Toon posts:

Planet ISDN100 vraagt activatiecode?

Pagina: 1
Acties:
  • 336 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met de nieuwe abonnementsvorm van planet internet genaamd isdn 100 uur.
Ik krijg steeds dat gezeur in me email dat ik mijn aktivatiecode moet invoeren, waarop ik heb ge-emaild dat ik die niet heb.
Krijg ik een dag later een telefoontje dat ik mijn code nog niet heb ingevoerd, dus weer uitgelegd dat ik die niet heb, zeggen ze mij dat die naar mij zou worden opgestuurd.
Dus 2 dagen later krijg ik exact dezelfde welkomstbroef in de bus met je raad het weer geen aktivatiecode.
Dus weer gezeik in me email en ik weer terugmailen dat er weer geen code in de brief stond.
Dus ik dacht van ik scan die brieven gewoon en email de brief naar hun met de vraag of zei de code konden vinden voor me, geen reactie........
Krijg ik 1 dag daarna weer een email met het verzoek om mijn aktivatie code "Laatste mogelijkheid"
Ja je raad het weer gelijk een mail terug.
Blijkt vandaag dat mijn connectie is afgesloten (werd bevestigd door een email van planet) en dreigt dankzij een storing bij kpn (ze konden me bij de telefonische helpdesk niet helpen) dat ik het weekend ook zonder mijn abo moet doen.
Wat moet ik hiermee?, gewoon wachten of?, mja zou wel naar een andere provider willen maar echt alternatieven zijn er niet helaas.
Kan ik geld terugeisen?, of andere stappen ondernemen?, want zo zit ik strax mooi het hele weekend zonder flatfee internet.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik weet niet of je geld kan terugeisen/stappen kan ondernemen, maar het lijkt me een goed idee om een brief (je weet wel zo'n papier met tekst ;)) te sturen met een klacht.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 16:10
Voor de dagen dat je geen internet hebt gehad hoef je natuurlijk niet te betalen alleen of planet dat snapt weet ik niet. ;)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Een brief sturen kan, maar dat duurt allemaal weer zo lang en nu hebben ze zogenaamd een storing en kunnnen ze mij zogenaamd niet helpen, en waarom kan zo'n code niet per email, ik betaal toch gewoon voor dat abonnement, waarom dient het dan perse geactiveerd te worden? ik moet hier echt van :r

Deze email kreeg ik dus vlak voor de afsluiting:

Geachte heer
Planet Internet heeft nog geen activatiecode van u ontvangen via www.planet.nl/activatiecode. Invoeren van deze code is noodzakelijk om van uw Planet Internet-abonnement gebruik te kunnen blijven maken.

Graag verzoeken wij u om deze code als nog in te voeren op www.planet.nl/activatiecode.

Belangrijk: uw Planet Internet-abonnement wordt automatisch geblokkeerd als de code niet binnen 12 dagen of 20 uur internetverbruik is ingevoerd.

Alvast hartelijk dank.

En deze mail vandaag

Geachte heer

U hebt nog geen activatiecode ingevoerd. Hierdoor is uw internettoegang geblokkeerd.

U kunt alsnog de activatiecode invoeren op www.planet.nl/activatiecode Na invoering hiervan kunt u weer gewoon internetten en e-mailen.

Met vriendelijke groet,
Planet Internet

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 19:12 ]

• Yosemite
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 00:35
Zo'n activatiecode kan niet via e-mail omdat die activatiecode er is om te controleren of een nieuwe abonnee ook daadwerkelijk op het opgegeven adres woont. In verband met fraude e.d.

Verwijderd

Je regt je toch gewoon weer opnieuw ;o

abo werkt dan gelijk

Verwijderd

Ik heb ook net zo'n abbo afgesloten en zit nu ook te wachten op de brief met code. Die zal deze week wel komen denk ik en dan zie ik wel of dat goed gaat.

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 06:23
Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 17:54:
Ik heb een probleem met de nieuwe abonnementsvorm van planet internet genaamd isdn 100 uur.
Ik krijg steeds dat gezeur in me email dat ik mijn aktivatiecode moet invoeren, waarop ik heb ge-emaild dat ik die niet heb.
Krijg ik een dag later een telefoontje dat ik mijn code nog niet heb ingevoerd, dus weer uitgelegd dat ik die niet heb, zeggen ze mij dat die naar mij zou worden opgestuurd.
Dus 2 dagen later krijg ik exact dezelfde welkomstbroef in de bus met je raad het weer geen aktivatiecode.
Dus weer gezeik in me email en ik weer terugmailen dat er weer geen code in de brief stond.
Dus ik dacht van ik scan die brieven gewoon en email de brief naar hun met de vraag of zei de code konden vinden voor me, geen reactie........
Krijg ik 1 dag daarna weer een email met het verzoek om mijn aktivatie code "Laatste mogelijkheid"
Ja je raad het weer gelijk een mail terug.
Blijkt vandaag dat mijn connectie is afgesloten (werd bevestigd door een email van planet) en dreigt dankzij een storing bij kpn (ze konden me bij de telefonische helpdesk niet helpen) dat ik het weekend ook zonder mijn abo moet doen.
Wat moet ik hiermee?, gewoon wachten of?, mja zou wel naar een andere provider willen maar echt alternatieven zijn er niet helaas.
Kan ik geld terugeisen?, of andere stappen ondernemen?, want zo zit ik strax mooi het hele weekend zonder flatfee internet.
Ik heb een jaar bij die helpdesk gewerkt en ik weet dat de 2e lijn (in amersfoort) gewoon even naar een teamleider kan lopen voor een nieuwe registratiecode.
succes!

