![]()
|
Dat ziet er zeer netjes uit, nog zon titel voor de wish list, Microsoft moet echt eens minder spellen uit gaan brengen (en al die andere devs), mijn bankrekening is niet oneindig helaas 
als het allemaal zo gebeurt als jij t voorschrijft (orders opvolgen, rugdekking laatste man enz.), dan is dat echt "1337", in veel spellen werkt dat namelijk erg matig
als het allemaal zo gebeurt als jij t voorschrijft (orders opvolgen, rugdekking laatste man enz.), dan is dat echt "1337", in veel spellen werkt dat namelijk erg matig
Geen flame ofzo, maar het is Americas Army, niet American Army 
Voor de rest lijkt me dit een hele topgame, vooral de view van bovenaf zal wel iets hebben
Voor de rest lijkt me dit een hele topgame, vooral de view van bovenaf zal wel iets hebben
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
FixxedBlade_V schreef op 22 October 2003 @ 19:28:
Geen flame ofzo, maar het is Americas Army, niet American Army
Maar de view is niet alleen topdown oid hoor
das wel beter, ik vind in 1st person (met geweer in je beeld) toch het lekkerst spelen, ik richt nauwkeuriger dan, daarom heb ik ook zon moeite met splinter cell denk ik
Jup, i knowAudiRS4 schreef op 22 oktober 2003 @ 19:31:
[...]
Fixxed
Maar de view is niet alleen topdown oid hoorJe kunt alle mogelijke camerapositie's innemen.
Daarom lijkt het me ook een uberspel te worden
(Ja, ik hou van realistische spellen)
Last.fm |
Verwijderd
geen 1 van de mirrors lijkt het te doen
na erg veel geduld nu toch en dammmmmmmm wat een movie ik raad em iedereen aan
deze jongeman is wat screenshotjes aan het schieten voor jullie allen die te lui zijn om die 500 mb te downen (-:
ook zal ik er wat uitleg bij geven die de ontwikkelaars geven in het filmpje.
en als ik zo kijk moet ie kwa gameplay erg interesant worden want de engine ziet er vrij klaar uit
na erg veel geduld nu toch en dammmmmmmm wat een movie ik raad em iedereen aan
deze jongeman is wat screenshotjes aan het schieten voor jullie allen die te lui zijn om die 500 mb te downen (-:
ook zal ik er wat uitleg bij geven die de ontwikkelaars geven in het filmpje.
en als ik zo kijk moet ie kwa gameplay erg interesant worden want de engine ziet er vrij klaar uit
[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2003 15:06 ]
Ik heb net die mov gezien , ik moet zeggen dta ziet er erg goed uit ..
Ik denk zelf dat deze game op mijjn lijst komt te staan van de games die ik ga kopen .
Want ik ben zelf nu met Hidden & Dangerous 2 , en vind het een pracht spel .
Ik hou er meer van om sneaky te zijn dan om rambo te spelen .
Ik denk zelf dat deze game op mijjn lijst komt te staan van de games die ik ga kopen .
Want ik ben zelf nu met Hidden & Dangerous 2 , en vind het een pracht spel .
Ik hou er meer van om sneaky te zijn dan om rambo te spelen .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Het openingsplaatje (-:

Hier zie je de cursor die gebruikt word om een fire sector aan te geven

Hier zie je dat het team allemaal zo beweegt zodat men eye sighted komt te staan.
Zie ook hoe niemand in andermans rug richt.

In dit plaatje zie je ze op een ander doel gericht.
Zie hier ook het middelste mannetje met zijn wapen omlaag staan dit omdat hij anders in de rug van zijn voorganger staat. Als hij dan per ongeluk zijn trekker overhaald is het afgelopen met het mannetje voor je.
Let ook op het cursor figuur met de afkortingen erin die staan voor (Tenminste denk ik )
Assault Rifleman
Rifleman
Grenadear
TTactical Leader

Hier zie je hoe het mogelijk is 1 soldaat te selecteren en die een specefiek target te coveren hier dus het dak. In het filmpje zie je hem draaien vanaf het vorige plaatje en zie je hem netjes zijn wapen heffen als hij geen teamleden voor zich heeft en hij laat em netjes zakken als er wel teamleden voor hem staan

Hier zie je de bewegingcursor. De camera beweegt heel soepel en netjes mee met de cursor.

Hier zie je hoe de cursor weergeeft dat je squad in wall formation gaat staan dit doet het spel allemaal automatish voor je. De gele stip is de plaats waar de teamleader heen gaat dit kan je zelf aanpassen.

Hier zie je alpha team netjes tegen de muur staan en af en toe zie je in het filmpje de voorste man om de hoek kijken.
De eerste keer dat ie ernaartoe werd gestuurd keek ie netjes om het hoekje heen en reporte in dat het veilig was. Zie ook hoe de rest van het team alles covered 3 naar voren allemaal naar een andere richting kijkend en 1 naar achter.

