Heeft iemand de Nostromo N52 al gesignaleerd?

Pagina: 1
Acties:
  • 427 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-12 16:55
Belkin heeft een opvolger van de speedpad N50 gelanceert - De N52, met meer knopjes en zo. Ik kan echter geen plek vinden waar ik 'm aan kan schaffen, en Belkin dealt niet buiten de USA en Canada. :/

http://catalog.belkin.com...nt_Id=1&Product_Id=157024

De N50 is geweldig, overigens. =)

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:33

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Hehehe, ik was ook naarstig op zoek waar de opvolger van de inderdaad heerlijke n50 te halen. :) Een tijdje terug kwam ik op dit persbericht op Belkin.nl
http://web.belkin.com/pre...ses/11_24_03speedPad.html

Ben gister wezen vragen bij Dynabyte en Vobis bij mij in de buurt en beede verkopers zeiden dat ze waarschijnlijk het product niet vast in het assortiment nemen (verkoopt te weinig naar verwachting) maar dat ik het wel gewoon kon betsellen bij hen. Nu was het koopzondag dus ze konden geen prijs en leverdatum opvragen dus over welek termijn en prijs het gaat is nog onbekend. Sowieso, zijn Dynabyte en vooral Vobis vaak niet het goedkoopst dus iemand al een leuk (web)adresje gevonden?

• Defire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 00:02
Is het iemand al gelukt om de n52 binnen te halen?

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Defire schreef op 06 januari 2004 @ 10:40:
Is het iemand al gelukt om de n52 binnen te halen?
Nope, ik zou dus van Dynabyte en Vobis bericht krijgen. Vobis wist nog niks en die gast van Dynabyte zei dat ie was vergeten te faxen maar dat ie het wel wist: bij bestelling (is dus niet op assortiment) levertijd ongeveer 2 weken en 49,95 euro. Maar eerlijkgezegd denk ik dat ie die levertijd uit zijn duim heeft gezogen. Ik wacht nog efkes of ik hem ergens op zie duiken....
Iemand anders misschien?

• Defire
mede clan member heeft de n52 binnen!
hij heeft hem bestelt bij MediaMarkt.
wat je kan doen is naar MediaMarkt gaan en vragen naar de Belkin inkoper.
Vraag aan die belkin inkoper of hij bij de volgende orde de n52 mee wil bestellen.
Ik krijg hem nu ook spoedig, maar die van mij komt direct uit de USA

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Kewl. Prijs???
Gister alle importeurs die ik op de Belkin.nl site kon vinden gemaild. De eerste reply al binnen: "Daar kunnen wij u niet aan helpen.".....

[ Voor 84% gewijzigd door Ray-zor op 08-01-2004 23:43 ]

• Defire
prijs was uit mijn hoofd 47,95

je moet die kerel die verantwoordelijk is voor belkin producten bij MediaMarkt
wel flink stalken hoor :P
Veel langs gaan, veel zeuren dat hij hem moetl bestellen.
Zoals ik al zei, vraag of hij de n52 kan bestellen bij zijn volgende belkin besteling

Succes!

Verwijderd

N52
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Belkin%20Nostromo%20SpeedPad%20n52.jpg
adviesprijs van 44,99 euro
N50
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/Belkin%20Nostromo%20SpeedPad%20n50.jpg
pricewatch: vanaf 35 euro

Zo! dat is een welkome verbetering tov het voorgaande model. Zeker een aanrader om in de Pricewatch in de gaten te houden. Zo te zien hebben ze ook de vormgeving een stuk RSI vriendelijker gemaakt. :)

Verwijderd

Ik ben ook op zoek naar dit ding. Als het goed is dan moeten ze binnenkort pas echt verkrijgbaar zijn, want belkin.nl heeft het product pas een week geleden op hun Nederlandse site gezet.
Zelf wacht ik even af wat de prijs gaat worden.

