Toon posts:

Rabobank internet bankieren geeft geen update

Pagina: 1
Acties:
  • 348 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vanmorgen heb ik wat gepint en vanmiddag zijn er overschrijvingen gemaakt maar als ik inlog op rabobank internetbankieren, dan krijg ik geen updates te zien, gewoon de rekening situatie van gisteren.

Het ligt niet aan de cache van mn browser, en rabobank.nl geeft geen informatie over problemen ofzo.

Heeft iemand van jullie ook rabobank internetbankieren en zit jij ook met die probleem??

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-05 00:09
Heb je misschien meerdere rekeningen en per ongeluk van een andere rekening laten afschrijven? Overkwam mij ook wel es nl. :+ :P
Zit je verder achter een proxy oid?

Verder kan ik me alleen bedenken naar de helpdesk van Rabobank te bellen of mailen.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 17:29

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

tjongejonge... Ik weet dat Rabo normaal zeer fijn up to date is, maar om nou meteen na een dag aan de bel te trekken... Kijk, als overmorgen het nog zo is, dan zou ik me zorgen maken... Je weet toch zelf wel wat je gedaan hebt? So what dat je een dagje het niet kunt zine in het overzicht... Zjaiks! ;P

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om donaties voor een spel..

die moet ik kunnen zien, is opzich wel urgent...

zo'n 8 lui zeggen het overgemaakt te hebben en willen dus ook gelijk het resultaat van hun donatie zien...

Verwijderd

kijk effe bij "in behandeling"
staan ze daar wel
heb je wellicht per ongeluk de uitvoeringsdatum verzet?

edit sorry verkeerd gelezen
maar als t van niet rabobank afkomt kan t effe duren

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 21:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 21:14:
maar als t van niet rabobank afkomt kan t effe duren
Dat snap ik, maar dr komen een stuk of 2/3 wel van rabo, bovendien zou pinnen ook gelijk afgeschreven moeten zijn...

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Anders kijk je ff online bij www.rabobank.nl (en dan links in het blauwe gedeelte: betalen en sparen kiezen...)

Ik merkte net enkele minuten geleden, dat er 2 afschrijvingen zijn geweest, die ik met downloaden (met het programma Internetbankieren dus) nog niet ben tegengekomen.

[ Voor 14% gewijzigd door Frankie02 op 22-10-2003 21:25 ]

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:58

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Bij Interpay zijn de laatste dagen wat problemen. Probeer het morgen nog een keer! ..

* Falcon werkt zelf bij Friesland Bank Telebankieren..

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

Bij mij is alles wel up-to-date, Rabobank vanmiddag nog gepinned.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08

Korakal

Up up up!

Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.
Een storinkje is nog geen reden voor acute paniek. Zoja: neem dan contact op met de Rabobank helpdesk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.