Toon posts:

Kan niet Passport.Net\* (Passport) Verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK heb dus een dat windows messenger automatisch in signed. Dit heb ik per ongeluk aangevink maaar kan het niet vernaderen.

OP ee site had ik gevonden dan Outlook Express verbonden is met windows messenger, en dat je in Outlook bij Tools => Options en dan bij log Windows Messenger in automaticly het vinkje weghalen. dat is nu geluk en hij signed niet meer automatisch in, maar hij staat nog wel opgeslagen ergens want ik kan doormiddel van een klik gewoon weer in signen.

Na een eindje googlen kwam ik er achter dat ik via start => run =>"control userpasswords2" en dan bij het tab Advanced en dan het knopie Mangage user passwords daar gewoon Passport.Net\* (Passport) moet verwijderen, maar ik kan klikken op de knop delete tot ik een ons weeg maar er gebeurd geen klap.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal niemand een idee?

Verwijderd

Klopt, ik heb hetzelfde probleem. En wil deze toch wel graag opgelost zien :)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Hoe maak je de inloglijst van MSN leeg kan waarschijnlijk hier ook voor gebruikt worden :)

ja, control userpasswords2 staat er ook tussen, maar ook iets met je register

Dammas, als je XP hebt, probeer het eens via 'control userpasswords' (dat is het XP gebruikersvenstertje) en dan links bovenaan bij verwante taken :)

[ Voor 43% gewijzigd door G33rt op 23-10-2003 11:39 ]

Verwijderd

Hmm ik heb een denk iets serieuser probleem, weet nog effe niet of ik er nieuw draadje voor moet aanmaken-->

De meest voor de hand liggende manier is MSN Messenger even te uninstallen en weer installeren.
*werkt niet

control userpasswords2
Kijk nu onder het tabblad geavanceerd en vervolgens wachtwoordbeheer.
*Ik kan ook drukken tot ik een ons weeg maar weg gaan doet er geen een

Verder kan je ook via start -> uitvoeren -> regedit de accounts verwijderen uit de volgende registersleutels:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MessengerService of
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\msnmessenger
*Staat er ook niet tusssen, via de Search in het register vind ie ook niks!

Bij 'lokaal beveiligingsbeleid' (Configuratiescherm -> Systeembeheer -> Lokaal beveiligingsbeleid) de optie 'netwerktoegang: opslaan van .NET referenties niet toestaan' inschakelen.
*Ze staan er nog steeds rustig, in messenger dan he :(

Ik had zelf nog effe het volgende bedacht:
*handmatig dellen alle messenger registery sleutels + instal dir
*zoeken op naam email in alle bestanden (niks gevonden)

Wat niet gaat is het email adres instellen en bewerken(dus verwijderen) omdat ik er geen toegang(password) tot heb.

Het vage is ook het email adress standaard is in messenger terwijl hij niet zo ingesteld is in mn passpoort.

mijn korte conclusie:
msn adressen staat ergens gecodeerd opgelagen en pikt geen bewerking, zeer vaag wel add´s

wie o wie?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 23 oktober 2003 @ 15:41:
mijn korte conclusie:
msn adressen staat ergens gecodeerd opgelagen en pikt geen bewerking, zeer vaag wel add´s

wie o wie?
erg vreemd, aangezien ik dat stukje uit de FAQ geschreven heb, en die oplossingen uit topics komen waar het wel bleek te werken. Als je een altijd werkende oplossing heb wil ik het wel graag weten.

Je zou de GoT search over 24 uur eens moeten gebruiken, nu is de indexering nog bezig, met queries als [search=msn inloglijst leegmaken], [search=msn inloglijst legen], etc :)

edit: probeer je trouwens je msn inloglijst wel te legen of ben je ergens anders mee bezig? over het eerste liep een paar dagen geleden ook al een topic over van iemand anders geloof ik, wie weet staat daar ondertussen een oplossing gepost.

[ Voor 18% gewijzigd door G33rt op 23-10-2003 15:57 ]

Verwijderd

Ik had het zelfde probleem dat ik de lijst met inlog namen niet kon verwijderen

De oplossing is heel simpel verwijder het bestandje Credentials op de volgende locatie en de lijst is weg

C:\Documents and Settings\GEBRUIKER\Application Data\Microsoft\Credentials\S-1-5-21-1168081633-1965331169-725345543-1004

Het nummer van het laatste mapje KAN anders zijn

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2003 01:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd bij mij blijf het gewoon staan als ik dat bestand uit het onderstaande path weghaal.

C:\Documents and Settings\%username%\Application Data\Microsoft\Credentials\S-1-5-21-1168081633-1965331169-725345543-1004

Verwijderd

Je moet direct nadat je credentials hebt verwijdert even je computer rebooten,
zodat hij een nieuwe LEGE credentials kan aan maken
Pagina: 1