Toon posts:

Winxp en toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb een probleempje bij gamen.. ( cs ).

Ik heb een Logitech® Internet Navigator™ Keyboard Special Edition
Als ik 3 toetsen tegenlijk druk dan hoor ik een piepje uit me computer, soms gaat ie dan willekeurig ergens heen en soms stopt ie dan...
Ook heb ik de laaste drivers geinstalleerd.

Iemand een oplossing?

Thank

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dan zit je toetsenbordbuffer vol ja. Waarom zou je überhaupt drie toetsen tegelijk in willen drukken eigenlijk?

Verwijderd

Topicstarter
voor strafe en vooruit... maar gebeurd dus vaak perongeluk maar nog steeds errug irritant.. Waar haal je zo'n toetsenbord buffer leeg? :P

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 19:17

GG85

.......

Ik heb hetzelfde probleem. na een paar letters stokt de cursor en moet je 5 sec wachten voordat je verder kan typen. Zeer iritant! Daarbij komt nog dat de muis soms ook even schokt. Dit alleen in windows, dus niet in games etc.
Ik maak gebruik van een gewoon ps2 muis en toetsenbord.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

X-L schreef op 22 oktober 2003 @ 18:47:
sorry, bij verkeerde gepost :(
Wat let je eigenlijk om dat even netjes te melden :? Je kunt hiervoor een topicreport Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif maken, zodat het topic een voorbijhobbelende moderator opvalt :) Daarvoor hoef je geen loze reply te posten "sorry verkeerd gepost".

Opslagmedia & I/O Controllers > Overige Hardware

• Genghis Khan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 18:49:
voor strafe en vooruit... maar gebeurd dus vaak perongeluk maar nog steeds errug irritant.. Waar haal je zo'n toetsenbord buffer leeg? :P
Voor zover ik weet kan dit helaas niet :).

Als ik een willekeurig spel speel werkt het eigenlijk prima. Welke toetsen druk je dan per ongeluk tegelijk in?

Verwijderd

Topicstarter
gewoon de pijltjes :)

• Genghis Khan
  • Niet online
Dan begrijp ik eigenlijk niet hoe je je buffer dan vol krijgt, je strafed per ongeluk beide kanten op of iets dergelijks? Misschien is het een idee de WASD-config te gebruiken om mee te spelen, in plaats van pijltjes, vooral als jij rechshandig bent met je muis pal rechts van je toetsenbord moet het gewoon wat makkelijker gaan op die manier door de afstand die je creëerd tussen rechterhand en linkerhand.

Verwijderd

Genghis Khan schreef op 22 October 2003 @ 18:55:
[...]

Dan begrijp ik eigenlijk niet hoe je je buffer dan vol krijgt, je strafed per ongeluk beide kanten op of iets dergelijks? Misschien is het een idee de WASD-config te gebruiken om mee te spelen, in plaats van pijltjes, vooral als jij rechshandig bent met je muis pal rechts van je toetsenbord moet het gewoon wat makkelijker gaan op die manier door de afstand die je creëerd tussen rechterhand en linkerhand.
bukken + vooruit + strafe = piep
Weinig aan te doen, misschien andere toetsen proberen.
Tja, WASD... Ik kan er niet mee spelen (ben links, heb muis rechts, linkerhand op pijltjes), omdat ik altijd al de pijltjes gebruik (sinds ik een computer heb, en bij m'n 286 zat geen muis).

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem even van PS/2 naar USB gedaan en usb keyboard in bios geactiveerd en so far so good =) Laten we maar hopen dat het zo blijft :)
Pagina: 1