hé ik heb een pentium 1 133 mhz en wil hem overklokken naar 5 ghz is dat mogelijk? ik had hem overgeklokt naar 166 mhz en hij begon te roken en stinken dus trok ik de snoer uit de stopkontact. Ik had wel een ventilator van me vader geleend die hij gebruikt in de schuur. ik snapte er niks van ineens die rook terwijl ik toch de ventilator aan had staan. maar goed als iemand het weet zou ik graag antwoord willen en zo snel mogelijk want ik heb max payne 2 gekocht en die wil ik erop spelen maar ik zie dat ik ook nog upgrade moet doen van me mbram geheugen nu 4 mbram maar ik wil naar 1024 upgraden op me p1 moederbord en de videogeheugen 1 mb naar 128 mb en ik las wel een agp-poort op me p1 moederbord. ik heb 1024 mbram DDR hier liggen en geforce 4 128 mb ddr het kostte me 400 euro. ik heb ook een "imb 286" thuis staan wie wil hem kopen ik vraag er 1700 euro voor (vraagprijs) ik kom julllie antwoorden tegemoed en vergeet niet te bieden op me IMB 286 inclusief muis en toetsenbord en 14 inch zwartwit beeldscherm.
maak eerst eens alinea's en goede zinnen. ik begrijp het na 3 keer lezen nog niet.Verwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 23:02:
hé ik heb een pentium 1 133 mhz en wil hem overklokken naar 5 ghz is dat mogelijk? ik had hem overgeklokt naar 166 mhz en hij begon te roken en stinken dus trok ik de snoer uit de stopkontact. Ik had wel een ventilator van me vader geleend die hij gebruikt in de schuur. ik snapte er niks van ineens die rook terwijl ik toch de ventilator aan had staan. maar goed als iemand het weet zou ik graag antwoord willen en zo snel mogelijk want ik heb max payne 2 gekocht en die wil ik erop spelen maar ik zie dat ik ook nog upgrade moet doen van me mbram geheugen nu 4 mbram maar ik wil naar 1024 upgraden op me p1 moederbord en de videogeheugen 1 mb naar 128 mb en ik las wel een agp-poort op me p1 moederbord. ik heb 1024 mbram DDR hier liggen en geforce 4 128 mb ddr het kostte me 400 euro. ik heb ook een "imb 286" thuis staan wie wil hem kopen ik vraag er 1700 euro voor (vraagprijs) ik kom julllie antwoorden tegemoed en vergeet niet te bieden op me IMB 286 inclusief muis en toetsenbord en 14 inch zwartwit beeldscherm.
en een 166 MHZ naar 5 GHZ overclocken????
*weggeedit door mezelf *
je snapt natuurlijk zelf wel dat dit onmogelijk is. ik zie ook dat dit je eerste post is, dus lees de faq. maar aangezien dit topic alleen gemaakt is om de mods te irriteren, laat maar ik houd mn mond...
[ Voor 12% gewijzigd door newpegasus op 22-10-2003 23:12 ]
Euhh, meen je dit echt of is dit een grapje 
Van een 133 naar een 5 Gig
Dat red je niet hoor 
Lees deze eerst maar eens door :): Die-Hard Overclocking & Cooling
Van een 133 naar een 5 Gig
Lees deze eerst maar eens door :): Die-Hard Overclocking & Cooling
[ Voor 31% gewijzigd door GGS_206 op 22-10-2003 23:06 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
ROTFLMAO dit meen je niet
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Dat red je wel, mits je goede koeling hebtGGS_VR6 schreef op 22 oktober 2003 @ 23:05:
Euhh, meen je dit echt of is dit een grapje
Van een 133 naar een 5 GigDat red je niet hoor
gouw een poule maken ik denk dat ie het red tot 23:08 voor dat ie op slot is.
AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq
23:09 :-)
Ach, als je een 18 jumperig moederbord uit de F8X serie hebt dan kun je wel overclocken naar 5Ghz hoor. Vergeet niet de elco's te koelen he!
Ach, als je een 18 jumperig moederbord uit de F8X serie hebt dan kun je wel overclocken naar 5Ghz hoor. Vergeet niet de elco's te koelen he!
[ Voor 89% gewijzigd door swampy op 22-10-2003 23:10 ]
There is no place like ::1
he K meen het ik hoorde vandaag van me leraar dat het kon kijk maar bij records pentium overklokken zoek bij kazaa op K heb geen zin op link toe te voegen
Verwijderd
hoe wil hij in de HK komen (net zoals ik) kan dus niet echt.iemandschreef op 22 oktober 2003 @ 23:06:
move _> HK
Het is pas zijn eerste topic
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 23:11 ]
Verwijderd
geloof je t zelf?
@ hieronder: welke balk ?!
@ hieronder: welke balk ?!
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 23:11 ]
Let op:
• Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.
Handig die nieuwe balk bovenaan...
• Zie je iets dat niet door de beugel kan, attendeer dan een moderator via een topicreport maar post hierover niet in het topic, dat werkt alleen averechts. Zie ook de policy die wij op dit forum hanteren.

