Ik weet niet iedereen dat rottiger vind lezen, maar ik vind dat grijze letterkleur wat raar lezen. Dit is dus bij reply's van 4 weken of ouder...
Vinden julllie dat ook ??
ik heb het ook even bekeken, iv vind het wel rustig lezen.. maar ik zou het mooier vinden als de hele post grijs was
Ja, zoek in de search een topic van jaar 2002
En zie het resultaat. Maar ik vind het anders lezen, ik moet er flink aan wennen iig...
Ik vind het wel een mooie toevoeging. Topics kicken is dan echt geen ongelukje meer. Ook mij overkomt dat zo nu en dan wel eens.
dit is de highlight functie, als je via de search komt worden de post zonder zoekwoorden geplaatst in grijze boxes, terwijl enkel de replies met het zoekwoord erin de normale kleur zijn
Andere kleur bij oude reply's
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
anandus schreef op 22 oktober 2003 @ 17:47:
Heb je een voorbeeld?
Kijk eens bovenaan: Voor je een bug meldt, lees dit.
Imho niet handig, die dikke tekst + uitroeptekentje is zat. Je maakt zo een reply eigk "minder belangrijk" door de tekst wat grijzer te maken, terwijl er juist belangrijke info in staat, zoals FAQs.
edit:
Oe, wat RM-rf net laat zien is wel erg handig, maar dat is volgens mij niet helemaal wat er bedoeld wordt [ Voor 13% gewijzigd door Rafe op 22-10-2003 17:52 ]
van mij mogen ze het wel omdraaien trouwens.. huidige topics grijs en oude paars.. vond het een stuk rustiger voor mn ogen
Wat ik wel mooi vind, is dat er boven staat met eenWekkel schreef op 22 October 2003 @ 17:49:
Ik vind het wel een mooie toevoeging. Topics kicken is dan echt geen ongelukje meer. Ook mij overkomt dat zo nu en dan wel eens.
Zouden ze niet zo kunnen maken dat er in de stylesheet iets bijkomt van .faqsRafe schreef op 22 October 2003 @ 17:51:
[...]
Kijk eens bovenaan: Voor je een bug meldt, lees dit.
Imho niet handig, die dikke tekst + uitroeptekentje is zat. Je maakt zo een reply eigk "minder belangrijk" door de tekst wat grijzer te maken, terwijl er juist belangrijke info in staat, zoals FAQs.
edit:Oe, wat RM-rf net laat zien is wel erg handig, maar dat is volgens mij niet helemaal wat er bedoeld wordt
Zo dat is ff handig ja.. die grijze kleur vind ik ook wel iets voor een nieuwe template. Of heel mooi zacht blauwRM-rf schreef op 22 October 2003 @ 17:50:
dit is de highlight functie, als je via de search komt worden de post zonder zoekwoorden geplaatst in grijze boxes, terwijl enkel de replies met het zoekwoord erin de normale kleur zijn
[ Voor 31% gewijzigd door WiNlUx op 22-10-2003 17:55 ]
Waarom is deze reactie wel in het paars?
Misschien eerst het hele topic lezen
Misschien eerst het hele topic lezen
[ Voor 17% gewijzigd door Glashelder op 22-10-2003 18:17 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
D'r zijn twee dingen die jullie door elkaar gooien:
- De oude replies krijgen een andere tekstkleur (donkergrijs ipv zwart) en een dikgedrukte datum
- Bij highlighting krijgen de replies die niet voldoen een grijze achtergrond ipv een paarse.
De nieuwe template zal in de t.net-kleuren komen,dus dat grijs zit er dan standaard al bijna in he?
- De oude replies krijgen een andere tekstkleur (donkergrijs ipv zwart) en een dikgedrukte datum
- Bij highlighting krijgen de replies die niet voldoen een grijze achtergrond ipv een paarse.
De nieuwe template zal in de t.net-kleuren komen,dus dat grijs zit er dan standaard al bijna in he?
[ Voor 18% gewijzigd door ACM op 22-10-2003 18:28 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()