Yep je kan gewoon een Mono 3.5 jack naar 1 tulp stekkertje snoertje maken, die tulp in je SPDIF van je Digital versterker doen en als je gewoon in BV powerdvd spdiv out gebruikt detekteert je amp vanzelf ac3,dts
Wow...dus een digitaal signaal doorgeven via een analoog mono kabeltje? Nooit geweten
Geef mij maar een Warsteiner.
Een coaxiaal signaal bestaat uit 1 bit, een 1 of een 0 dus. 0 is geen stroompje, 1 is wel een stroompje dus kan het via een gewoon kabeltje, maar een kabel met afscherming is beter. Met optisch is dat anders, dat signaal bestaat niet uit elektriciteit maar uit licht.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Een analoog kabeltjeOp dinsdag 05 december 2000 17:18 schreef Knakker het volgende:
Wow...dus een digitaal signaal doorgeven via een analoog mono kabeltje? Nooit geweten
ik heb zelf gewoon zo`n audio tulp tulp stereo kabel (uit de winkel) uit elkaar gaehaal (zijn normaal dubbel tulp gebruik er maar 1) die zijn afgeschermt en er aan 1 kant een mono 3.5 jack aangezet ik heb dit zelf werkend gehad tot 10 meter (nie langer nodig gehad)
je kan natuurlijk ook ff naar een elktroboer gaan en vragen onm een stukkie afgeschermt microfoonsnoer ofzo (hoeft nie zo heel dik gewoon van die mooie dunne magwerkt genoeg weinig verlies
je kan natuurlijk ook ff naar een elktroboer gaan en vragen onm een stukkie afgeschermt microfoonsnoer ofzo (hoeft nie zo heel dik gewoon van die mooie dunne magwerkt genoeg weinig verlies
Pagina: 1