Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] pagina laden gaat in blokken

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Vroeger (toen alles nog beter was ;) ) werd een grote pagina met veel reacties in 1x geladen en kon ik meteen naar de laatste reply gaan door op "end" te drukken, of naar beneden te scrollen.
Momenteel zie ik dat grote pagina's reply voor reply geladen worden. Je ziet dat onder een reply steeds een nieuwe wordt getoond. Hierdoor kan je niet meer direct naar de laatste reply gaan, en moet je wachten totdat de hele pagina geladen is.
Bug of foutje? (heb IE al gestopt en gestart, maar dit maakt geen verschil)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is dat niet de cache die nog opgebouwd moet worden (zie MED)?

Verwijderd

[rml][ tpl] Geen tabellen voor opmaak[/rml] < is dat niet waar je op doelt?

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
er is qua paginaopbouw niets veranderd afaik

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Topicstarter
Lijkt er wel op ja, maar er wordt geen verklaring voor gegeven (behalve "dat we dit al jaar en dag gebruiken").
Maar dat houdt niet in dat er sinds vandaag toch een duidelijk verschil te zien is bij het laden van grote pagina's.

Update: het laden van de Active Topics, of een search op m'n eigen posts, gaat wel in 1 keer. De hele pagina staat er gewoon. En die bevat toch duidelijk ook tables. Alleen bij grote pagina's met replies dus helaas niet. Vreemd....

[ Voor 24% gewijzigd door Microkid op 22-10-2003 19:56 ]

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Sommige browsers laden tabellen in delen, bij mijn weten hebben we zelf toch echt niks veranderd...

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Topicstarter
ACM schreef op 24 October 2003 @ 21:11:
Sommige browsers laden tabellen in delen, bij mijn weten hebben we zelf toch echt niks veranderd...
En ik ook niet. PC draait al maanden hetzelfde. Kaboutertjes? ;)

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Ik heb hier exact hetzelfde opgemerkt bij Mozilla 1.3.1. Het lijkt of grote pagina's stapsgewijs opgebouwd worden, waar ze er vroeger in één keer ingeknald werden. Mogelijk heeft het te maken met de DDoS op mijn provider (Xs4all) waardoor mijn downstream wat beperkter is dan ik gewend ben? Wat voor provider heb jij, Microkid?

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Topicstarter
Superdeboer schreef op 24 October 2003 @ 21:25:
Ik heb hier exact hetzelfde opgemerkt bij Mozilla 1.3.1. Het lijkt of grote pagina's stapsgewijs opgebouwd worden, waar ze er vroeger in één keer ingeknald werden. Mogelijk heeft het te maken met de DDoS op mijn provider (Xs4all) waardoor mijn downstream wat beperkter is dan ik gewend ben? Wat voor provider heb jij, Microkid?
Demon.

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

als je in je prefs http compressie aan hebt staan, doet ie het volgens mij altijd in 1 brok.

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Topicstarter
slm schreef op 24 October 2003 @ 22:06:
als je in je prefs http compressie aan hebt staan, doet ie het volgens mij altijd in 1 brok.
Staat aan (al jaren), maar desondanks toch blokkie voor blokkie.

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

en je prefs opnieuw submitten haalt ook niets uit?

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Topicstarter
slm schreef op 24 oktober 2003 @ 22:49:
en je prefs opnieuw submitten haalt ook niets uit?
Helaas niet nee.

Verwijderd

Komt dat niet omdat 'vroeger' de pagina's door middel van javascript (als dat aan stond) opgebouwd werden, en nu door gewone html? Of zeg ik dan iets vreemds? :)

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

OK, HTTP-compressie aanzetten deed bij mij de truc. Nu werkt het weer als vroeger, hoewel ik er bijna vast van overtuigd ben dat ik die optie voor de upgrade van React ook altijd uit had staan...

Anyway, aan mijn kant geen problemen meer dus. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-11 15:41
Superdeboer schreef op 25 oktober 2003 @ 12:37:
.., hoewel ik er bijna vast van overtuigd ben dat ik die optie voor de upgrade van React ook altijd uit had staan...
Er is tijdens de upgrade van 1.8 > 1.9 niets veranderd aan de opbouw van een topic.
Wellicht zit idd het verschil in pref-instellingen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.