Hier zie je wat schade effecten van een vuurgevecht. Later word ook uitgelegd dat auto's slechte cover zijn.

Hier zie je hoe ze alpha team hebben verplaatst terwijl bravo team nogsteeds op hem schiet. Vanuit deze positie word ie dus heel erg gemakkelijk neer geschoten.
Ook mooi om te zien hoe 2 man degene onder vuur nemen en de rest de achter en zijkant covered.

Dit was hem dan helaas. Dit is een erg kleine en beknopte samenvatting van wat er gebeurd tot halverwege het filmpje.
Verderop in het filmpje krijg je te zien hoe een enemy word gesecured hoe 1 van je eigen teammates sterft hoe een team gepinned word in het midden van de straat. Hoe ze uit zichzelf gaan liggen als er met granaten word gegooid.
Hoe ze al schietend de straat overrennen.
Hoe ze belaagd worden door een Jeep met zwaar geschut erop.
Allemaal erg mooi gemaakt de graphics in het filmpje zijn erg strak. de mannetjes bewegen vloeiend en strak.

Hier zie je de cursor die gebruikt word om een fire sector aan te geven

Hier zie je dat het team allemaal zo beweegt zodat men eye sighted komt te staan.
Zie ook hoe niemand in andermans rug richt.

In dit plaatje zie je ze op een ander doel gericht.
Zie hier ook het middelste mannetje met zijn wapen omlaag staan dit omdat hij anders in de rug van zijn voorganger staat. Als hij dan per ongeluk zijn trekker overhaald is het afgelopen met het mannetje voor je.
Let ook op het cursor figuur met de afkortingen erin die staan voor (Tenminste denk ik )
Assault Rifleman
Rifleman
Grenadear
TTactical Leader

Hier zie je hoe het mogelijk is 1 soldaat te selecteren en die een specefiek target te coveren hier dus het dak. In het filmpje zie je hem draaien vanaf het vorige plaatje en zie je hem netjes zijn wapen heffen als hij geen teamleden voor zich heeft en hij laat em netjes zakken als er wel teamleden voor hem staan

Hier zie je de bewegingcursor. De camera beweegt heel soepel en netjes mee met de cursor.

Hier zie je hoe de cursor weergeeft dat je squad in wall formation gaat staan dit doet het spel allemaal automatish voor je. De gele stip is de plaats waar de teamleader heen gaat dit kan je zelf aanpassen.

Hier zie je alpha team netjes tegen de muur staan en af en toe zie je in het filmpje de voorste man om de hoek kijken.
De eerste keer dat ie ernaartoe werd gestuurd keek ie netjes om het hoekje heen en reporte in dat het veilig was. Zie ook hoe de rest van het team alles covered 3 naar voren allemaal naar een andere richting kijkend en 1 naar achter.

Hier zie je wat schade effecten van een vuurgevecht. Later word ook uitgelegd dat auto's slechte cover zijn.

Hier zie je hoe ze alpha team hebben verplaatst terwijl bravo team nogsteeds op hem schiet. Vanuit deze positie word ie dus heel erg gemakkelijk neer geschoten.
Ook mooi om te zien hoe 2 man degene onder vuur nemen en de rest de achter en zijkant covered.

