Toon posts:

[mobo] pinlayout op Via MVP3 mainboard?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

heb hier een AMD k6-2 machine gekregen, alleen er zit geen kabeltjes naar de poortjes bij :/

nou heb ik er wel een paar maar ik krijg t niet aan de praat :(

heb het op alle manieren die ik kon bedenken

t plankje heeft meerdere namen en verschillende merken. maar deze komt exact overeen kwa layout en jumper settings en alles! kortom perfect match :)
http://www.pcpartner.com.hk/support/man/via/887801.pdf

de bedoeling is dat ik iig de USB of PS2 connector aan de praat krijg kan ik er iig een muis op aansluiten. (seriele poorten krijg ik ook al niet aan de prietel )

mischien dat iemand hier zo`n mobo heeft en er op WERKEND PS2 of USB kabeltje heeft en mij toevallig even aan de juiste pinout kan geven ? of zelfs 1tje teveel heeft? :D

• DoingK
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-08-2024

DoingK

i just wanna be friends.......

staat daar toch duidelijk aangegeven hoe je de kabels erop aan moet sluiten? of ga je zelf kabels maken/solderen ofzo?

volgens mij kan je zulke kabeltjes (voor usb/ps2/com) enz bij een goede electronica winkel kopen hoor, en je moet dan natuurlijk in je bios wel de betreffende poorten activeren, anders werken ze niet uiteraard

usb en com aansluitingen zijn iig standaard mobo pin-aansluitingen, dus daar moet je toch niet al te moeilijk een kabeltje bij kunnen kopen

Verwijderd

Topicstarter
DoingK schreef op 22 October 2003 @ 23:58:
staat daar toch duidelijk aangegeven hoe je de kabels erop aan moet sluiten? of ga je zelf kabels maken/solderen ofzo?

volgens mij kan je zulke kabeltjes (voor usb/ps2/com) enz bij een goede electronica winkel kopen hoor, en je moet dan natuurlijk in je bios wel de betreffende poorten activeren, anders werken ze niet uiteraard

usb en com aansluitingen zijn iig standaard mobo pin-aansluitingen, dus daar moet je toch niet al te moeilijk een kabeltje bij kunnen kopen
ik heb er voor de compoortjes al 5 verschillende geprobeert :(

en voor de usb al 4 verschillende :( maar t wil niet werken

voor de ps2 heb ik 1 met 4 losse pootjes weten te vinden ( geweldig die kabelbak @ stage :D )

en in de bios staat alles ENABLED!

ik start niet voor pietjepukkel een topic hoor :-)