt het nog best mee. Het is niet erger geworden of veel erger dan op andere fora. Kom eens met een uitvoerbaar voorstel om er wat mee te doen.
[q]
Mod's die bij elke scheet een ban op gaan leggen. En zonder waarschuwing nog wel. (mij over komen)
Als het zonder reden is, hebben we een bemiddelaar, die is bijzonder redelijk. Dit is overigens pertinent niet waar, je krijgt NIET zomaar een ban hier. (mods trouwens ook, als wij tegen zaken in gaan zoals jij hierboven noemt, gaan DIE mensen ons weer onredelijk vinden)
Het forum is naar mijn idee niet logisch ingedeeld. Mijn ervaring is namelijk: Ik probeer altijd een topic op de goede plek te plaatsen, omdat ik denk dat bijv het probleem bij het moederbord zit. Komt er een slotje op, om dat de mod van mening is dat het in een ander gedeelte van het forum thuis hoort.
Volgens mij verplaatsen moderators het gewoon hoor, dat is in elk geval wel de bedoeling. Geef eens wat voorbeelden dat dat niet gebeurt? Dus dat een topic dicht ging omdat het alleen in een verkeerd forum stond?
En daarmee kom ik op het feit dan je hier niet genoeg ruimte krijgt om een serieus probleem wat je zelf hebt te kunnen posten en eventueel nog antwoord te krijgen.
Nee? Je mag echt alles vragen hoor als je je maar aan de policy houdt (dus zelf zoeken, en goede complete startpost maken als je het niet zelf op kan lossen en aangeven wat je geprobeerd hebt).
Ook het lijkt me overigens logisch dat als je een probleem hebt dat je eerst de search raadpleegt of jou probleem al een keer is voor gekomen. En dan nog komen de mod’s met een slotje en argument is al een keer langs geweest. Nu kan het zo zijn dat er niet goed gezocht is omdat er bijv andere zoekwoorden zijn opgegeven, maar ik heb dit meerdere keren mee gemaakt, dus volgens mij mag er een keer een serieuze blik de zoek machine geworpen worden.
Als jij aangeeft waarop je gezocht hebt en je hebt het niet gevonden, dan helpt een mod je echt wel met de juiste zoekerm. Als hij je topic op slot doet met een verwijzing naar een gelijk topic, dan is daar niets mis mee en ben je toch geholpen.
De mentaliteit van veel mod’s vind ik kort af en mijn gevoel bij hun posts is een beetje van kijk eens hoe goed wij zijn.
Geen onderbouwing, ik ga er niet op in. Ik vind jou ook vanalles en nogwat, maar dat is nutteloos om te posten.
Het niet te horen krijgen waarom je bijvoorbeeld bent afgewezen bij een aanvraag voor de Huiskamer. Overigens als je in het begin een keertje een slechte post plaats word je ontzegd tot eventuele toegang tot de huiskamer. Bijv als je in het verleden zomaar gebanned word zonder daar echt aanleiding voor is kan je het dus ook al vergeten. Dit is kinderachtig.
Het is te wijten aan je eigen slechte gedrag in het verleden, dat is zo klaar als een klontje. We gaan niet bij elke user een verantwoording afleggen. Als je een beetje gevoel voor redelijkheid had gehad, had je dat wel gesnapt.
Misschien een leuk idee om iedereen in de huiskamer te laten en alleen een selecte groep die er bijv nu al is alleen mag posten. Word er in een irc channel een post gelinkt kan ik hem niet bekijken omdat die in de huiskamer is. Beetje jammer.
Sja, ga dan op fok posten als je onzin zo leuk vindt. Huiskamer is een extra'tje voor vaste bezoekers waarvan wij verwachten dat ze geen shit trappen. Je gaat eerst zeggen dat je het zo erg vind dat mensen loze zaken posten, dat was eerst veel erger (met toegankelijk zijn van HK/onzin), nu hebben we dat daarom dus afgeschermd, maar dat zal wel aan je voorbij gegaan zijn.
Ik heb al gemerkt dat ik niet de enige ben die op dit moment zo over GoT denkt. Toch?
Vast niet. Gelukkig zijn het meestal de mensen van een jaar of 14-18 met veel gevoel voor onredelijkheid en onrecht die vinden dat ze alles maar moeten mogen en dat alles wat hun niet bevalt extra streng aangepakt moet worden en die met een hele rits overtredinkjes enorm nehatief opvallen en daarover weleens aangesproken zijn die dat vinden. Je kan ook niet iedereen tevreden houden.

Nog meer? :)

[ Voor 3% gewijzigd door JvS op 22-10-2003 23:19 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:31

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik zal vast spuit 11 zijn maar goed. Geef eens wat voorbeelden. Wat is naar jouw mening een botte opmerking? Wat is naar jouw mening een slotje wat onterecht is omdat het ook anders kan.

Geef linkjes en voorbeelden :)

edit:
waarom probeer ik het nog ;). JvS heeft veel tijd gestopt in zijn post en lees die maar eens

[ Voor 20% gewijzigd door We Are Borg op 22-10-2003 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuker
Ja noem eens iets concreets.

