Ik ben me aan het orienteren naar een nieuwe Televisie voor mijn kamer, ik gebruik hem vooral om dvd's te draaien, kijk vrij veel films, ook wil ik heb op mijn pc hangen om spelen op te spelen maar hier heb ik nog weinig ervaring mee. En natuurlijk weleens televisie kijken.
Nu ben ik al in een behoorlijk aantal winkels geweest, en ze houden er allemaal hun eigen ideen op naar.
Ik twijfel,
-Een breedbeeld van 70-80 cm. (lekker goedkoop)
-Een projectie TV (<110) lekker groot en mooi beeld.
-LCD TV geweldig alleen heel duur.
-Plasma veel problemen mee maar wel heel mooi.
-Projector groot, mooi, alleen kan er geen tv op kijken.
Zowieso hebben de meeste winkels vrij weinig van de laatste 3 staan. Ik ga er voor sparen, budget is niet echt heel belangrijk, hoewel ik rond de 2000 al wel genoeg vind. (maar ja lcd is geweldig)
Wat raden jullie aan, hebben jullie tips of types (eventueel met prijzen en links?)
Ik zie het echt niet meer, en de prijsverschillen zijn gigantisch.
Kan je op een videoprojector eventeel ook een Tv tuner aan sluiten, en geven de goedkopere (+/-) 1200-2000 euro ook een goed beeld?
Alvast bedankt,
mvg ronald.
Nu ben ik al in een behoorlijk aantal winkels geweest, en ze houden er allemaal hun eigen ideen op naar.
Ik twijfel,
-Een breedbeeld van 70-80 cm. (lekker goedkoop)
-Een projectie TV (<110) lekker groot en mooi beeld.
-LCD TV geweldig alleen heel duur.
-Plasma veel problemen mee maar wel heel mooi.
-Projector groot, mooi, alleen kan er geen tv op kijken.
Zowieso hebben de meeste winkels vrij weinig van de laatste 3 staan. Ik ga er voor sparen, budget is niet echt heel belangrijk, hoewel ik rond de 2000 al wel genoeg vind. (maar ja lcd is geweldig)
Wat raden jullie aan, hebben jullie tips of types (eventueel met prijzen en links?)
Ik zie het echt niet meer, en de prijsverschillen zijn gigantisch.
Kan je op een videoprojector eventeel ook een Tv tuner aan sluiten, en geven de goedkopere (+/-) 1200-2000 euro ook een goed beeld?
Alvast bedankt,
mvg ronald.