Ik weet dat deze vraag al best veel gesteld is maar welke kan ik het beste kopen, een ricoh mp7060A(6x4x24x)542.- of een plextor 8x4x32x 625.-
heb van de ricoh wel goeie verhalen gehoord. Plextor nix van gehoord (ken niemand die hem heeft...)
het is maar wat je zelf wil. Als je die enkele minuten niet wachten kan kan je beter de plextor nemen, en als je iets meer geduld hebt en wat minder geld, dan is de ricoh ook goed.
Het is wel zo dat plextor natuurlijk DE naam is op cd-r gebied, goeie garanties enzo. Maar volgens mij doe je met die ricoh ook niet veel fouts
het is maar wat je zelf wil. Als je die enkele minuten niet wachten kan kan je beter de plextor nemen, en als je iets meer geduld hebt en wat minder geld, dan is de ricoh ook goed.
Het is wel zo dat plextor natuurlijk DE naam is op cd-r gebied, goeie garanties enzo. Maar volgens mij doe je met die ricoh ook niet veel fouts
wat denk je zelf, geen domme vragen stellen
<h1>PLEXTOR</H1>
<h1>PLEXTOR</H1>
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Verwijderd
Dit is wel een goede.
Maar je kan beter deze nemen
Want deze is SCSI en de 8/4/32 is ATAPI.
SCSI is gewoon beter.
Pikachu forever
Maar je kan beter deze nemen
Want deze is SCSI en de 8/4/32 is ATAPI.
SCSI is gewoon beter.
Pikachu forever
Verwijderd
Ik twijfelde eerst tussen de HP9110 en deze Plextor. Uiteindelijk heb ik voor de Plextor gekozen en heb 'm net besteld bij Informatique voor f655,-.
p.s. Ik ken maar 1 adres waar je 'm kan krijgen voor f 625,- en dat is bij buyonline.nl. Alleen als je daar goed kijkt wordt ie pas de 15 (januari) verwacht. Bij Informatique hadden ze 'm op voorraad.
p.s. Ik ken maar 1 adres waar je 'm kan krijgen voor f 625,- en dat is bij buyonline.nl. Alleen als je daar goed kijkt wordt ie pas de 15 (januari) verwacht. Bij Informatique hadden ze 'm op voorraad.
Koop alsjeblieft GEEN IDE!!
ik ken iemand die die 8-speed plextor op zijn ide heeft (sys: P3-600 256mb intern)
bakken=met je poten van de pc afblijven !!!
ik ken iemand die die 8-speed plextor op zijn ide heeft (sys: P3-600 256mb intern)
bakken=met je poten van de pc afblijven !!!
Verwijderd
Lord Helixz deelt deze mening , Ranzige Pad ook.
<MARQUEE><BLINK><H3>
[b]KOOP GEEN IDE BRANDER !!! [/b]
</MARQUEE></BLINK></H3>
Pikachu forever
<MARQUEE><BLINK><H3>
[b]KOOP GEEN IDE BRANDER !!! [/b]
</MARQUEE></BLINK></H3>
Pikachu forever
Verwijderd
>Koop alsjeblieft GEEN IDE!!
Eindelijk eens iemand met verstand....
Na jah.. iemand die mooi meepraat.
Alle mensen kunnen zelf kiezen maar kies je voor kwaliteit en handelbaarheid neem dan SCSI kies je voor Af en toe CD'tje fikken. Neem dan IDE....
En plextor 8x gaat SNEL!
Eindelijk eens iemand met verstand....
Na jah.. iemand die mooi meepraat.
Alle mensen kunnen zelf kiezen maar kies je voor kwaliteit en handelbaarheid neem dan SCSI kies je voor Af en toe CD'tje fikken. Neem dan IDE....
En plextor 8x gaat SNEL!
Pagina: 1