Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] Alleen FP bij mededeling

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:32
Ik post bijna altijd via myreact (post history, active topics)... Maar heb mijn startpagina nog steeds ingesteld staan op de FP van GoT om altijd wel te kunnen kijken of er een (belangrijke) mededeling is. Als ik mijn startpagina op myreact zou zetten, zou ik niet elke dag op de FP komen en ook een mogelijkheid om een mededeling te missen. Omdat ik nu elke keer handmatig naar myreact moet, zou het mij handig lijken om een pref optie te hebben dat de FP alleen getoond wordt als er een medeling is, en anders myreact.. Nu maar kijken wat jullie er van vinden :P

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Joh, da's wel een extreem lui voorstel hoor :o
Je maakt maar mooi een 2e bookmark in je IE aan.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

wat wel een idee is om de t.net headlines ergens in myReact te proppen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Erkens schreef op 22 October 2003 @ 23:46:
wat wel een idee is om de t.net headlines ergens in myReact te proppen?
Ik heb nou niet het idee dat er nog veel ruimte over is in myReact. Overigens vraag ik mij af wat TS met een mededeling bedoeld; en kan TS dan niet gewoon het medforum in zijn "Fora te tonen bij myReact" zetten :?

offtopic:
Die banner van CineNova trekt in FireBird mijn hele browser naar de 100% toe.. :/

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Spider.007 schreef op 23 October 2003 @ 08:21:
Ik heb nou niet het idee dat er nog veel ruimte over is in myReact.
er is plek zat, tenminste als je mogelijkheid hebt om bepaalde onderdelen uit te schakelen :)
Die banner van CineNova trekt in FireBird mijn hele browser naar de 100% toe.. :/
daar loopt een topic over in Lieve Adjes

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:32
Spider.007 schreef op 23 October 2003 @ 08:21:
[...]

Ik heb nou niet het idee dat er nog veel ruimte over is in myReact. Overigens vraag ik mij af wat TS met een mededeling bedoeld; en kan TS dan niet gewoon het medforum in zijn "Fora te tonen bij myReact" zetten :?

offtopic:
Goed idee van die fora @ myreact, maar het is helaas alleen toegestaan voor 3 fora, kan dit niet naar 5 oid verhoogd worden dan? :)

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Erkens schreef op 23 October 2003 @ 08:56:
[...]
er is plek zat, tenminste als je mogelijkheid hebt om bepaalde onderdelen uit te schakelen :)

Je zou MyReact als mod eens moeten zien.... een grote brei van 2 tot 8 pagina's aan onleesbare rotzooi :/

Er is nog wat werk te doen aan d overzichtelijkheid voordat er nieuwe features bijkunnen :)

Professionele website nodig?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:52

crisp

Devver

Pixelated

NOFIX

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.