Cool-homepage (worm?)

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rattlehead
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-08 21:22
Ik heb het volgende probleem, na verloop van tijd dan wordt mijn startpagina veranderd in cool-homepage.com, iets waar ik echt niet op zit te wachten.

Nu heb ik alles nagezocht, gevirusscanned, ge ad-awared en dergelijke, maar ik kan niet vinden waar dit zich verstopt heeft.
Misschien dat iemand ditzelfde heeft en wél weet hoe ik het er weer uit krijg.
Bvd

Verwijderd

misschien even in je register zoeken op die site...wellicht dat ie ergens wordt gestart

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 19:28 ]

• Rattlehead
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-08 21:22
Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 19:27:
misschien even in je register zoeken op die site...wellicht dat ie ergens wordt gestart
Dat heb ik gedaan, maar het enigste wat ik kan vinden is dat hij als startpagina staat ingesteld. Of als vorige startpagina

• Maarten @klet.st
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-07 14:37
Rattlehead schreef op 22 October 2003 @ 19:18:
Ik heb het volgende probleem, na verloop van tijd dan wordt mijn startpagina veranderd in cool-homepage.com, iets waar ik echt niet op zit te wachten.

Nu heb ik alles nagezocht, gevirusscanned, ge ad-awared en dergelijke, maar ik kan niet vinden waar dit zich verstopt heeft.
Misschien dat iemand ditzelfde heeft en wél weet hoe ik het er weer uit krijg.
Bvd
Als je op groups.google.com zoekt tref je een paar posts in vreemde talen (pools onder andere) die dit beschrijven. Deze posts zijn van vandaag, dus het zal wel een kersvers virus of worm zijn. Even wachten op updates van je virusscanner dus..

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:14

Korakal

Up up up!

Software problemen horen in SA, niet in I&T. Gemoved bij deze dus :Y)