Verwijderd

Ik heb ook een klein probleem met Planet Internet 100 uur abo.

Ik gebruik vncviewer en mijn verbinding valt steeds weg/ik word steeds gedisconnect als ik het gebruik...ik had met Wanadoo Hometime hier nooit problemen mee dus het ligt dus duidelijk aan de Planet Internet verbinding.

Ik moet dus steeds opnieuw inbellen wat zeer irritant is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 October 2003 @ 16:09:
Ik heb ook een klein probleem met Planet Internet 100 uur abo.

Ik gebruik vncviewer en mijn verbinding valt steeds weg/ik word steeds gedisconnect als ik het gebruik...ik had met Wanadoo Hometime hier nooit problemen mee dus het ligt dus duidelijk aan de Planet Internet verbinding.

Ik moet dus steeds opnieuw inbellen wat zeer irritant is.
staat gewoon duidelijk op de site.

als ze er overigens achter komen dan ben je je abo kwijd

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 01:35:
staat gewoon duidelijk op de site.

als ze er overigens achter komen dan ben je je abo kwijt
Doe ff een linkje - ik heb net het hele ISDN-100-uur-verhaal op planet.nl doorgelezen, maar niets over VNC gevonden.

Het zou volgens mij ook voor het eerst in de geschiedenis van het internet zijn dat een ISP VNC-gebruik zou verbieden. En waarom ze dat zouden doen snap ik ook al niet ;)

edit:
Dank je Pjotrik ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Rataplan op 27-10-2003 13:21 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

staat gewoon in de voorwaarden:

http://www.planet.nl/planet/show/id=449856/sc=ea55ac
Automatisch in stand houden van de verbinding door de gebruiker
Het is niet toegestaan om de verbinding automatisch in stand te houden door het gebruik van zogenaamde redialersoftware of software die gebruikersactiviteit fingeert. Voorkomende gevallen kunnen leiden tot blokkering van het abonnement van de betreffende gebruiker, zonder teruggave van resterend abonnementsgeld.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2003 12:06 ]

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-05 00:23

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

Ik heb geen oplossing voor je, maar deel wel in je frustratie tegen de bureaucratie van planet. Zoals jij nu ook hebt, heb je nu een catch 22:

Om je activatiecode in te voeren, moet je dat via internet doen. Het internet daarintegen is nu wel afgesloten, oftewel hoe verwachten ze dat nu te doen?

Ik had het ook met een lastig virus wat ik niet snel van het netwerk kreeg, werdt afgesloten en moest een e-mail sturen vanaf het bijbehorende planet adres, om de boel weer aangesloten te krijgen.

Het leuke is dan, als je belt, dat zo iemand aan de telefoon de kant van Planet inneemt, terwijl hij weet dat het niet logisch is om dit te doen. De halsstrarrigheid en arrogantie van telefoon personeel is dan je grootste probleem.

Anyhow, sterkte met het probleem, ik hoop dat je er uit komt. Bedenk maar dat je niet de enige bent.

Verwijderd

sorry, dacht dat vnc zo'n progje was om je verbinding in stand te houden :P

aangezien je het eerst over hometime had.

nu ik de website zag weet ik ook wat het is, wij hebben dat ook wel eens gebruikt.

wel vreemd dat het dan niet werkt.

• jivemen
  • Laatst online: 03-02-2025
Ik heb het zelfde euvel, Maar kreeg vandaag toch mail.

Geachte heer xxxxxx ,

De blokkade is veroorzaakt door een storing op de systemen van Planet Internet, onze excuses voor het ongemak.

U hoeft geen activatiecode in te voeren voor uw ISDN100-abonnement, vanwege een technisch euvel heeft u echter toch deze melding gekregen. Wij stellen alles in het werk om dit euvel te verhelpen. U hoeft dus geen extra handelingen uit te voeren.

Met vriendelijke groet,

Customer Services
Planet Internet :r :r :r

[ Voor 29% gewijzigd door jivemen op 30-10-2003 20:57 ]

Tja, en toen waren we bij Windows 7 aan beland

• Korakal
  • Laatst online: 16:08

Korakal

Up up up!

Titelfix; kies in het vervolg ajb een iets meer inhoudelijke titel...

• jivemen
  • Laatst online: 03-02-2025
Ik zit nu al 4 dagen zonder planet connect .
Maar weer gebeld met service desk, en wel ,Krijg Maandag a.s toch een aktivatiecode.
Volgens mij weten ze het zelf ook niet???
Het vreemde van de zaak is dat ik over deze storing totaal niets terug vindt op hun site.
En dat ik zelf elke keer de service lijn moet bellen. :?

Tja, en toen waren we bij Windows 7 aan beland

Pagina: 1