philips streamium in netwerk, is te hacken, maar hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 341 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86903

Topicstarter
ik heb m'n philips mc-i200 aangesloten op m'n netwerk, maar deze is vrij beperkt met z'n internettoegang, en dan met name op streamende radiostations...nu kan je er meer streamen, door een bepaald script wat uitgelegt staat op de onderstaande pagina's. Nu ben ik niet echt slim met netwerken en heb weinig idee hoe ik dit moet aanpakken. Kan iemand deze websites 's bekijken en mij in wat simpeler taal uitleggen hoe & wat?

alvast bedankt!

http://www.siteswap.org/streamium/

http://dspace.dial.pipex..../o/aouu17/paul/streamium/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-04 11:24
Denk niet dat dit soort topics gewaardeerd worden.

Het valt volgens mij wel in de hack categorie.

Maar ik denk dat het je wel moet lukken met die 2 links gewoon even rustig doorlezen en gaan proberen.

Zo is het met alles in computerland lezen / proberen / op je bek gaan en nog es proberen. Net zolang totdat het lukt.

Hmmm ga nou maar es linux proberen denk 8)

[ Voor 115% gewijzigd door raymonvdm op 23-10-2003 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86903

Topicstarter
nee, het is meer tweaken....ik 'hack' m'n eigendom....
maar die .exe had ik ook al, maar die moet je op een of andere server zetten, en dat is me dus niet duidelijk hoe & wat

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 86903 op 23-10-2003 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-05 12:16

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

waarom niet?

Als je de links doorgelezen hebt zie je dat het hele protocol reversed engineerd is, dus hardstikke legaal! Bovendien betreft het hier een netwerkprobleem... als het ware...

@TS
Ik denk dat je gewoon op zoek bent naar die PERL interpreter om in bijvoorbeeld Windows die streams zoals DI te kunnen draaien op je Philips, misschien ook iets voor NWO?

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-04 11:24
er stond in een van de 2 links ook een stukje over .net wat je kan downloaden bij windowsupdate

Zoek daar dan eens verder op tenzij je natuurlijk linux wilt gebruiken maar ik zou eeerst windows proberen.

Want ik kan die exe hier gewoon starten opent in een dos box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35417

Buiten het feit dat dit misschien wel niet legaal zou kunnen zijn om, vind ik niet dat we iets aan dit topic hebben. Je hebt twee redelijk uitgebreide handleidingen gevonden, en dan mag je dat in ieder geval eerst zelf proberen.

Wij leveren géén support op scripts van anderen, je kunt gewoon de maker emailen zoals er uitgelegd wordt.
En bovendien is het voor ons moeilijk om na te gaan of je dit thuis aan het hobby-bob-pen bent, of dat dit een beveiligings-omzeiling is.

Succes met het script :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.