Wie zijn kloontje is dit?? 
Misschien een idee omdat ook bij de quickreply te zetten??Peertje schreef op 22 October 2003 @ 23:10:
Let op:
[ Voor 91% gewijzigd door Harmsen op 22-10-2003 23:12 ]
What a fine day for Science! | Specs
Ach een beetje lol maken moet kunnen toch.Peertje schreef op 22 October 2003 @ 23:10:
Let op:
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Verwijderd
Zoo meneer wil heel veel maar wil er niks voor doen.... Ik houd verder mijn
maar
Ik vraag me ook wel een af waar het heen gaat met de Nederlandse taal van tegenwoordig. Leestekens en goed lopende zinnen zijn tegenwoordig niet meer "in" Ik vind het persoonlijk een schande!

Ik vraag me ook wel een af waar het heen gaat met de Nederlandse taal van tegenwoordig. Leestekens en goed lopende zinnen zijn tegenwoordig niet meer "in" Ik vind het persoonlijk een schande!
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 23:19 ]
he geen geintjes he is me hobby overklokken, cp/m, 286 enz enz geef antwoord op me vragen menzZz dus willen jullie nu zeggen dat pentium record overklokken niet op 5,3 gig staat zoek op internet en lees goed.
Verwijderd
je krijt een p4 2.8 volgens mij nog net eens op 5.3 met de beste koelingVerwijderd schreef op 22 October 2003 @ 23:12:
he geen geintjes he is me hobby overklokken, cp/m, 286 enz enz geef antwoord op me vragen menzZz dus willen jullie nu zeggen dat pentium record overklokken niet op 5,3 gig staat zoek op internet en lees goed.
laat staan een p1
Verwijderd
Je leraar houd je voor de gek, kijk eens verder op dit forum, dan zie je vanzelf dat een overclock van 50% al veel is, laat staan 3659%, klinkt verre van realistisch.Verwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 23:08:
he K meen het ik hoorde vandaag van me leraar dat het kon kijk maar bij records pentium overklokken zoek bij kazaa op K heb geen zin op link toe te voegen
p.s. denk dat er om 23:31 een slotje op gaat
Verwijderd
Breezer, irrelevant + onlogisch. Slot.Verwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 23:12:
PICHT!
Tis nu toch al een onzinnig topic dus:Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 23:13:
[...]
Je leraar houd je voor de gek, kijk eens verder op dit forum, dan zie je vanzelf dat een overclock van 50% al veel is, laat staan 3659%, klinkt verre van realistisch.
p.s. denk dat er om 23:31 een slotje op gaat
[hk-style]
Gaan we tijden gokken? Ik denk toch wat eerder: 23:20
[/hk-style]
What a fine day for Science! | Specs
Verwijderd
ja dat kan je moet naar bios gaan en daar fsb ofz overhogen d8 ik weet niet meer maar staat denk ik op sites of zoek bij gathering.tweakers.net search fsb verhogen daar staat hoe het moet enzo
Jongens, geloof je nou echt serious dat die gast for real is??? * HALLO AARDE AAN TWEAKERS *
Ik denk dat deze man wel een email krijgt van een moderator.
De HK is niet voor niks afgeschaft.
hé me leraar was serieus ik doe screenshot en laat het lezen aan hem dus mensen niet zomaar iets antwoorden waar je niks van af weet
ik vind et knap als hij em op 5Ghz krijgt, is volgens mij nog te veel voor de gekke jappaners.
maar als et em lukt krijgt ie een kratje bier van me

maar als et em lukt krijgt ie een kratje bier van me
Nee die jongen heeft echt proffesionele hulp nodig...