Je kan namelijk de N52 bij Amazon.com bestellen voor 35 dollar en 29 dollar verzend kosten. Als je er 1 besteld, dan is dit dus nietzo interessant. (omgerekend is het namelijk 50 euro)
Doe je er meteen 3 (als je het met een paar vrienden kan bestellen), dan blijven volgens de Amazon website de verzendkosten hetzelfde, als je dus 3 tegelijk in 1 pakket naar 1 adres laat bezorgen.
De kosten zijn dan ongeveer per stuk: 35 euro.

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Vergeet niet dat als ze uit Amerika komen, je waarschijnlijk ook invoerrechten moet betalen he.

Kwam met wat geluk wel op wat webwinkels dichter bij huis:

http://www.hcw.be/hcwcs/h2.asp?c=H90060000

http://www.hardware55.de/...rodukte/11/28/1131666.htm

http://www.savastore.com/..._id=10273509&pid=45&tid=3

Alleen is het niet altijd duidelijk hoe het met de voorraad zit en ook weet ik niet hoe het zit met bestellen uit andere Europeese landen....

Verwijderd

Ik weet dat ze van ASCI Technologies www.asci.nl hier bovenop zitten en de nieuw N52 speedpad proberen zo snel mogelijk te gaan leveren.

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12 15:28

Tusk

Sticky Bomb likes you!

een mede clan member heeft een vriend in USA zitten die er 10 koopt en opstuurt naar ons :) w00t

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Tusk schreef op 15 januari 2004 @ 12:44:
een mede clan member heeft een vriend in USA zitten die er 10 koopt en opstuurt naar ons :) w00t
Lucky bastard! ;) Jullie nemen zeker geen bestellingen aan van andere clans?..... O-)

• Defire
hehe, ik behoor ook tot die lucky bastard die er eentje van die 10 krijgt

als we er een aantal overhouden worden ze op marktplaats gezet,
misschien dat ik een goed woordje voor je kan doen :)

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Ondertussen heb ik nog wat Nederlandse webshops gevonden waar ze de n52 verkopen (ik betwijfel of ze voorraad hebben dus levertijd zal wel niet snel zijn)

- http://www.beat-it.nl
- http://www.acesdirect.nl
- http://www.centralpoint.nl

De prijs lijkt in eerste instantie erg schappelijk maar met BTW en verzendkosten komt beat-it boven de 40 euro en de andere ruim boven de 50 euro uit... Toch flink maar met een groep (clan :)) wellicht wel te overzien.

• nova
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 15:47
Ray-zor schreef op 17 januari 2004 @ 00:49:
Ondertussen heb ik nog wat Nederlandse webshops gevonden waar ze de n52 verkopen (ik betwijfel of ze voorraad hebben dus levertijd zal wel niet snel zijn)

- http://www.beat-it.nl
- http://www.acesdirect.nl
- http://www.centralpoint.nl

De prijs lijkt in eerste instantie erg schappelijk maar met BTW en verzendkosten komt beat-it boven de 40 euro en de andere ruim boven de 50 euro uit... Toch flink maar met een groep (clan :)) wellicht wel te overzien.
Dat verbaast mij nogal.
Want ik heb belkin gebeld en de advies verkoop prijs zou €44.95
Dus volgens mij moet je heel even wachten to de normale (web)shops hem hebben.
Ik weet dat de winkels www.eqp.nl ze volgende week binnen krijgen.

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

• NitroTec
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10 11:28
Hebben er idd 10 besteld via contact in Amerika.....helaas ze zijn alle 10 vergeven...... :(

Als het goed is komen ze vanaf de 25ste in de winkels.....of ben ik dan verkeerd geinformeerd ?!

Dont work hard, just party!

• nova
  • Laatst online: 08-10 15:47
NitroTec schreef op 22 januari 2004 @ 11:07:
Hebben er idd 10 besteld via contact in Amerika.....helaas ze zijn alle 10 vergeven...... :(

Als het goed is komen ze vanaf de 25ste in de winkels.....of ben ik dan verkeerd geinformeerd ?!
Nee dat ben je zeker niet.
Verwacht dat ze volgende week beter/goed te krijgen zijn!

