Toon posts:

MPEG2 editten probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een video opgenomen van een feestje bij mij in de flat. Nu heeft iemand dit voor mij omgezet naar mpeg2 bestanden.
Nu probeer ik deze bestanden te bewerken om er een leuke video van te maken, maar op een of andere manier moet alle progamma's die ik toe nu toe heb geprobeerd er helemaal niks van hebben.
Ik heb reeds geprobeerd met adobe premiere 6.5 als ik hem daar probeer te openen dan loopt het hele progamma vast en gebeurd er helemaal niks meer.
Daarna heb ik het geprobeerd met pinnacle studio ook die moest er helemaal niks van hebben en gaf aan dat het bestand corrupted was of niet compatible.
Nu heb ik inmiddels xp op mn pc gezet en heb ik het geprobeerd met moviemaker (standaard bijgeleverd) als ik hem dan probeer in te laden geeft ie aan het bestand niet te accepteren.
Daarop volgend heb ik de update gedraaid en moviemaker 2 gedownload en die doet weer hetzelfde als alle andere.
Nu is het vreemde dat de moviemaker van een vriend van me de film wel gewoon kan in laden zonder problemen...
Herkent iemand dit probleem?
Ik heb het idee dat de progamma's wel comptiable zijn voor de bestanden en snap dus eigenlijk niet waarom het allemaal maar blijft vastlopen.
Andere mpeg bestanden pakken de progamma's wel gewoon en die kunnen dan ook bewerkt worden.