[FB] 'Zoekmachines webshops vaak niet erg doeltreffend'

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-02 16:37

Basszje

Reisvaap!]

Topicstarter
nieuws: 'Zoekmachines webshops vaak weinig doeltreffend'

Wat ik eigenlijk vaag vindt is wat dit in de serieuze media doet ? . Als je goed leest is het meer een verkapt reclamebericht voor de software van de beste man zelf, dan dat het echt hout snijdt ( behalve dan de conclusie ).

Wat vinden de posters daar zelf eigenlijk van :? Echt een diep inhoudelijk stuk kan je niet noemen. Er wordt geen melding gemaakt van wat het onderzoek dan eigenlijk wel is / was :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Vrijwel al het nieuws is reclame, dat is geen reden om het niet te plaatsen. Het is gewoon een interessant punt waar (een deel van) de doelgroep best even bij stil wil staan en/of over van gedachten wil wisselen met andere tweakers. Dat de aanleiding daarvoor een enigzins discutabel onderzoek is maakt niet uit zolang er maar netjes bij staat vermeldt dat dat zo is. Verder is T.net misschien wel iets minder serieus dan jij denkt :P.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-02 16:37

Basszje

Reisvaap!]

Topicstarter
Nou ja meestal vind ik het wel meevallen of wordt er nog iets relevants genoemd in het artikel wat mogelijkerwijs interessant zou zijn. Maar hier zie ik echt niets boeiends vermeld, behalve dan dat zij het probleem wél kunnen oplossen :P .
een onderzoek onder een half miljoen klanten van online shops
Wel érg vaag. Zo kan ik wel alles claimen :P . Uit onderzoek onder tienduizend computergebruikers mag geconcludeerd worden dat zij een erge hang hebben naar paarse sites :P .

Nou ja je begrijpt wel wat ik bedoel, zie verder maar ;)
Het feit dat de onderzoeker zelf deel uit maakt van een organisatie die zoeksoftware produceert, kan echter een reden zijn om te twijfelen aan de objectiviteit
Overigens zag ik deze regel er gister niet tussenstaan :D

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

Basszje schreef op 23 oktober 2003 @ 11:22:

[...]

Overigens zag ik deze regel er gister niet tussenstaan :D

Hij is gisteren met die regel erbij in een keer online gezet.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun