[MSN?] Mailadres wijzigen

Pagina: 1
Acties:
  • 473 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• moeizaam
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-04-2024
Snap er werkelijk even de ballen meer van.
Even bij het begin beginnen.

Ik heb een MSN account welke ik een jaar of lang geleden heb aangemaakt toen het nog verplicht was om een hotmailaccount te hebben om MSN te gebruiken.
Dit is snelpost@hotmail.com. Tevens heeft M$S dit gemigreerd naar een .Net Passport account. (geen idee wat de meerdwaarde is maar dat terzijde)

Tegenwoordig is het dus mogelijk om met je normale mailaccount een .Net Passport te krijgen en dit te gebruiken om in te loggen op bijv. MSN 6, welke ik ook momenteel gebruik. Dit wil ik ook, dacht ik.
Maar ik kan nergens mijn mailadres wijzigen welke aan mijn MSN account verbonden is. In mijn profile staat geen wijzigen onder mijn mailadres.
En ik wil wel mijn hotmailaccount bewaren en niet al mijn contactpersonen mij opnieuw toe laten voegen, door een nieuw account aan te maken.

Dus mijn hotmailaccount gewoon kunnen blijven gebruiken, als ik mijn mail daar wil lezen log ik wel in op www.hotmail.com. En mijn bestaande account laten verbinden met mijn normale mailadres.

M$S zegt http://help.msn.com/!data...ToChangePassportemail.htm, maar ik zie dus geen optie wijzigen. :?
Ze hebben het er wel over dat je nieuwe adres niet van een gereserveerd domain mag zijn zonder aanmelding, maar mijn bestaande adres is juist van een gereserveerd domain. Volgens mij wil ik juist het omgekeerde.
Zie http://help.msn.com/!data...hatisResvdEmailDomain.htm

Vind wel zoiets als http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/516917, maar dat mijn inlognaam hetzelfde blijft maakt mij niet uit.

Wie weet meer?

[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 22-10-2003 22:37 . Reden: O-) ]

Signature?

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 19:43
kan niet, pech
je moet alles opnieuw toevoegen, net als alle andere BrEeZaHsletjes

TheS4ndm4n#1919

• The Quizmaster
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-09 11:43
Op www.passport.com kan je ook van een standaard e-mailadres een .NET passport maken, en dus inloggen op MSN.

Je moet dan wel al je contacten zelf overzetten.

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
Als je je email adres veranderd, wat krijgen die de personen in je contactlist dan te zien bij jou?
Je nieuwe of je oude email adres? Dus dat wordt dan automatisch veranderd in alle contactpersonen neem ik aan.?

• moeizaam
Lijkt me een duidelijk antwoord.
Vind het wel heel raar als dit echt niet mogelijk is.

Weet dat ik niet de enige ben die dit wil.

Oja en breezersletjes komen niet uit het oude hotmail tijdperk.

Signature?

• moeizaam
RooT schreef op 22 October 2003 @ 21:58:
Als je je email adres veranderd, wat krijgen die de personen in je contactlist dan te zien bij jou?
Je nieuwe of je oude email adres? Dus dat wordt dan automatisch veranderd in alle contactpersonen neem ik aan.?
Probleem is juist dat ik nergens kan vinden waar ik dit kan wijzigen.

Signature?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Ik wil je even wijzen op een stukje uit de FAQ..

Ik kan het ff niet letterlijk vinden... Maar het zegt dat microsoft niet afgekort dient te worden met M$..

Voor de rest kan je vraag niet geloof

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik zou gewoon een compleet nieuwe .net account aanmaken , bij msnm 6 je contactpersonenen exporteren en gewoon bij je nieuwe terug importeren. Lijkt me de makkelijkste oplossing.

Wie wil er nu ook nog hotmail gebruiken :? :p
418O2 schreef op 01 January 1970 @ 01:00:
Ik wil je even wijzen op een stukje uit de FAQ..

Ik kan het ff niet letterlijk vinden... Maar het zegt dat microsoft niet afgekort dient te worden met M$..
Och kom , het is hier maar eenmalig en niet eens zo negatief gebruikt :>

[ Voor 43% gewijzigd door Exe-cuter op 22-10-2003 22:25 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
moeizaam schreef op 22 October 2003 @ 22:02:
[...]

Probleem is juist dat ik nergens kan vinden waar ik dit kan wijzigen.
je contacts zullen zowel je nieuwe _als_ je oude zien, het is immers niet mogelijk om een adres in hun lijst te wijzigen, zou een beetje krom zijn he. dus je moet gewoon je lijst exporteren en weer importeren en even in je nickname mededelen dat je een nieuwe passport hebt :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

moeizaam schreef op 22 oktober 2003 @ 21:52:
(geen idee wat de meerdwaarde is maar dat terzijde)

Als je het enkel voor MSN Messenger gebruikt is die inderdaad 0, pas als je het voor diverse diensten gebruikt kan het handig zijn (maar dat is een onderwerp voor een andere discussie)
RocketKoen schreef op 22 October 2003 @ 21:56:
kan niet, pech
[F_J_Knip overbodig :P ]

