Ik zit met het volgende: We hebben hier een goede kleurenprinter (hp 3820) en een oude versleten Mannesman Tally. Nu is het zo dat we voor al het zwartwit werk de mannesman gebruikte. Nu heeft de Mannesman de geest gegeven.
Aangezien hier nogal regelmatig z/w geprint wordt ben ik dus op zoek naar de meest rendabele oplossing aangezien we die mannesman willen vervangen. Het gaat hier dus om goedkope z/w prints te maken aangezien de inkt voor die hp nogal prijzig is.
Waar ik naar op zoek ben:
- Nieuwe z/w printer
- Gunstig in prijs (gebruik)
- Kleine oplages (huis tuin en keuken prints => verslagen, pwp presentaties ed.)
Waarvoor kan ik dan het beste gaan (op lange termijn) een extra inktjet printer of een laser printer?
Bijvoorbaat dank
Aangezien hier nogal regelmatig z/w geprint wordt ben ik dus op zoek naar de meest rendabele oplossing aangezien we die mannesman willen vervangen. Het gaat hier dus om goedkope z/w prints te maken aangezien de inkt voor die hp nogal prijzig is.
Waar ik naar op zoek ben:
- Nieuwe z/w printer
- Gunstig in prijs (gebruik)
- Kleine oplages (huis tuin en keuken prints => verslagen, pwp presentaties ed.)
Waarvoor kan ik dan het beste gaan (op lange termijn) een extra inktjet printer of een laser printer?
Bijvoorbaat dank
edit:
search al gebruikt maar kon weinig vinden
search al gebruikt maar kon weinig vinden
[ Voor 5% gewijzigd door TricTrac op 22-10-2003 19:26 ]