Toon posts:

[ADSL] BBNED via BITSTREAM hoe zit dat nou?

Pagina: 1
Acties:
  • 524 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi!

ik ben het nou wel stront zat met @home, en wil _NU_ een andere provider.

nou levert bbned hier alleen dmv Bitstream lijnen.

hoe zit dat nou inelkaar?

ik had al gevonden dat die lijnen gehuurt worden en daarom meer kosten,

maar hoeveel kost dat nou in de maand? en zou elke provider hier ADSL over mogen leveren?

en ook gewoon 2~8mbit down en 1 mbit up abbo's?

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bitstream is volgens mij voornamelijk interesant voor zakelijke lijnen. Ik denk dat je beter af bent met een lijn die rechtstreeks door KPN geleverd wordt in jou situatie.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik woon zelf in een klein boeren dorp zonder ook maar 1 enkel groot of noemenswaardig bedrijf en toch liggen er bitstream lijnen.
Wat is voor KPN dan het voordeel dat ze daar van die bitstream lijnen neerleggen?

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

BigB schreef op 22 October 2003 @ 20:42:
Ik woon zelf in een klein boeren dorp zonder ook maar 1 enkel groot of noemenswaardig bedrijf en toch liggen er bitstream lijnen.
Wat is voor KPN dan het voordeel dat ze daar van die bitstream lijnen neerleggen?
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat een van de werknemers van een bedrijf in een boerengat woont :)

Als een bedrijf voor 300 werknemers BBNed lijnen ergens af wil nemen en er kunnen er maar 250 geleverd worden dan wordt er voor de overige 50 bijvoorbeeld gekeken of dit met Bitstream te leveren is.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Twisted

Mogli <3

Hier is een mailtje van BBned. Deze naar aanleiding van wisselende postocode check resultaten.
Geachte heer Szymanski,

Er is inmiddels ADSL mogelijk op uw postcode. Op uw postcode maakt bbned echter gebruik van ingekochte lijnen i.p.v. eigen bbned lijnen, waardoor er een andere prijsstelling gehanteerd wordt (prijzen vanaf ca. 90 euro p.m.). Daardoor zijn deze lijnen met name geschikt voor zakelijk gebruik.

Sommige providers verkopen de lijnen wel aan consumenten wanneer zij de hogere prijs ervoor willen betalen. Voor de meeste consumenten is deze optie echter niet echt rendabel. Mocht u interesse hebben in een dergelijke verbinding, dan raad ik u aan contact op te nemen met één van onze providers. Deze zijn te vinden op www.bbned.nl onder de rubriek 'Partners'.

Het is overigens nog mogelijk dat bbned op uw postcode eigen lijnen zal gaan aanleggen. Dat hangt af van de belangstelling op de desbetreffende centrale. Maar op dit moment is dat nog niet het geval.

Ik hoop dat ik uw vraag hiermee voldoende heb beantwoord.

Met vriendelijke groet,

Mirjam Smets
Manager Marketing & Communicatie

[ Voor 64% gewijzigd door Twisted op 22-10-2003 21:02 ]

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Verwijderd

kijk ff op www.adslmetacrawler.nl die laat zien welke abbos beschikbaar zijn en hoe duur ze zijn.

• Venga AB
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 09:31
Bij Bitstream maakt BBned gebruik van de DSLAM (hardware in wijkcentrale) van KPN. Echter is de software van BBned en daardoor ook de verbindingstechnologie van BBned.

8 MBit wordt niet geleverd op Bitstream lijnen. Maximaal 2 MBit als ik me niet vergis en alleen op de zakelijke lijnen (overboeking 1:10 en hoger) en dus niet op de Economy lijnen.

Prijzen beginnen ergens richting de € 150 p/maand afhankelijk van de provider.

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2025

Twisted

Mogli <3

Venga_AB schreef op 22 oktober 2003 @ 21:11:
Bij Bitstream maakt BBned gebruik van de DSLAM (hardware in wijkcentrale) van KPN. Echter is de software van BBned en daardoor ook de verbindingstechnologie van BBned.

8 MBit wordt niet geleverd op Bitstream lijnen. Maximaal 2 MBit als ik me niet vergis en alleen op de zakelijke lijnen (overboeking 1:10 en hoger) en dus niet op de Economy lijnen.

Prijzen beginnen ergens richting de € 150 p/maand afhankelijk van de provider.
Een ADSL verbinding is al te bestellen vanaf 105 euro per maand, maar de prijs is uiteraard afhankelijk van de lijnsnelheid, overboekingsfactor, QoS en de gekozen SLA.
Je begit dus met 105 euro en een best wel lage snelheid. Echter heb je al een bepaalde garantie van continuiteit van de verbinding. Zeg maar bijvoorbeeld 95%.

bron: http://www.demon.nl/produ...ng/businessdslkosten.html

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
loopt bitstream niet over mxstream dslams?

Als dat het geval is kan je beter kijken naar een xs4all / mxstream combinatie,

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
little_soundman schreef op 23 October 2003 @ 02:05:
loopt bitstream niet over mxstream dslams?
Soms
Pagina: 1