"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Thx for the info all. Wil er echt heeeel graag één hebben. :)

Verwijderd

de eersten zijn reeds binnen bij ASCI!!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Verwijderd schreef op 23 januari 2004 @ 16:23:
de eersten zijn reeds binnen bij ASCI!!
Bedoel je ook echt binnen? Ik zag namelijk inderdaad de n52 op de website maar daar stond ook bij dat ze die niet op voorraad hebben. Vanmorgen ook nog even gebeld (vestiging Tilburg) en ze verwachten dat de levertijd wel enkele weken kan zijn want de groothandel heeft ze ook nog niet binnen...

Verwijderd

Ja, ik heb er al 2 afgehaald...... leveren alleen op bestelling dit produkt.

• Ordos20
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-10 15:01
Kijk ook een bij PCgate.nl. Net besteld daar en ze zijn er voor 34,60 euro

Ordos

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

Verwijderd

Zijn er al tweakers met ervaringen met dit apparaat? (Laatste posts gaan over bestellingen..)
Ik ben zeer geinteresseerd, maar dan met name voor het spelen van C&C Generals. Is er iemand die zijn N52 hier al voor gebruikt en/of geprogrammeerd heeft?

Verwijderd

Naja, ik heb hem in ieder geval zelf zojuist besteld bij Informatique (nog niet in de pricewatch, maar wel leverbaar).
€35 voor zo'n apparaat valt natuurlijk wel mee, als ik het nou echt niets vindt kan ie altijd wel weer worden doorverkocht aan een fanatieke Unreal, Doom, COD etc. gamer.

Echter ben ik nog steeds wel benieuwd naar ervaringen (moet tenslotte nog een week wachten, en ben erg nieuwsgierig ;) ) Iemand al C&C Generals gespeeld ermee?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 20:50 ]

Verwijderd

[Toch maar ff een schopje :/ ]...

Is er niemand met ervaringen of zijn er nog maar weinig mensen die er een bezitten?

• NitroTec
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10 11:28
Hij is helemaal geweldig......

hij ligt fijner in (op :S) de hand dan zijn oudere broertje, daarnaast zijn de functies en heb bedieningsgemak aanzienlijk verbeterd.

Wel had ik (lees wij) enkele problemen in het begin met het programmeren....zat een bug in...

Ik gebruik hem op dit moment voor COD, UT en BF (heb geprobeerd met VC, maar dat beviel niet zo........). De nostromo is op zich werelds, omdat hij veel knoppen combineerd, toch is hij minder geschikt voor de run&gun games en meer voor het tactischere werk...(zoals bv BF).
Al met al kan ik op dit moment eigenlijk niet meer zonder.......

Dont work hard, just party!

• D-FENCE
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb het toevallig al zo'n 3 weken in gebruik, bij Robe Computers gehaald.
Werkt prima, maar was wel even wennen, mij oude N50 was soepel en helemaal ingespeeld.
Bij de N52 heb je zelf teveel knoppen naar mijn mening, maarja beter teveel als te weinig.
De gameprofielen van de N50 zijn te importeren, maar raken bij mij uiteindelijk corupt, zodat je toch alles zelf opnieuw moet instellen.
Wat ik zelf fijn vind is dat de N52 beter blijft liggen tijdens het gamen, ik ben er zeer tevreden over!

• D-FENCE
  • Niet online
NitroTec schreef op 16 maart 2004 @ 14:48:
Hij is helemaal geweldig......

hij ligt fijner in (op :S) de hand dan zijn oudere broertje, daarnaast zijn de functies en heb bedieningsgemak aanzienlijk verbeterd.

Wel had ik (lees wij) enkele problemen in het begin met het programmeren....zat een bug in...