Ik was op een dag druk aan het posten. De heledag geen school. Die dag veel serieuze post geplaatst met in sommige een paar grapjes. Die zelfde dag een BAN op mijn account. ZONDER WAARSCHUWING. Ja sorry dat schiet bij mij het stukje appel in het verkeerde keel gat.

offtopic:
DJ_Flowerz schreef op 01 January 1970 @ 01:00: <<< LOL

Vergelijkbare grapjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat over het forum en daarmee is het dus geen 'serieus onderwerp wat niet in andere forums thuishoort', maar een topic voor LA.
En alleen al door dit bericht te verplaatsen van SG naar LA snap je dus al eigenlijk niet wat hier staat :/
Ik denk dat dit eerder een illustratie is van jij die niet snapt hoe het er hier aan toegaat.

Voor de rest kan ik niks met je post. Je geeft geen voorbeelden aan, op ervaringen van jezelf na. En eerlijk gezegd is dat nogal een vreemde generalisatie naar de algemene gang van zaken op het forum. Als je nu een paar voorbeelden zou posten van enkele problemen die je hier voorlegt (je stelt er eigenlijk wel erg veel aan de kaak, om het er nog overzichtelijk uit te laten zien), zouden we misschien wat verder komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

[...]

[...]

Ja dit bedoel je nou!!!! Jeetje wat erg!! een topic dat naar het feeback forum over het forum gaat.. Sorry hoor, maar zoekje nou iets om over te zeuren? :?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:31

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
DJ_Flowerz schreef op 22 October 2003 @ 23:19:

Ik was op een dag druk aan het posten. De heledag geen school. Die dag veel serieuze post geplaatst met in sommige een paar grapjes. Die zelfde dag een BAN op mijn account. ZONDER WAARSCHUWING. Ja sorry dat schiet bij mij het stukje appel in het verkeerde keel gat.

offtopic:

Vergelijkbare grapjes
Als jij eerder perfect gedrag hebt getoond, bannen ze je echt niet. Hou er rekening mee dat waarschuwingen uit het verleden niet vervallen. Dat ene (misplaatste) grapje kan net de druppel zijn voor een ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuker
LuNaTiC schreef op 22 oktober 2003 @ 23:16:
niet om je af te kraken, want daar ben ik helemaal niet op uit, maar ik vind het nogal een loos verhaal wat je nu allemaal typt. We staan allemaal open voor kritiek, en als je hier een serieus verhaal typt, en heel belangrijk: onderbouwd adhv voorbeelden, dan krijg je altijd serieus antwoord terug (als het aan mij ligt natuurlijk :P)

Nu begin je een beetje met een wel heel algemeen verhaaltje, en kom je tot de conclusie dat onze dienstverlening zuigt. Ik heb nergens concreet gezien waar dat aan ligt, iig niet met voorbeelden ofzo. Ik denk zelf dat de dienstverlening wel erg meevalt hier, of zelfs wel een beetje vooruitstrevend is te noemen (met bv een bemiddelteam, en een organisatie die mensen regelt om speciaal in LA vaak aanwezig te zijn en helpt met het beantwoorden van vragen en problemen).

Of zie ik dit totaal verkeerd?
Ik moet zelf van jullie zelfkennis hebben als ik geen toestemming voor de huiskamer krijg en nou moet ik nu dit verhaal ook nog eens gaan onderbouwen!!!

Zeg ik had wel verwacht dat jullie het knopje van profiel wel weten te vinden en bijv. zoeken op poststarter???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

DJ_Flowerz schreef op 22 oktober 2003 @ 23:19:

offtopic:

Vergelijkbare grapjes

Volgens mij is dat allemaal uiteindelijk uitgepraat met de betreffende moderator en de bemiddelaar, met instemming van beide partijen. Zowel jij als de moderator en bemiddelaar hebben destijds hun argumenten gegeven over hoe en wat, vind je eht dan nog niet afgehandeld?

Het komt nu op mij een beetje over op oude koeien uit de sloot halen, die toendertijd opgelost en over en weer uitgepraat zijn :) Toch? Of is het echt wel nuttig om dit er bij te betrekken? ik vind persoonlijk van niet namelijl ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

DJ_Flowerz schreef op 22 oktober 2003 @ 23:23:
[...]

Ik moet zelf van jullie zelfkennis hebben als ik geen toestemming voor de huiskamer krijg en nou moet ik nu dit verhaal ook nog eens gaan onderbouwen!!!

Zeg ik had wel verwacht dat jullie het knopje van profiel wel weten te vinden en bijv. zoeken op poststarter???

Ik wil best moeite doen voor mensen met een vraag of een probleem, maar ik mag toch ook wel hopen dat als iemand een soort 'aanval' doet (aanval is te gechargeerd, maar echt positief kan ik je verhaal niet noemen ;)), mag ik dan op zn minst verwachten dat je er een onderbouwd geheel van maakt?

Of moet ik je generaliserende verhaal zonder voorbeelden doorlezen, daarna zelf helemaal uitzoeken wat je allemaal niet zou bedoelen :? Dan lult iedereen maar wat in de loze ruimte, NIEMAND weet wat jij bedoelt. Het feit dat jij het op een openbaar forum plaatst, en dus iedereen het kan lezen en kan reageren, maakt het wel handig als je ook voorbeelden kenbaar maakt voor de rest... toch? Dat is toch niet onredelijk van mij als ik dat vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, dat is inmiddels wel afgehandeld, sorry hoor, maar deze loze aantijgingen gaan nergens over. :{
Het moet strenger!
Het is te streng!
Er zijn loze reacties!
De HK moet voor iedereen zichtbaar zijn!

Begin je eigen forum! *D

Of kom met echte argumenten in plaats met afgehandelde ouwe koeien en onwaarheden en loze beweringen.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.