Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[tpl] Over de maatregelen tegen topickicken

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal mezelf maar even quoten:
Verwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 18:43:
Ik stoor me er eigenlijk een beetje aan dat de datum vetgedrukt staat en er een uitroepteken achter staat, als een bericht meer dan x weken oud is. Misschien is dat in topics die je via de search hebt gevonden praktisch, dan maak je geen fouten, maar in bijvoorbeeld dit topic is het écht onnodig. Je kunt dat topic namelijk niet kicken!
Ik weet dat er een discussie in LA gaande is, maar in dit geval lijkt het mij eigenlijk voor níemand gewenst. Is het geen optie om dat vetgedrukte alleen vetgedrukt te laten zijn als de nieuwste post ook zoveel weken oud is?

edit:
Misschien dekt 'bug' de lading niet echt, het is meer een feature. Denk ik. Ik weet het allebei niet zeker

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 21:24 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 21:23:
Ik weet dat er een discussie in LA gaande is, maar in dit geval lijkt het mij eigenlijk voor níemand gewenst. Is het geen optie om dat vetgedrukte alleen vetgedrukt te laten zijn als de nieuwste post ook zoveel weken oud is?
Het voordeel is juist dat mensen op deze manier niet op oude posts gaan reageren. Dat heeft namelijk meestal niet zoveel zin. Ik vind het juist een heel nuttige feature :).

Verwijderd

Topicstarter
In hoeverre is een reactie overbodig na verloop van tijd? Dat is áltijd topicafhankelijk, en dus kun je niet zo een twee drie zeggen of dat gewenst is of niet. En dus kun je niet zomaar alle topics over een kam scheren met een dergelijke maatregel.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

't Is dan ook niet tegen kicken bedoelt, maar tegen onnadenkend quoten van oude reacties en dan daarop gebaseerd een discussie voeren die helemaal niet zinvol meer is :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 21:37:
In hoeverre is een reactie overbodig na verloop van tijd? Dat is áltijd topicafhankelijk, en dus kun je niet zo een twee drie zeggen of dat gewenst is of niet. En dus kun je niet zomaar alle topics over een kam scheren met een dergelijke maatregel.
Mwah, ik durf wel te stellen dat het reageren in een topic na meer dan een jaar nutteloos is. Dit geldt voor zeker 95% van de gevallen waarin dit gebeurd. Vaak hebben mensen niet door dat ze iemand van 4 jaar geleden quoten om te vertellen dat zij een product veel goedkoper hebben aangeschaft (raar he, na al die jaren) ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

ik laat het voorlopig iig zo
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.