Toon posts:

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik deze foutmelding zeer regelmatig heb me te pleuris gezocht iedereen denkt wat anders heb zo'n beetje alles wel geprobeert van drivers updaten downgraden tot ram verplaatsen maar wat helpt nu wel ben namelijk beetje moe van m'n pc 8)7 kwil eindelijk is x wat doen zonder 10x bsodjes te moeten zien voor dat ik klaar ben o ja en nog 2 bsods
1.PFN_LIST_CORRUPT
2.PAGE_FAULT_IN_NON_PAGED_AREA
heeft er misschienw el wat mee te maken ben niet ervaren genoeg omdat te weten

Alvast bedankt

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

OMG!!! Kan je alsjeblieft wat leestekens toevoegen, want dit verhaal is niet leesbaar. Vertel tevens eens wat meer, want hier hebben we echt niks aan. Wat heb je voor systeem, hardware, software, wat heb je zelf al geprobeerd? enz enz enz.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
kijk ook hier eens naar, de BSOD guide!

Windows XP en 2000 BSOD guide

specs

Verwijderd

Wat zeg je?!?

Zit je wel in het goede forum?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

1) probeer jouw probleem eens in leesbaar Nederlands te beschrijven, hier kom ik werkelijk niet wijs uit 8)7
2) wat heeft dit met Audio, Video & HiFi Forum te maken?
3) lees eens de FAQ's van Processors, Mobo's & Geheugen en Windows Operated Systems voor handige troubleshooters :)

Lees verder ook eens de door om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Dit topic is gesloten.