Is niet helemaal waar; zie [rml]G33rt in "[ MSN?] Mailadres wijzigen"[/rml] en de rest: jouw contacts kan je heel simpel overzette, anderen zullen jou wel opnieuw moeten toevoegen op de nieuwe account - simpel te doen en makkelijker gemaakt door je huidige nickname aan te passen naar **Was: moiezaam, zie nu mijn ICQ nieuwe account nieuwemoeizaam*** oid.

offtopic:
M$ is inderdaad nergens voor nodig (begin dan gewoon een beargumenteerd topic over wat er dan zo fout is aan MS), maar elke keer er over beginnen in het topic is ook niet echt bevordelijk voor de sfeer, zet een topicreport en ik pas het wel aan met een korte uitleg. Niet dat ik op zoek ben naar nog meer werk maar het laat het topic ontopic :P :*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
G33rt schreef op 22 October 2003 @ 22:27:
[...]

je contacts zullen zowel je nieuwe _als_ je oude zien, het is immers niet mogelijk om een adres in hun lijst te wijzigen, zou een beetje krom zijn he. dus je moet gewoon je lijst exporteren en weer importeren en even in je nickname mededelen dat je een nieuwe passport hebt :)
Nee daarom, maar wat heb je dan aan dat wijzigen?
Kan je toch net zogoed meteen een heel nieuw account aanmaken. :?

• G33rt
RooT schreef op 22 October 2003 @ 23:09:
[...]

Nee daarom, maar wat heb je dan aan dat wijzigen?
Kan je toch net zogoed meteen een heel nieuw account aanmaken. :?
dat zeg ik dus, je kunt een aan een .NET passport gebonden adres afaik niet wijzigen, je zult een nieuwe moeten maken. waardoor je contacts dus gewoon een nieuw iemand zien die hen probeert te adden (dat email adres waar net dat nieuwe passport op is gemaakt).

overigens lijkt me dat ook gebeuren als je je passport wijzigt, aangezien je contacts dan je oude adres in hun lijst hebben.

Ergo: je contacts moeten sowieso je nieuwe adres adden, punt :+

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

G33rt schreef op 22 October 2003 @ 23:37:
[...]
Ergo: je contacts moeten sowieso je nieuwe adres adden, punt :+
Je kan eventueel met tools je lijst opslaan en onder een ander account laden, heb je gewoon je eigen contactpersonenlijst terug en hoef je niemand handmatig toe te voegen

Verwijderd

msn met een @???.?? adress gaat al lang hoor , hier is weel een kleine methode voor de adress makkelijk over te zetten

nodig : 2 email adressen aka 2 ms.net accounts
2 PC'S met internettoegang

gewoon met ze allebij inloggen , en contacten doorsturen

simpel , niet ?

Verwijderd

je kan gwoon je contacten lijst opslaan en weer invoegen hoor..

Verwijderd

oud accont -> file -> contacten opslaan

msn -> nieuw account aanmaken -> adres invullen -> aanmelding voltrekken -> reageren op e-mail (anders staat in naam: <email> (ongecontroleerd)) -> importeren contacts -> file aanwijzen

klaar.... wel ff je contacts inlichten dat je ander account hebt, anders blocken ze je >:)

• G33rt
418O2 schreef op 23 October 2003 @ 07:41:
[...]

Je kan eventueel met tools je lijst opslaan en onder een ander account laden, heb je gewoon je eigen contactpersonenlijst terug en hoef je niemand handmatig toe te voegen
dat zeg ik dus: JIJ kan dat wel, maar je contacts zullen toch de melding krijgen dat iemand hen heeft toegevoegd (jij op je nieuwe adres dus). Dat probeer ik al drie keer te zeggen :)

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 20:59

sjaakaq

It might get loud

In XP: ga naar configuratischerm-->accounts-->jouw account kiezen. Dan staa er links ergebns iets van'netwerk wachtwoorden veranderen' oid. Daar kun je het veranderen (wel zogen dat je voor je nieuwe e-mail adres een .net passport hebt aangemaakt)

leoaq.fm // Jeune Loop

• G33rt
leokennis schreef op 23 October 2003 @ 13:26:
In XP: ga naar configuratischerm-->accounts-->jouw account kiezen. Dan staa er links ergebns iets van'netwerk wachtwoorden veranderen' oid. Daar kun je het veranderen (wel zogen dat je voor je nieuwe e-mail adres een .net passport hebt aangemaakt)
dan verbind je lokaal een ander .NET passport aan je XP user account, en dat wil de TS juist niet. Hij wil een nieuwe emailadres aan zijn oude passport binden, en dat is hem tot dusver nog niet gelukt. Misschien kan hij ons vertellen wat hij ondertussen geprobeerd heeft? :)

• moeizaam
Verder gezocht maar het is op dit moment dus niet mogelijk.
Onderstaande vond ik ergens op een microsoft site.

Je e-mailadres voor .NET Passport wijzigen
Je kunt het e-mailadres dat je voor de aanmelding bij .NET Passport gebruikt, alleen wijzigen als het adres geen deel uitmaakt van hotmail.com of msn.com.

Helaas. |:(
Ga overdenken of ik het de moeite waard vind om een nieuw account aan te maken.

Signature?

Verwijderd

je wilt geen ander adres als een hotmail adres daar voor gebruiken.
Hier krijg je alleen maar spam van op je normale mail.
Pagina: 1