Dit was hem dan helaas. Dit is een erg kleine en beknopte samenvatting van wat er gebeurd tot halverwege het filmpje.
Verderop in het filmpje krijg je te zien hoe een enemy word gesecured hoe 1 van je eigen teammates sterft hoe een team gepinned word in het midden van de straat. Hoe ze uit zichzelf gaan liggen als er met granaten word gegooid.
Hoe ze al schietend de straat overrennen.
Hoe ze belaagd worden door een Jeep met zwaar geschut erop.
Allemaal erg mooi gemaakt de graphics in het filmpje zijn erg strak. de mannetjes bewegen vloeiend en strak.
Mooie samenvatting Semmy, nu weet je gelijk waar het filmpje over ging 
Het lijkt er trouwens op dat de fsw.com uit de lucht is op het moment.
Het lijkt er trouwens op dat de fsw.com uit de lucht is op het moment.
Verwijderd
IK las net op wat grote gamesites dat de release geplanned is op 24 feb.
laten we het hopen want heb er nu al zin in (-:
als ze die e3 level nou aan ons zouden geven om te spelen hoefde ik dat filmpje niet over en over te kijken
laten we het hopen want heb er nu al zin in (-:
als ze die e3 level nou aan ons zouden geven om te spelen hoefde ik dat filmpje niet over en over te kijken
Voor zover ik weet stond hij nog voor Q2 2004, maar misschien dat de PC versie voor eind 2004 staat, zou goed kunnen.Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 22:58:
wow heerlijke screens maar las ik die release datum nou goed eind 2004 )-:
Verwijderd
wacht ik zal het even copieren en pasten voor je schrik niet )-:
Met een release ergens (verwacht einde) in 2004 zullen de Pandemic mannen ook proberen zo veel mogelijk interessante Live componenten in te bouwen in hun veelbelovende titel. Zo zullen de spelers in coöperatieve modi aan elkaars zij kunnen strijden en mogelijk ook elkaars vijanden zijn in een squad-deathmatch mode. Deze laatste is echter onzeker, als daar meer over bekend is dan hoor je het hier eerst.
Met een release ergens (verwacht einde) in 2004 zullen de Pandemic mannen ook proberen zo veel mogelijk interessante Live componenten in te bouwen in hun veelbelovende titel. Zo zullen de spelers in coöperatieve modi aan elkaars zij kunnen strijden en mogelijk ook elkaars vijanden zijn in een squad-deathmatch mode. Deze laatste is echter onzeker, als daar meer over bekend is dan hoor je het hier eerst.
Verwijderd
Net een preview op gamespot gelezen en de release dat is daar bij gesteld naar 24 maart 2004
Laten we het hopen (-;
Iets waar Gamespot erg over tevreden was is de interactie met de omgeving.
Het schijnt zo detail te bevatten dat je aan de papiertjes die over de weg waaien kan zien of je wel of niet een smoke grenade als cover wil gebruiken.
Want als het te hard waait heb je er geen fuck aan om die te gebruiken.
Ook zal live een optie bevatten waarmee je replays op inet kan zetten zodat iemand anders ze kan bekijken.
Ook een mooie feature is dat je on the fly een replay kan binnenvallen en vervolgens verder kan gaan met een level
Laten we het hopen (-;
Iets waar Gamespot erg over tevreden was is de interactie met de omgeving.
Het schijnt zo detail te bevatten dat je aan de papiertjes die over de weg waaien kan zien of je wel of niet een smoke grenade als cover wil gebruiken.
Want als het te hard waait heb je er geen fuck aan om die te gebruiken.
Ook zal live een optie bevatten waarmee je replays op inet kan zetten zodat iemand anders ze kan bekijken.
Ook een mooie feature is dat je on the fly een replay kan binnenvallen en vervolgens verder kan gaan met een level
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 11:39 ]
Ik las net in de lijst beste games van gamers.nl dat hij zou komen op 14 januari, dit lijkt me te mooi voor woorden, is er al wat meer van bekend? Weet iemand hoe hun aan die info zijn gekomen?
Gamer.nl heeft vaak fake berichten enzo, dus ben er niet zeker van eerlijk gezegd...
But lets hope
But lets hope
Last.fm |
Verwijderd
Als hij in januari uit zou zijn geweest was de game al gold gegaan.
En dat is ie helaas nog niet.
IK denk dat het of maart de 14e word of pas eind 2004.
Ondertussen zounden jullie allen eens naar de webpage van FSW moeten gaan en genieten van de flashmovies en de nieuwe screenshots.
En dat is ie helaas nog niet.
IK denk dat het of maart de 14e word of pas eind 2004.
Ondertussen zounden jullie allen eens naar de webpage van FSW moeten gaan en genieten van de flashmovies en de nieuwe screenshots.
Verwijderd
THQ heeft een datum geprikt voor de tactische militaire simulatie Full Spectrum Warrior. De Xbox versie van dit spel zal namelijk op 8 juni in de schappen liggen. Nog onduidelijk is of deze datum wereldwijd geldt, of dat het een Amerikaanse datum betreft. Een PC versie zal pas in de loop van september verschijnen, dus de Xbox gamers hebben in de zomers iets om mee te pronken. Of het spel het pronken waard is, is nog even afwachten. Het concept klinkt alvast veelbelovend en doordat het puur draait om het tactisch aspect weet het spel zich van de massa te onderscheiden. Zal dit eindelijk de doorbraak voor de quasi-RTS op de console betekenen? Met dank aan gamer.nl
Eindelijk meer info.
Ook staan er nieuwe screenies op www.fullspectrumwarrior.com
Eindelijk meer info.
Ook staan er nieuwe screenies op www.fullspectrumwarrior.com
ben ik erg blij mee, gelukkig een game die nog meevalt qua uitstellen, hoop dat hij ook echt voor de zomervakantie uit gaat komen!
Dit is een van de xbox-titels war ik reikhalzend naar uitkijk.
Het betreffende filmpje was om te smullen en smaakt naar meer, naar zelf spelen
Trouwens kudoos voor de openingspost !
Het betreffende filmpje was om te smullen en smaakt naar meer, naar zelf spelen
Trouwens kudoos voor de openingspost !
GamiQ, de game notes app met game maps!
off topic: Dat woord bestond allang voor PGR hoorVerwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 15:47:
stop jij es heel gauw met pgr2 spelen (-;
GamiQ, de game notes app met game maps!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()