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Goeie humor man... leuk... je bent zeker de leukste thuis of niet? Echt... geweldig. Mag hopen dat je niveau normaal gesproken iets hoger is...Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 23:15:
hé me leraar was serieus ik doe screenshot en laat het lezen aan hem dus mensen niet zomaar iets antwoorden waar je niks van af weet
I see dead pixels...
Verwijderd
De HK is er nog alleen niet voor jou.gsjonnie schreef op 22 October 2003 @ 23:15:
Ik denk dat deze man wel een email krijgt van een moderator.
ik geloof dat jij nergen van weetVerwijderd schreef op 22 October 2003 @ 23:15:
maar kom maar op met die screenshot
hehehe, lol dit
Ik benieuwd naar de reactie van je leraar op het screenie
*23:18*
Ik benieuwd naar de reactie van je leraar op het screenie
*23:18*
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
he mensen doen alsof het niet gaat www.google.nl zoek het op en kopm dan pas reageren aub
omg, is dit een flouwe grap van een mod?
Psykosoma: probeer je aan posts te komen?
Verwijderd
DDR op een P1 moederbord? Je moet me ff mailen als dat je gelukt zonder heel veel geweld te gebruiken en rookwolken te veroorzaken. Voor AGP hetzelfde verhaal.
Wat jij wil kan simpelweg niet, als je het alsnog wil proberen veel plezier, maar ga niet raar staan kijken als je P1 dalijk helemaal om zeep is geholpen.
Zo te horen kan een cursus hardware bij jou geen kwaad
Wat jij wil kan simpelweg niet, als je het alsnog wil proberen veel plezier, maar ga niet raar staan kijken als je P1 dalijk helemaal om zeep is geholpen.

er zal vaste wel een of andere jappaner koreaan of voor mij part nederlander zijn die zn P1 op 1Ghz krijgt, maar 5Ghz.
trekt het geheugen nooit van zn leven.
maar idd LoL
trekt het geheugen nooit van zn leven.
maar idd LoL
Verwijderd
AGP wil wel hoorVerwijderd schreef op 22 October 2003 @ 23:19:
DDR op een P1 moederbord? Je moet me ff mailen als dat je gelukt zonder heel veel geweld te gebruiken en rookwolken te veroorzaken. Voor AGP hetzelfde verhaal.
Laaste post!
Speedtouch freak
+2 inzichtvol.newpegasus schreef op 22 oktober 2003 @ 23:19:
Psykosoma: probeer je aan posts te komen?
geloof dat ie hier een screenshot van maakt, en dat aan zn leraar laat lezen, die uiteraard wel zo'n OC voor elkaar krijgt
Uber-tweaker
Uber-tweaker
mods zijn te druk in : ovedreven reacties van modsVerwijderd schreef op 22 October 2003 @ 23:20:
[...]
Je zou het bijna gaan denken het duurt zo lang.....
onee:
Verwijderd
haha goeie sites voor de leraar www.beginnersweb.nl en www.google.nl daar leerd ie wel veel van
LOL ik doe mee
. Wel beetje sneu voor die jongen. Als je eets beweert moet je zelf met die screenshot komen. Wij niet in ieder geval.
Leuk topic
. Je moet wat om de tijd te vullen in de vakantie he
.
*23.26*
Leuk topic
*23.26*
Verwijderd
flikker op met je spam, volgens mij krijg jij eerder een ban dan de TS.Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 23:21:
nee nu is laatste
ok en dan nu ontopic: Nee dit gaat je nooit niet lukken. De jumper instellingen gaan misschien tot 233mhz. Dus zelfs met superdaluxahturbocooling wil het nog niet..
Kijk ik zeg het is me hobby. pentium 4 is wel gelukt tot 3,2 ghz overklokken (met watercooling) maar verder heb ik niet geprobeerd en ik experimenteer in pentium 1 omdat het en goedkoper is en dan heb ik ineens de record te pakken.
p.s. bedankt voor de mensen die me wel serieus nemen
p.s. bedankt voor de mensen die me wel serieus nemen
Volgensmij krijgen er wel meer mensen dan pentium1man een OW
[ Voor 14% gewijzigd door mimic op 22-10-2003 23:24 . Reden: typtief ]
Verwijderd
wrm reageer je nog naar dit topic is geef hem gewoon sites zoals www.beginnersweb.nl en google ofzoVerwijderd schreef op 22 October 2003 @ 23:22:
[...]
flikker op met je spam, volgens mij krijg jij eerder een ban dan de TS.
ok en dan nu ontopic: Nee dit gaat je nooit niet lukken. De jumper instellingen gaan misschien tot 233mhz. Dus zelfs met superdaluxahturbocooling wil het nog niet..
Verwijderd
133 naar 5000
als je dat lukt koop ik ook een p1 133
ik denk dat hij om 23.36 op slot gaat
als je dat lukt koop ik ook een p1 133
ik denk dat hij om 23.36 op slot gaat
Jullie willen niet weten hoeveel PM's en mailtjes ik al nav dit topic had moeten versturen
Jullie zijn een schande voor GoT.

Jullie zijn een schande voor GoT.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.