Toon posts:

[W98] Extra opties in Context menu sinds video driver instal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een driver geïnstalleerd voor de intel graphic adapter, das hartstikke mooi alleen nu zet in in mn snelmenu (rechtermuisknop op het bureaublad) allemaal extra onderdelen neer. Die wil ik er dus uit hebben. Weet iemand hoe je dit kunt doen in het register van windows98? Ik heb zelf al gezocht op tweakers, tevergeeft en op google of yahoo zou ik niet weten waar ik op moet zoeken.

Graag jullie tips!

Dank

Verwijderd

Denk dat het een geintergeerd iets is van de driver, dus een onderdeel. Denk niet dat je dat zo maar kan weghalen. Intel ff mailen misschien ?

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

wellicht heb je in HKEY_classes-root\clsid\{00021400-0000-0000-C000-000000000046} een paar extra opties staan die daarvoor zorgen.

Ik neem aan dat wel wat ervaring hebt met regedit? Je zou eens kunnen kijken wat er precies staat vermeld op deze plek.

Als je dan hier meldt wat daar staat en tevens het Operating system (welke versie windows?) vermeldt, kunnen we je wellicht verder helpen...

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Johan46, ik heb je topic titel even aangepast (was: Rechtermuisknop snelmenu register) zodat deze voldoet aan de Windows Operated Systems - Policy.

• ajouin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2025
kijk hier eens

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\Directory\shell