Toon posts:

DVDxcopy xpress

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen waarom de subtitle engels is bij een copy van een dvd film.
Ik geef aan subtitle nederlands.

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:11
Heb je ze niet gewoon allebei meegebakken? Ga eens naar het menu van je film en kies de nederlandse eens...

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 17:01:
Kan iemand mij vertellen waarom de subtitle engels is bij een copy van een dvd film.
Ik geef aan subtitle nederlands.
wat stel je precies in? wat heb je allemaal al geprobeerd? met zo weinig info kunnen we natuurlijk je moeilijk helpen, vind je ook niet? :)

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

omdat er geen Nederlandse sub inzit misschien en bedoel je idd een Copy of is het een (s) vcd.

Wat meer info is idd gewenst

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een orginele dvd en daar wil ik een copy van maken altijd lukt het om dit te doen met als ondertitel nederlands.
Maar bij deze komt er engels te staan terwijl ik nederlads aan klik, je kan maar 1 subtitel opgeven bij dvdcopy xpress.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-08 21:06

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 16:53:
Het is een orginele dvd en daar wil ik een copy van maken altijd lukt het om dit te doen met als ondertitel nederlands.
Maar bij deze komt er engels te staan terwijl ik nederlads aan klik, je kan maar 1 subtitel opgeven bij dvdcopy xpress.

Als je geen subtitel aangeeft, dan wordt dat nog een keer apart gevraagd, voordat het kopieren start.
Kan je dan wel NL kiezen en werkt het dan wel?

Welke versie gebruik je btw?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
dvdcopy xpress 3.0.2

Verwijderd

Ik heb dat ook al een paar x gehad bij dvdxcopy, volgens mij komt het door de benaming van de bestanden op de originele dvd die dvdxcopy verkeerd interpreteerd...

Daarom maar overgestapt op dvdshrink in combinatie met nero.

Verwijderd

Hoi, ik heb een probleempje. Ik heb mn computer moeten formateren en als ik nu een dvd wil branden met dvd x copy xpress, dan krijg ik een foutmelding net voordat het wil beginnen te branden. namelijk "error writing disc" (step 2 insert blank dvd).

Iemand enig idee wat dit inhoud, en wat ik eraan kan doen, kheb er nooit geen last van gehad!

bvd lubbe
Pagina: 1