Ik gebruik hem op dit moment voor COD, UT en BF (heb geprobeerd met VC, maar dat beviel niet zo........). De nostromo is op zich werelds, omdat hij veel knoppen combineerd, toch is hij minder geschikt voor de run&gun games en meer voor het tactischere werk...(zoals bv BF).
Al met al kan ik op dit moment eigenlijk niet meer zonder.......
Ik gebruik het bij Q3 en heb er totaal geen problemen mee!

Verwijderd

oh die heb ik zonet aangekocht, ff tweaken , dus voor iedere game de toetscombinaties goed zetten, wel handig is dat er al bepaalde profiles te D/Len valt op de website, die je dan kleinbeetje kan aan passen , super handig na 1 maandje oefenen ben je terug de beste gamer die er is :-)

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Heerlijk speeltje! De toetsen waren wel een stuk stroever dan de n50 (kon in het begin nauwlijk met mijn pink wat uitrichten :)) maar dat is nu lekekr ingespeeld. Moet wel nodig meer profielen maken dan alleen voor CoD en MaxPayne. Gebruik trouwens de shift-state nog nauwelijks. Alleen voor de sporadische taunt. :)

• thevisman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-12 00:44
Kan jue er ook gewone windows commands invoeren, als ctrl-z ctrl c etc. Voor bijvoorbeeld in gebruik mmet painter en photoshop icm een wacom.

Verwijderd

MEDIA MARKT HENGELO :)

• pixon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05-2024
hoi
is de Nostromo ™SpeedPad n52 nu bij elke media markt te koop of moet je hem bestellen. wie heeft meer info waar ik hem van daag kan halen
;)

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

• pixon
echt niemand die weet waar ik hem kan kopen

Verwijderd

Ik heb 'm van ebay gehaald. Na 4 dagen in huis en kost evenveel als in Nederland onder rembours.

• pixon
jongens allemaal bedankt hij is gewoon te koop bij de media markt ik heb hem net gehaald
enige hulp graag bij het instaleren van de knopen en voor al bij unreal 2004

Verwijderd

Ik kan hem bestellen bij een leverancier voor +/- 26 euro excl. BTW

• pixon
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 13:26:
Ik kan hem bestellen bij een leverancier voor +/- 26 euro excl. BTW
dat is niet duur heb 49.90 betaald bij de media markt.
maar ik ben tevrede gisteren de hele avond unreal er mee gespeeld en het speeld hellemaal te gek.

Verwijderd

Ik heb hem net binnen (op m'n werk) en hij ligt echt mega goed in de hand :*)
Vraag me af of er al profielen voor diverse games bij zitten, of dat je alles zelf moet programmeren voordat je aan de slag kunt. :?
Kan bijna niet wachten om het te gaan proberen

Het design rules in ieder geval, mega voor een prijs van €35 vind ik het niet slecht tot nu toe. Dat anti-slip kan ook niet beter... ik hoorde toch nog mensen klagen, maar dat ligt niet aan Belkin, die hebben hun uiterste best gedaan, met het rubber en de speciale verzwaring onderin _/-\o_

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:59

RKD

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 16:06:
Ik heb hem net binnen (op m'n werk) en hij ligt echt mega goed in de hand :*)
Vraag me af of er al profielen voor diverse games bij zitten, of dat je alles zelf moet programmeren voordat je aan de slag kunt. :?
Kan bijna niet wachten om het te gaan proberen

Het design rules in ieder geval, mega voor een prijs van €35 vind ik het niet slecht tot nu toe. Dat anti-slip kan ook niet beter... ik hoorde toch nog mensen klagen, maar dat ligt niet aan Belkin, die hebben hun uiterste best gedaan, met het rubber en de speciale verzwaring onderin _/-\o_
Hier nog iemand die zojuist de blijde boodschap heeft gekregen :P morgen komt die van mij binnen.....

