Pricewatch is rommelig

Pagina: 1
Acties:

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 20:32

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Topicstarter
Ik vroeg me af of de pricewatch een keer opgeschoond gaat worden. Er staan erg veel dubbele items in die slechts iets anders geformuleerd zijn. Laat ik als voorbeeld de Matrox Millenium G450 32MB DDR (Retail) nemen:

-Matrox G450 32MB DDR (Retail)
-Matrox G450 32MB DDR Dual Head (Retail)
-Matrox G450 32MB DDR Dual Head, TV-Out (Retail)

Het lijkt me een stuk handiger als deze een keer gecombineerd gaan worden. Kan dit een keer gefixed worden?

Verwijderd

Op dinsdag 05 december 2000 13:26 schreef Neman het volgende:
Ik vroeg me af of de pricewatch een keer opgeschoond gaat worden. Er staan erg veel dubbele items in die slechts iets anders geformuleerd zijn. Laat ik als voorbeeld de Matrox Millenium G450 32MB DDR (Retail) nemen:

Het lijkt me een stuk handiger als deze een keer gecombineerd gaan worden. Kan dit een keer gefixed worden?
:?:?:?

DIT IS TOCH EEN GEWONE SINGLE HEAD? (1 monitor uitgang)
EN DIT EEN DUAL HEAD (2 monitor uitgangen)
DEZE ZOU WEL DUBBEL ZIJN :)

• Neman

Neman

Topicstarter
Nee er bestaat geen Single Head van de 32MB versie, anders zou dat prijsverschil ook wel erg klein zijn! Sterker nog, de volgens jou single head is duurder dan de dual head, dit kan dus nooit!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:28

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Hiervoor is dus het pricewatch meldpunt in het leven geroepen (Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/edit.gif). De produktnamen worden regelmatig opgeschoond (ik heb bijv. vannacht nog geprobeerd helderheid te scheppen in de produktnamen van de MSI mobo's).

Verwijderd

Afgezien van het pricewatch meldpunt loop ik ook regelmatig de lijst handmatig na om de zaak te cleanen. Het is opvallend dat veel mensen veel verschillende schrijfstijlen hebben (64MB - 64 mb - 64Mb) en ga maar door. Anyway, dit zal ik binnenkort dan maar weer eens doen aangezien dit meestal niet gemeld wordt via het meldpunt.

Als er verschillende versies van een product zijn (Retail / OEM / Bulk, met of zonder TV-Out enz) wordt hier wel onderscheid in gemaakt.

Hoe het zit met die Matrox kaarten weet ik niet, als die eerste twee versies gewoon hetzelfde zijn dan moeten die inderdaad samengesmolten worden. Dat kun je aangeven in de pricewatch, of mail het me desnoods. De prijzen die eraan hangen zullen dan ook wel niet klopppen.

• Neman

Neman

Topicstarter
Goed bedankt voor jullie reaktie. Ik zal in het vervolg een berichtje sturen via e-mail of via het meldpunt.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 18:37

PcDealer

HP ftw \o/

Op dinsdag 05 december 2000 17:30 schreef Robin het volgende:
Afgezien van het pricewatch meldpunt loop ik ook regelmatig de lijst handmatig na om de zaak te cleanen. Het is opvallend dat veel mensen veel verschillende schrijfstijlen hebben (64MB - 64 mb - 64Mb) en ga maar door
Pull-down menutje maken?

LinkedIn WoT Cash Converter

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-12-2025

s3mt3x

I choose not to know...

Hmm, OK maar hoe zit het dan met de shopsurvey? Daar zitten ook aardig wat dubbele/foutieve tussen en daar mag je helaas (of misschien maar goed ook) niet editen...

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Verwijderd

Waarom niet het partnummer van de producent vermelden. Die is uniek en eenduidig. Kan er ook niks foutgaan.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:28

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Aan partnummers heb je weinig. Ze staan niet in de prijslijsten van de bedrijven en een normaal mens onthoud geen partnummers.

Verwijderd

Maar ja, wij zijn geen normale mensen. Wij zijn Tweakers ;)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 18:37

PcDealer

HP ftw \o/

Hierbij stel ik me voor als Pricewatch Mod.

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1