Nou ik zat laatst mn amd 2000+je te overclocken naar 2,0 ghz nooit probs mee gehad en opeens terwijl ik in windows bezig ben slaat me systeem helemaal af.
Ik d8 zo van WTF! maar wou me systeem weer aanzetten en dan draaien me fans een halve slag en dat was het wel weer, ik helemaal bang dat ik mn cpu gefried had maar het bleek achteraf mn voeding te zijn die kapot was.En toen nieuwe voeding en ja hoor die na overclock "knal" knetteren en shit vonken alle kanten op.En de derde voeding ging gewoon rustig dood als de eerste.
Systeem:
Amd 2000+
Epox 8rda+
512 mb ddr pc 2700
geforce 3 ti 200
een 20 en 80 gb maxtor hd
9 fans en een neon balkje
voeding 1: 300 watt
voeding 2: 200 watt
voeding 3: 250 watt
p.s: ik zit nu op een 300 watt voeding weer maar ik durf niet meer te overclocken bang dat ik het arme ding opblaas
.
Ik d8 zo van WTF! maar wou me systeem weer aanzetten en dan draaien me fans een halve slag en dat was het wel weer, ik helemaal bang dat ik mn cpu gefried had maar het bleek achteraf mn voeding te zijn die kapot was.En toen nieuwe voeding en ja hoor die na overclock "knal" knetteren en shit vonken alle kanten op.En de derde voeding ging gewoon rustig dood als de eerste.
Systeem:
Amd 2000+
Epox 8rda+
512 mb ddr pc 2700
geforce 3 ti 200
een 20 en 80 gb maxtor hd
9 fans en een neon balkje
voeding 1: 300 watt
voeding 2: 200 watt
voeding 3: 250 watt
p.s: ik zit nu op een 300 watt voeding weer maar ik durf niet meer te overclocken bang dat ik het arme ding opblaas