Wacht nog vol spanning af en dan komt als het goed is morgen ook mijn mening erover :)

iRacing Profiel

• Xtinction
  • Laatst online: 28-11 16:19

Xtinction

el cheapo gamer

Nou de mijne is ook binnen voor 39 euro via pc zaak.

1: knoppen zijn echt TE stroef, net alsof iemand limo over je keyboard heeft gemorst. (die rode knop moet je alleen voor atoombommen gebruiken, echt zo'n knop diej e alleen in kan drukken als je het ECHT wilt :D)
2: die spacebar zit een beetje te ver voor mij duim, maar dat is gewenning denk ik
3: Handsteun is niet echt nuttig, als ik een beetje fatsoenlijk spelen wil raak ik em amper aan.

1: configprogramma is echt enorm gaaf
2: hij ziet er meesterlijk uit
3: ik denk dat die stroefheid er wel uitloopt :)

tot zover mijn bevindingen

edit: ik lees nu op de doos dat die polssteun adjustable is.... kan iemand uitleggen hoe? naar boven trekken kost mij een beetje veel kracht, ben bang dat ik iets breek.

Edit2: NM, beetje wrikken en het is ok...

[ Voor 18% gewijzigd door Xtinction op 01-04-2004 13:07 ]

Verwijderd

Heeft iemand een idee waar ik een profiel voor Far Cry kan vinden (of heeft iemand er wellicht zelf een gemaakt).

Via Google kon ik niets vinden en ook op de site van Belkin stond er geen profiel Site

Ik kan hem natuurlijk zelf maken, maar heb nog geen idee wat de beste indeling is... is er misschien een spel dat dezelfde indeling gebruikt? COD bijvoorbeeld?

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ik verwacht hem maandagmiddag binnen O+
schijnt alleen wel lastig te configureren zijn.
of valt dat ook allemaal wel mee?

owja en is voor 33 eurotjes, mooi prijsje :)
bij JMW Computers in Rooy

[ Voor 24% gewijzigd door Gekkenhuis op 04-04-2004 00:16 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• ThaHandy
  • Laatst online: 27-12 05:23

ThaHandy

Discovery Channel

ik heb deze week ook dat ding gekocht en gebruikt em dus voor et eerst en moet zeggen dat de "space" key (jump) erug verrote positie heeft :(
had beter kunnen zijn waar nu die "joydinges" zijn :/
key 15(space) werkt slecht als je in de hoeken drukt :(

en zijn de macro's ook beschikbaar voor de gewone keyboard(ipv de n52 knoppen het keyboard)

[ Voor 40% gewijzigd door ThaHandy op 04-04-2004 02:03 ]

Verwijderd

http://www.pcgate.nl

39,95 v/d week binnen gekregen.

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

:( :( :(

vandaag mailtje binnengekregen dat het 30 april word voordat hun ze binnenkrijgen.
heb hier GVD 2 weken op zitten wachten.

Verwijderd

Ik heb m sinds vandaag via de dynabyte, daar hadden ze m gewoon op voorraad.
Hij speelt lekker! Ik speel far cry ermee en ik merk dat dit soort tactsichere games er heerlijk eenvoudig mee worden op besturings gebied.
De knoppen zijn inderdaad wat aan de stroeve kant, en ik hoop dat dat snel over gaat, dat wordt dus stevig in gamen! >:)
Programmeren gaat lekker makkelijk, en de knopjes zijn behoorlijk goed te bereiken allemaal, ook al gebruik ik de scroll knop niet vanwege de brekende duim angst. Voor de rest zijn de knoppen aardig goed geplaatst.
Als ik me hand perfect op het appaaraat plaatst zijn de knoppen vreemd genoeg niet goed te bereiken, ik moet me hand dus een beetjes anders plaatsten dan wat logisch zou zijn. Maar het is zeker wel te doen! dit apparaat krijgt van mij een dikke vette pluim! :)

