Heb hier 'n werkend systeem met een Matrox G550 kaartje die via TV-out perfect beeld geeft. Met MediaPlayer (Classic) gaat via het DVDMax principe (dus windowed video op de "main" monitor, fullscreen op de tv) ook naar wens voor wat betreft divx-films. Als ik echter een .mov (quicktime) filmpje open (met MediaPlayer die gebruik maakt van de QT codec die ik heb geinstalleerd door QuickTime 6.1 Pro te installeren) blijft hij ook op tv in windowed mode. Als ik met de originele QuickTime Player het .mov-bestand afspeel springt hij op tv wel naar full-screen mode maar blijft het beeld op het 1e frame staan. Op de monitor draait het filmpje (in windowed mode) wel door.
Iemand een idee hoe ik een .mov film op m'n tv kan tonen? (het fullscreen zetten van MediaPlayer is een optie, maar dan schokt het beeld teveel op de tv)
Iemand een idee hoe ik een .mov film op m'n tv kan tonen? (het fullscreen zetten van MediaPlayer is een optie, maar dan schokt het beeld teveel op de tv)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.