• Xtinction

Xtinction

el cheapo gamer

The handy, een adviesje van mijn kant: de jump knop verplaatsen naar de 4puntstoets, op de locatie zo dicht mogelijk bij de rest van je hand. werkt voor mij helemaal prima en hoef ik geen RSI op te lopen met knop 15

hij begint mij iig steeds meer te bevallen :)

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:59

RKD

Xtinction schreef op 06 april 2004 @ 01:00:
The handy, een adviesje van mijn kant: de jump knop verplaatsen naar de 4puntstoets, op de locatie zo dicht mogelijk bij de rest van je hand. werkt voor mij helemaal prima en hoef ik geen RSI op te lopen met knop 15

hij begint mij iig steeds meer te bevallen :)
hmmm dat had ik nog niet geprobeerd, ik gebruik die knop nu als pauzeknop in Sw:KotOR. Speelt heel erg lekker iig. Heb er nog geen echte fps meegespeeld, maar dan zal ik die tip van jouw zeker gebruiken.

Ik vind alleen wel dat hij soms wat verschuift, maar dan leggen we hem tegen iets aan(dvd hoesje ;) ) en dan gaat het prima. voor de 33 euro die ik ervoor betaald heb, vind ik het een prima ding, ik kan nu mijn handen ook dichter bij elkaar houden. Speelt veel lekkerder.

iRacing Profiel

• Xtinction

Xtinction

el cheapo gamer

Je kan de onderkant op zich ook schoonmaken met water (of dubbelfriss als je niks anders hebt..zoals ik :P) dan "plakt" ie weer wat beter.

• Xtinction

Xtinction

el cheapo gamer

Ok ik lijk de enige active dude hier nog te zijn ,maar ik probeer het toch:

Mijn overstag gaan naar de vierpuntstoets ivm jumpen heeft een nadelig bij-effect gehad, de 4-punts toets piept nu elke keer dat ik spring, niet alleen vreselijk irritant, maar volgens mij ook niet zoals het hoort...
Zou ik em moeten RMA-en?

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

heb hem nou ook sinds vandaag binnen,
alleen voor FarCry mis ik zelfs nog knoppen op dat ding :X
kan lang niet alle functies op dat ding kwijt.
hoe hebben jullie dat opgelost?

Verwijderd

Dit is de zaak waar ik hem vandaan heb.

http://www.pczaak.nl/catalog/default.php

Maar je mag hem ook van mij kopen want ik vind het helemaal niets. Ik heb hem 1 keer gebruikt en daarna weer in de doos gestopt. Ik speel al iets te lang met mijn vertrouwde keyboard-tje denk ik. Dus mocht iemand hem voor een leuke prijs willen hebben neem even contact op.

sejacobs@unica.nl

greetz

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Xtinction schreef op 13 april 2004 @ 21:03:
Ok ik lijk de enige active dude hier nog te zijn ,maar ik probeer het toch:

Mijn overstag gaan naar de vierpuntstoets ivm jumpen heeft een nadelig bij-effect gehad, de 4-punts toets piept nu elke keer dat ik spring, niet alleen vreselijk irritant, maar volgens mij ook niet zoals het hoort...
Zou ik em moeten RMA-en?
He da's toevallig. Ik gebruik die duimpad altijd al voor springen/bukken maar sinds een paar dagen hoor ik inderdaad af en toe piepen. Alsof ie even in de olie moet :). Tot dusver niet consequent en zeker (nog) niet irritant. RMA'en heeft dus denk ik geen zin tenzij je hem elk half jaar wilt RMA'en ;)

Verwijderd

zijn er ook reviews over dit apparaat en kun je ergens die profiles downloaden,. ik wil eens kijken of het wat voor mij is namelijk

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:20
Verwijderd schreef op 24 april 2004 @ 13:45:
zijn er ook reviews over dit apparaat en kun je ergens die profiles downloaden,. ik wil eens kijken of het wat voor mij is namelijk
[google=Nostromo N52 review] *D

The devil is in the details.

Verwijderd

had ik nu al gedaan, was een luie bui :)
Pagina: 1